Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7894131 , fax. 032 2526727, 7894001-02
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Medyków 14 14
40-752 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 7894131, fax. 032 2526727, 7894001-02
REGON: 00028908700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA W ZAKRESIE WYKONYWANIA OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI ORAZ NAPRAW APARATURY MEDYCZNEJ FIRMY GE ORAZ SIEMENS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi w zakresie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw aparatów firmy GE oraz Siemens znajdujących się na terenie SPCSK ŚUM w Katowicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Wykażą się zrealizowaniem bądź realizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonaniem usług w zakresie okresowych przeglądów, konserwacji lub napraw:- dotyczy części 1: tomografów komputerowych wyprodukowanych przez GE o wartości co najmniej 50.000 zł i aparatów USG wyprodukowanych przez GE o wartości co najmniej 10.000 zł- dotyczy części 2: sprzętu RTG wyprodukowanego przez Siemens o wartości co najmniej 50.000 zł 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z sumą gwarancyjną: - dotyczy części 1: na jedno zdarzenie nie mniejszą niż 3.163.950zł i na wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 3.463.950 zł - dotyczy części 2: na jedno zdarzenie nie mniejszą niż 1.568.834,08zł, na wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 1.870.963,47 zł. 4. Wykonawca winien posiadać dokumenty potwierdzające fakt, iż osoby uczestniczące w realizacji umowy - co najmniej dwóch inżynierów serwisowych - odbyli szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia uprawniające do przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatów wyszczególnionych - stosowanie do oferowanej części przedmiotu zamówienia - w załącznikach nr 1.1 lub/i 1,2. Dopuszcza się certyfikaty potwierdzające ukończenie takiego szkolenia zarówno w Polsce jak i zagranicą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wykaz - załącznik nr 3 do siwz - wykonanych, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w zakresie określonym w pkt .V.2 siwz. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie określonym w pkt. V.3 siwz. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował w zakresie określonym w pkt. V.4 siwz. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materaców przeciwodleżynowych
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych urządzeń medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-08 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych urządzeń medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-06-07 - WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2016-05-16 - Usługa na wykonanie corocznych przeglądów aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-29 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych urządzeń medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-03-31 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych urządzeń medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych urządzeń medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-02-12 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej - ZP 80/16
Dodano: 2016-02-02 - Usługa na wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej eksploatowanej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary.
Dodano: 2016-01-15