Przetargi.pl
WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ

Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
    ul. Niepodległości 8 8
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
    REGON: 24129721700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy, Załączniku nr 2 Wzór umowy oraz Załączniku nr 9 Formularz cenowy. Usługa okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej winna obejmować czynności określone w dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi urządzenia i instrukcji serwisowej, stosownie do zaleceń producentów aparatury, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz odbywać się z uwzględnieniem czynności wymienionych w Załączniku nr 2 Wzór umowy § 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 39 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. 1 . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2 . Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3 . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani z propozycją upustu. 4 . Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6 . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7 . Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8 . Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 9 . Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 10 . Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi: - dla Części I od 01.09.2016 r. do 29.09.2017 r. - dla Części II od 02.05.2017 r. do 30.05.2017 r. - dla Części III od 02.01.2017 r. do 28.04.2017 r. - dla Części IV od 02.11.2016 r. do 30.11.2017 r. - dla Części V od 01.08.2016 r. do 31.10.2017 r. - dla Części VI od 03.10.2016 r. do 30.11.2017 r. - dla Części VII od 02.11.2016 r. do 30.11.2017 r. - dla Części VIII od 15.06.2016 r. do 31.07.2017 r. - dla Części IX od 15.02.2017 r. do 31.03.2017 r. - dla Części X od 22.08.2016 r. do 29.12.2017 r. - dla Części XI od 01.09.2016 r. do 31.10.2017 r. - dla Części XII od 20.06.2016 r. do 31.07.2017 r. - dla Części XIII od 09.06.2016 r. do 31.10.2017 r. - dla Części XIV od 09.06.2016 r. do 31.08.2017 r. - dla Części XV od 01.07.2016 r. do 29.09.2017 r. - dla Części XVI od 01.07.2016 r. do 29.12.2017 r. - dla Części XVII od 01.02.2017 r. do 31.03.2017 r. - dla Części XVIII od 10.06.2016 r. do 30.06.2017 r. - dla Części XIX od 03.04.2017 r. do 28.04.2017 r. - dla Części XX od 01.07.2016 r. do 31.10.2017 r. - dla Części XXI od 03.10.2016 r. do 30.11.2017 r. - dla Części XXII od 01.06.2017 r. do 30.06.2017 r. - dla Części XXIII od 02.11.2017 r. do 30.11.2017 r. - dla Części XXIV od 01.09.2016 r. do 29.09.2017 r. - dla Części XXV od 02.06.2016 r. do 30.10.2017 r. - dla Części XXVI od 20.06.2016 r. do 30.11.2017 r. - dla Części XXVII od 02.05.2017 r. do 31.05.2017 r. - dla Części XXVIII od 01.12.2016 r. do 29.12.2017 r. - dla Części XXIX od 02.05.2017 r. do 31.05.2017 r. - dla Części XXX od 01.07.2016 r. do 30.08.2017 r. - dla Części XXXI od 01.08.2016 r. do 31.08.2017 r. - dla Części XXXII od 03.04.2017 r. do 28.04.2017 r. - dla Części XXXIII od 27.06.2016 r. do 29.09.2017 r. - dla Części XXXIV od 01.03.2017 r. do 31.03.2017 r. - dla Części XXXV od 01.08.2016 r. do 31.08.2017 r. - dla Części XXXVI od 03.06.2016 r. do 30.11.2017 r. - dla Części XXXVII od 03.04.2017 r. do 28.04.2017 r. - dla Części XXXVIII od 27.06.2016 r. do 30.06.2017 r. - dla Części XXXIX od 01.07.2016 r. do 30.11.2017 r. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach