Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89 89
10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
REGON: 01751157500179 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Laboratorium Drogowego w Olsztynie wraz z infrastrukturą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z budową budynku Laboratorium Drogowego wraz z infrastrukturą, w Olsztynie - Gutkowie przy ulicy Sokolej 4. W budynku znajdować się będą pomieszczenia o funkcji badawczej i ogólnej, administracyjno-biurowej. Część badawczą z pracowniami zlokalizowano na parterze. Dodatkowo na parterze zlokalizowano magazyn sprzętu terenowego wyposażony w podnośnik dwukolumnowy o udźwigu 2,5 t, węzły sanitarne i szatnie dla obsługi, magazyn odczynników. Część ogólną zlokalizowano na piętrze i tworzą ją następujące zespoły pomieszczeń: - część administracyjna w skład, której wchodzą: pokoje biurowe dla kierownika, zastępcy kierownika, księgowości, kadr i sekretariat, zaplecze magazynowe - administracyjne, sala konferencyjna, zaplecze sanitarne; - pokoje biurowe dla poszczególnych pracowników; - archiwum laboratorium. Dane ogólne. Powierzchnia zabudowy 1 468,12 m2; Powierzchnia użytkowa 2 091,09 m2; Kubatura całkowita 10 986,50 m3; Klasa zagrożenia ludzi ZL III; Klasa odporności ogniowej D - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: a) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót budowlanych - Koordynatora: - minimalne doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, kandydat pełnił funkcję kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru na min. 1 zadaniu polegającym na budowie/przebudowie obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 1 000 m3; b) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót sanitarnych i gazowych; c) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót elektrycznych; d) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych. 3) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca, co najmniej 3 usługi polegające na pełnieniu nadzoru nad budową/przebudową obiektów budowlanych o kubaturze min. 1 000 m3 każdy. 4) Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punktach od III.2)2) - III.2)3) muszą spełniać łącznie, tj. wykazane w dokumentach dane jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców winny się sumować na min. postawionego warunku. 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. D) Wykaz wykonanych usług (Doświadczenie wykonawcy). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. E) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.2)B), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. F) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)E), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. G) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)E) i pkt. III.2)F) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. III.2)B). H) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt. III.2)A), które musi zostać złożone w formie oryginału) powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. I) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. III.2)A), powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. III.2)B) albo odpowiadające im określone w pkt. III.2)E) i III.2)F), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. III.2)C) - III.2)D) mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji przebudowy ul. Studziennej w Elblągu wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnej
Dodano: 2016-06-29 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu : rozbiórka starego i budowa nowego mostu nad rzeką Młynówką w msc. Słupnica w km 34+540 DW nr 538 wraz z rozbudową drogi na odcinku ok 800 m.
Dodano: 2016-05-19 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II
Dodano: 2016-05-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektorów nadzoru inwestorskiego związanej z realizacją zadania Budowa lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 13/2016
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi podczas realizacji inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania ul. Zieluńskiej, Żeromskiego 3 maja, Słonecznej w Lidzbarku.
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Marii Konopnickiej w Elblągu od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do skrzyżowania z Aleją Józefa Piłsudskiego - etap I
Dodano: 2016-03-11 - Kompleksowy nadzór nad realizacją zadań budowlanych pod nazwą: modernizacja budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4, modernizacja dachu w I/ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, termomodernizacja budynku w I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.
Dodano: 2015-07-29 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego rozbiórki starego i budowy nowego wiaduktu nad linią PKP w ciągu drogi krajowej nr 22 koło miejscowości Elbląg
Dodano: 2015-06-22 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Kwietniewo - Rychliki.
Dodano: 2015-03-31 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne
Dodano: 2015-03-16