Przetargi.pl
Usuwanie awarii stwarzających zagrożenie życia, zdrowia i mienia oraz bieżąca konserwacja w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn

Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Romualda Traugutta 27
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7524937 , fax. 089 7524937
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kętrzynie
    ul. Romualda Traugutta 27 27
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7524937, fax. 089 7524937
    REGON: 51049253400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs-ketrzyn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii stwarzających zagrożenie życia, zdrowia i mienia oraz bieżąca konserwacja w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) pełnienie pogotowia technicznego 2) niezwłoczne usuwanie awarii ( i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia 3) wykonywanie bieżącej konserwacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych) b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, d) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują: w zakresie części I - branża budowlana- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie części II - branża dekarska - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie części III - branża hydrauliczna - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie części IV - branża elektryczna - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania robót w zakresie części IV przedmiotu zamówienia. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000 zł. . 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty : a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załączniku nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawcy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedłoży dostarczy: w zakresie części I - branża budowlana- - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, w zakresie części II- branża dekarska - - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, w zakresie części III- branża hydrauliczna - - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, w zakresie części IV - branża elektryczna - - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do wykonywania robót w zakresie części IV przedmiotu zamówienia. - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku korzystania w zakresie pkt. 5 lit. d) SIWZ z zaplecza osobowego innych podmiotów - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca przedłoży: - aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ktbs-ketrzyn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach