Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15099 Białystok, ul. Legionowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 497 300 , fax. 857 497 310
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
ul. Legionowa 18
15099 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 497 300, fax. 857 497 310
REGON: 1251326200489 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie przekazywania drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przekazywania drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w całkowitym okresie trwania umowy (36 miesięcy, tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r) wynosi 2 082 000 (57 833 przelewy miesięcznie - jeden plik może zawierać ponad 10 000 przelewów). 3. Ilość wypłacanych świadczeń jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 4. Zasady wypłaty świadczeń: Wypłata świadczeń na rachunki bankowe odbywać się będzie w następujących terminach: 1) comiesięczne przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych: do 10-go, 15-go, 25-go dnia każdego miesiąca (terminy płatności), a jeżeli dni te są dniami wolnymi od pracy, datą wypłaty będzie poprzedzający dzień roboczy, 2) przekazywanie świadczeń jednorazowych: do 8-go, 18-go, 22-go, 28-go dnia każdego miesiąca, a jeżeli dni te są dniami wolnymi od pracy, datą wypłaty będzie poprzedzający dzień roboczy, 3) comiesięczne przekazywanie wynagrodzeń: a) trzeciego dnia roboczego przed końcem każdego miesiąca, b) 10-go dnia każdego miesiąca, a jeżeli dzień ten nie jest dniem roboczym, w poprzedzający go dzień roboczy, 4) poza ww. terminami, na bieżąco w zależności od potrzeb. 5. W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował usługę za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi (home banking), w ramach którego Zamawiający będzie składał Wykonawcy zlecenia płatnicze w formie zaszyfrowanych plików zawierających elektroniczne przelewy w formacie VIDEOTEL (standard NBP). 7. Wykonawca zapewni, aby autoryzacja i wysyłka zleceń odbywała się przy użyciu podpisu elektronicznego, który powinien być udostępniony przez Wykonawcę i na jego koszt. Przez podpis elektroniczny Zamawiający rozumie m. in.: token, kartę kodów, kartę mikroprocesową itp. z wgranym certyfikatem. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, na okres realizacji zamówienia, w ciągu 7 dni od podpisania umowy bezpłatnie dostarczył i zainstalował na wskazanym komputerze/terminalu w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń, w wersji sieciowej z określoną liczbą stanowisk, minimum dwunastu, zwane dalej Systemem. Zamawiający korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych, przeglądarki IE/10/11 i aplikacji Java 7 upd. 80-32 bit. Instalacji oprogramowania dokona osoba upoważniona przez Wykonawcę, w obecności informatyka Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wraz z Systemem dostarczyć bezpłatnie jeden egzemplarz instrukcji jego obsługi. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi Systemu. 11. Wykonawca wdroży System w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. 12. Wykonawca na własny koszt zapewni bieżącą aktualizację oprogramowania, jak również podjęcie czynności serwisowych Systemu w przypadku zdarzeń powodujących zatrzymanie jego obsługi lub uszkodzeń powodujących niedogodności w jego użytkowaniu. 13. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego podjęcia czynności serwisowych Systemu, powodujących przywrócenie ciągłości pracy w przypadku: 1) zdarzeń powodujących zatrzymanie obsługi Systemu – w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, 2) uszkodzeń Systemu powodujących niedogodności w jego użytkowaniu, ale które nie uniemożliwiają korzystania z niezbędnych funkcji wymienionych w instrukcji obsługi Systemu – w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kontrolę i zabezpieczenie Systemu przed podwójną realizacją tych samych plików poprzez weryfikację odrzucającą pliki o identycznej zawartości. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w zakresie szczegółowego sposobu realizacji świadczenia przez Wykonawcę usługi bankowości elektronicznej w formie Porozumienia, które stanowić będzie załącznik do umowy. Treść Porozumienia nie może naruszać postanowień SIWZ, umowy i oferty. 16. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających elektroniczne przekazywanie plików, Wykonawca zainstaluje dodatkowy system bankowości elektronicznej celem zapewnienia ciągłości pracy i realizacji plików w formacie VIDEOTEL lub przekazanie danych nastąpi w postaci elektronicznych nośników informacji (płyta CD). 17. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia w formie zbioru danych zapisanych na elektronicznych nośnikach informacji, Wykonawca zagwarantuje bezpieczny zapis zbioru danych (zaszyfrowanie ) na elektronicznym nośniku informacji poprzez udostępnienie Zamawiającemu aplikacji szyfrującej, uniemożliwiającej odczytanie danych przez osoby nieuprawnione, jak też odczytanie ich przez inne aplikacje. 18. W przypadku określonym w pkt 17, Zamawiający będzie przygotowywał pliki przelewów w formie nośników elektronicznych, spisy przelewów w formie papierowej oraz protokół przekazania. O terminie odbioru przygotowanej dokumentacji Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Wykonawca za pośrednictwem osoby upoważnionej będzie odbierał w siedzibie Zamawiającego wyżej wymienioną dokumentację najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania informacji, a jej odbiór będzie potwierdzany podpisem na protokole przekazania. 19. Wykonawca wskaże wewnętrzne rachunki rozliczeniowe, na które Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego będą przekazywane świadczenia oraz wynagrodzenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców i pracowników. 20. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania środków niezbędnych do zabezpieczenia wypłat świadczeń na wskazane konto Wykonawcy z wyprzedzeniem niezbędnym do terminowego przekazania świadczeń na konta świadczeniobiorców i pracowników, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminami płatności świadczeń (punkt 4 podpunkt 1), a w pozostałych przypadkach - w dniu wypłaty. 21. Wykonawca jest zobowiązany do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia. 22. Przekazywanie świadczeń i wynagrodzeń będzie się odbywało na podstawie zbiorczego przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego Wykonawca następnie przekaże świadczenia/wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe osób uprawnionych. Zbiorcza dyspozycja przelewu środków finansowych będzie składana przez dwie osoby upoważnione. 23. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania środków na indywidualne rachunki bankowe świadczeniobiorców i pracowników w dniu otrzymania środków. 24. W przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez Zamawiającego przed ostateczną realizacją wypłaty przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie realizował wypłaty tego świadczenia i zwróci środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 25. Zwroty świadczeń wpływające na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku przez świadczeniobiorcę lub inne przyczyny), zostaną przekazane na konto bankowe Zamawiającego nie później, niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu. Wykonawca będzie zobowiązany do zamieszczenia w treści zwrotu następujących informacji: nazwisko i imię świadczeniobiorcy, adres, nr świadczenia, kwota, przyczyna zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 26. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania nieodpłatnie informacji o dokonywanych wypłatach, jak i nieodpłatnego załatwiania reklamacji dotyczących wypłaty świadczeń w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji. 27. Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do wysokości otrzymanych od Zamawiającego środków. 28. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi: 1) w przypadku opóźnienia w wypłacie świadczeń z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% niedoręczonych świadczeń za każdy dzień opóźnienia, 2) w przypadku niewypłacenia emerytury lub renty i niezwrócenia kwoty świadczenia Zamawiającemu, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 200% tego świadczenia, 3) w przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej karę umowną, Wykonawca zobowiązany jest do wypłaty odszkodowania w pełnej wysokości, 4) w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 10 000,00 złotych. 29. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: 1) czas realizacji – w dniu otrzymania środków od Zamawiającego, 2) czas przekazania Zamawiającemu zwrotów świadczeń – nie później niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu, 3) czas załatwiania reklamacji – w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, 4) podjęcie czynności serwisowych przywracających ciągłość pracy systemu w przypadku: a) zdarzeń powodujących zatrzymanie obsługi Systemu – w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, b) uszkodzeń Systemu powodujących niedogodności w jego użytkowaniu, ale które nie uniemożliwiają korzystania z niezbędnych funkcji wymienionych w instrukcji obsługi Systemu – w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, 5) zabezpieczenie i kontrola systemu przed podwójną realizacją tych samych plików, 6) nieodpłatnie udostępniony system zapasowy do przekazywania plików lub realizacja na podstawie danych przekazanych po zaszyfrowaniu na elektronicznym nośniku informacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Gródek kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 1.592.138 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2020
Dodano: 2020-07-28 - Obsługa rachunku bankowego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na kwotę 4 000 000,00 zł dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2019-11-28 - „Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 856128,00 zł (osiemset pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dwadzieścia osiem złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek”
Dodano: 2019-11-19 - Usługa w zakresie przekazywania świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz wynagrodzeń osobowych i bezosobowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe osób uprawnionych do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu
Dodano: 2019-10-11 - Obsługa kasowa w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
Dodano: 2019-09-24 - Przyjmowanie wpłat gotówkowych i przekazywanie ich na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2019-05-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Brańsk w wysokości 2 526 877,00 zł.
Dodano: 2019-04-11 - WYBÓR BANKU DO PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY SUPRAŚL I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2019-2023"
Dodano: 2019-02-20 - Udzielenie Gminie Suchowola kredytu bankowego długoterminowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w wysokości 1.827.368,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dwadzieścia siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem złotych)
Dodano: 2018-11-21 - „Obsługa bankowa budżetu Miasta Łomża oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2023”
Dodano: 2018-11-05