Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE WYKONYWANIA OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY ZNAJDUJACEJ SIĘ W SP CSK W KATOWICACH.

Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7894131 , fax. 032 2526727, 7894001-02
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach
    ul. Medyków 14 14
    40-752 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7894131, fax. 032 2526727, 7894001-02
    REGON: 00028908700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE WYKONYWANIA OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY ZNAJDUJACEJ SIĘ W SP CSK W KATOWICACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi w zakresie okresowych przeglądów i konserwacji aparatów Philips i Drager, znajdujących się na terenie SPCSK ŚUM w Katowicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Wykażą się zrealizowaniem bądź realizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonywanie usługi polegającej na przeglądach, konserwacji aparatury w co najmniej 3 jednostkach służby zdrowia w okresie co najmniej 12 miesięcy. 3.Wymagany okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy po zakończeniu każdej konserwacji, przeglądu. 4.Wykonawca winien posiadać zaświadczenia producenta o autoryzacji serwisu lub przebytego szkolenia uprawniającego do naprawy i konserwacji aparatów wyszczególnionych w zał. nr 1.1 do 1.2. Naprawy, okresowe przeglądy techniczne urządzeń wyszczególnionych w załączniku nr 1.1 do 1.2 Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia oraz zgodnie z wymogami dokumentacji techniczno-ruchowej danej aparatury medycznej. 5.Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być realizowane  zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności bhp i p.poż. 6.Termin płatności - do 30 dni od dnia wykonania usługi i otrzymania oryginału faktury wraz z kartami pracy za przeglądy, konserwacje wykonane w danym okresie. (Faktura winna być dostarczona w czytelnie opisanej kopercie). 7.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał  na podstawie dokumentów zawartych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz - załącznik nr 3 do siwz - wykonanych, wykonywanych w okresie  ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie co najmniej trzech 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. wykonywanie usługi polegającej na przeglądach, konserwacji sprzętu w co najmniej 3 jednostkach służby zdrowia w okresie co najmniej 12 miesięcy. 4.Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników na drukach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 5.Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów i oświadczeń  muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę  (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy)  i opatrzone pieczęcią imienną identyfikującą tą osobę/y. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  stosuje się odpowiednio  § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605 z poź. zm. ) tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.VI.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych, w tym warunek określony w pkt. V. 2 , VI. 3  siwz mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach