Przetargi.pl
usługa w zakresie wykonania projektu, składu i druku wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection” wraz z tłumaczeniem na język angielski

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 520 360 , fax. 225 522 507
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście -
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 520 360, fax. 225 522 507
    REGON: 125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa w zakresie wykonania projektu, składu i druku wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection” wraz z tłumaczeniem na język angielski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania projektu, składu i druku wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection” wraz z tłumaczeniem na język angielski. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych: część 1: usługa projektu, składu i druku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 1 stanowiący załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, część 2: usługa tłumaczenia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 2 stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ. 3. SIWZ wraz z załącznikami (w tym OPZ dla cz. 1 i cz. 2, wzory umów dla cz. 1 i cz. 2, Formularz cenowy dla cz. 1 oraz materiały do przygotowania próbek dla cz. 1 i cz. 2) dostępny na stronie internetowej http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: część 1 - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) część 2 – 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy wniesione wadium. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) dotyczy części 1: próbkę w postaci layoutu 14 stron tekstu A4 i ilustracji oraz okładka, która posłuży Zamawiającemu do porównania i oceny ofert. W próbce należy przedstawić wstępny projekt okładki oraz rozplanować tekst z przypisami, tytuły i śródtytuły w tekście, strony z ilustracjami i z podpisami. W próbce (layout) należy wykorzystać materiały (tekst i ilustracje) zawarte w załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia dla części 1. Próbka (layout) powinna być przygotowana i podpisana przez osoby (redaktora prowadzącego, grafika, korektora), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ww. osoby będą odpowiedzialne za świadczenie usług projektu, składu, druku oraz muszą spełniać poniżej opisane wymagania: - redaktor prowadzący (1 osoba) posiadający doświadczenie w pracy na stanowisku redaktora prowadzącego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki (o różnych tytułach) lub/i katalogów zbiorów muzealnych, w tym co najmniej 1 (jednego) katalogu zbiorów muzealnych, przy czym liczba stron każdej publikacji prac naukowych z zakresu historii sztuki/katalogu zbiorów muzealnych nie mniejsza niż 100, - korektor (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie wykonania korekty ortograficznej, interpunkcyjnej, gramatycznej i stylistycznej przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki (o różnych tytułach) lub/i katalogów zbiorów muzealnych, przy czym liczba stron każdej publikacji prac naukowych z zakresu historii sztuki/katalogu zbiorów muzealnych nie mniejsza niż 100, - grafik (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie opracowania graficznego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki (o różnych tytułach) lub/i katalogów zbiorów muzealnych, w tym co najmniej 1 (jednego) katalogu zbiorów muzealnych, przy czym liczba stron każdej publikacji prac naukowych z zakresu historii sztuki/katalogu zbiorów muzealnych nie mniejsza niż 100. Wraz z próbką należy załączyć oświadczenie przygotowane wg wzoru Formularza nr 4a „OŚWIADCZENIE dotyczące próbki”. Ww. oświadczeniu należy podać imiona i nazwiska osób przygotowujących próbkę (layout). Próbki powinny być wydrukowane na papierze: półkreda matowa, 135 g/m2. 3) dotyczy części 2: próbkę będącą tłumaczeniem tekstu będącego załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia dla części 2, która posłuży Zamawiającemu do porównania i oceny ofert. Próbka powinna być przetłumaczona i podpisana przez osobę (tłumacza), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Osoba ta będzie w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług tłumaczenia oraz musi posiadać doświadczenie w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język angielski co najmniej 3 (trzech) publikacji prac naukowych w zakresie historii sztuki (o różnych tytułach), przy czym liczba stron każdej publikacji prac naukowych z zakresu historii sztuki nie mniejsza niż 100, przyjmując, że 1 strona tłumaczenia to 1800 znaków ze spacjami. Wraz z próbką należy załączyć oświadczenie przygotowane wg wzoru Formularza nr 4b „OŚWIADCZENIE dotyczące próbki”. UWAGA: Dotyczy części 1 i 2: Próbki oraz oświadczenia nie podlegają uzupełnieniu. Próbkę należy złożyć razem z ofertą lub w oddzielnym opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, w tym przypadku zaleca się, aby próbki stanowiące załączniki do oferty zostały oznaczone nazwą Wykonawcy oraz nazwą i numerem postępowania. Dostarczone próbki zostaną zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane. W przypadku oferty wybranej jako najkorzystniejsza, próbki zostaną zatrzymane w celu sprawdzenia poprawności realizacji umowy w porównaniu ze złożonymi na wcześniejszym etapie postępowania próbkami. 4) dowód wniesienia wadium, 5) Formularz nr 2 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH, 6) Formularz cenowy - dotyczy części 1. Do Formularza cenowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć szczegółową kalkulację cenową dla każdego tomu, obejmującą wyodrębnione koszty wydania publikacji, tj.: następujące koszty opracowania publikacji i koszty druku oraz oprawy: - redakcji wydawniczej, - korekty autorskiej, - adiustacji, - dwóch korekt, - dwóch rewizji, - redakcji technicznej, - redakcji prowadzącej, - wykonanie indeksów, - składu i łamania, - wprowadzenia korekt, - przygotowania plików pdf zoptymalizowanych do druku, - wykonania impozycji po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, - wykonania egzemplarza próbnego, - wykonania makiety książki, - wykonania proofu cyfrowego oklejki oraz 10 stron wnętrza publikacji, - druku, - oprawy szytej z lakierowaniem i kapitałką.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach