Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Stępowskiego 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 644 12 44 , fax. 89 648 41 82
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
    ul. Stępowskiego 10 10
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 644 12 44, fax. 89 648 41 82
    REGON: 28032088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (dalej: Inwestycja). Zakres rzeczowy pełnienia funkcji inżyniera kontraktu, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1) udział w przygotowaniu SIWZ w szczególności Opisu przedmiotu zamówienia dla przetargu na roboty budowlane polegające na: Budowie podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. W ramach tego przetargu realizowana będzie podkwatera nr III.1 o powierzchni ok. 2,5 ha, o pojemności ok. 250 000 m3 z groblą dzielącą kwaterę nr III na dwie części. Dreny podfoliowe i nadfoliowe zakończone w grobli /zaczopowane/umożliwiające podłączenie drenów w przypadku budowy podkwatery III.2. 2) koordynowanie prac z Projektantem w celu przeprojektowania istniejacego projektu dla aktualnych celów polegających na wybudowaniu podkwatery III.1 (a nie całej kwatery III) - wybudowanie grobli dzielącej kwaterę nr III plus wybudowanie zbiornika odcieków z kwatery o pojemności ok. 1 500 m3. 3) Koordynowanie prac z Projektantem przy przygotowaniu wszystkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia przetargu na budowę podkwatery III.1. 4) Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. 5) reprezentowanie inwestora, którym jest Zamawiający podczas przygotowania i realizacji Inwestycji, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, harmonogramem rzeczowo-finansowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi Zamawiającego, 6) Nadzorowanie wykonawcy w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami w przypadku wystąpienia ich na terenie budowy. 7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 10) szczegółowe zapoznanie się z zakresem Inwestycji i dokumentacją projektową, przekazanie Zamawiającemu uwag odnośnie ewentualnych nieprawidłowości lub braków oraz sugestii dotyczących ich usunięcia, 11) zapoznanie się z treścią projektu umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i zgłoszenie ew. uwag merytorycznych w zakresie obowiązków Wykonawcy, a następnie nadzór nad realizacją zawartej umowy, 12) weryfikacja i wnioskowanie do akceptacji podwykonawców robót budowlanych, w tym umów z podwykonawcami, 13) kontrola uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności Wykonawcy ( podwykonawców) robót budowlanych, 14) kontrola jakości robót budowlanych i stanu technicznego używanych przez Wykonawcę na budowie maszyn i urządzeń, 15) uczestnictwo w opracowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego, na podstawie którego będzie realizowana Inwestycja, 16) opiniowanie i egzekwowanie terminów określonych w harmonogramie, o którym mowa powyżej, informowanie zamawiającego o wszelkich zagrożeniach terminów i ich przekroczeniu, 17) systematyczna kontrola i opiniowanie prawidłowości wpisów Wykonawcy robót budowlanych do Dziennika Budowy, podejmowanie decyzji w sprawach budowy przewidzianych przepisami i niniejszą umową dla inspektora nadzoru, 18) ocena przygotowania placu budowy pod względem organizacji i bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia pracowników Wykonawcy robót budowlanych oraz pod względem zabezpieczenia terenu Zakładu dla jego normalnej pracy, 19) bieżące pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach na placu budowy oraz o prawdopodobnych, przyszłych zdarzeniach i okolicznościach, które mogą mieć negatywny wpływ na jakość robót, wzrost kosztów budowy lub opóźnienie terminu realizacji wykonania robót, 20) egzekwowanie usuwania wad prac wykonanych nieprawidłowo lub poniżej standardu, 21) kontrola jakości i zgodności urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia z określonymi w ofercie, uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Projektantem wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego oraz ich zatwierdzanie bądź odrzucanie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 22) analizowanie i opiniowanie wniosków w sprawie robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych, 23) organizowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych określonych w harmonogramie rzeczowo -finansowym oraz odbioru końcowego, formułowanie odpowiednich wniosków w protokołach odbiorów, 24) czynne uczestnictwo w radach budowy, 25) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o zakończeniu budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Ostródzie; 26) przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót sprawozdania końcowego z realizacji Inwestycji na piśmie. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 17 lipca 1994r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1409 ze zm.) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy zakres robot budowlanych zadania pn. Budowa kwatery składowania nr III jest częścią składową Projektu budowlanego niecki składowiska stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin stawienia się inżyniera kontraktu w siedzibie Zamawiającego w odpowiedzi na nieplanowane wezwanie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach