Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Stępowskiego 10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 644 12 44 , fax. 89 648 41 82
- Data zamieszczenia: 2015-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
ul. Stępowskiego 10 10
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 644 12 44, fax. 89 648 41 82
REGON: 28032088000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (dalej: Inwestycja). Zakres rzeczowy pełnienia funkcji inżyniera kontraktu, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1) udział w przygotowaniu SIWZ w szczególności Opisu przedmiotu zamówienia dla przetargu na roboty budowlane polegające na: Budowie podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. W ramach tego przetargu realizowana będzie podkwatera nr III.1 o powierzchni ok. 2,5 ha, o pojemności ok. 250 000 m3 z groblą dzielącą kwaterę nr III na dwie części. Dreny podfoliowe i nadfoliowe zakończone w grobli /zaczopowane/umożliwiające podłączenie drenów w przypadku budowy podkwatery III.2. 2) koordynowanie prac z Projektantem w celu przeprojektowania istniejacego projektu dla aktualnych celów polegających na wybudowaniu podkwatery III.1 (a nie całej kwatery III) - wybudowanie grobli dzielącej kwaterę nr III plus wybudowanie zbiornika odcieków z kwatery o pojemności ok. 1 500 m3. 3) Koordynowanie prac z Projektantem przy przygotowaniu wszystkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia przetargu na budowę podkwatery III.1. 4) Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. 5) reprezentowanie inwestora, którym jest Zamawiający podczas przygotowania i realizacji Inwestycji, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, harmonogramem rzeczowo-finansowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi Zamawiającego, 6) Nadzorowanie wykonawcy w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami w przypadku wystąpienia ich na terenie budowy. 7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 10) szczegółowe zapoznanie się z zakresem Inwestycji i dokumentacją projektową, przekazanie Zamawiającemu uwag odnośnie ewentualnych nieprawidłowości lub braków oraz sugestii dotyczących ich usunięcia, 11) zapoznanie się z treścią projektu umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i zgłoszenie ew. uwag merytorycznych w zakresie obowiązków Wykonawcy, a następnie nadzór nad realizacją zawartej umowy, 12) weryfikacja i wnioskowanie do akceptacji podwykonawców robót budowlanych, w tym umów z podwykonawcami, 13) kontrola uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności Wykonawcy ( podwykonawców) robót budowlanych, 14) kontrola jakości robót budowlanych i stanu technicznego używanych przez Wykonawcę na budowie maszyn i urządzeń, 15) uczestnictwo w opracowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego, na podstawie którego będzie realizowana Inwestycja, 16) opiniowanie i egzekwowanie terminów określonych w harmonogramie, o którym mowa powyżej, informowanie zamawiającego o wszelkich zagrożeniach terminów i ich przekroczeniu, 17) systematyczna kontrola i opiniowanie prawidłowości wpisów Wykonawcy robót budowlanych do Dziennika Budowy, podejmowanie decyzji w sprawach budowy przewidzianych przepisami i niniejszą umową dla inspektora nadzoru, 18) ocena przygotowania placu budowy pod względem organizacji i bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia pracowników Wykonawcy robót budowlanych oraz pod względem zabezpieczenia terenu Zakładu dla jego normalnej pracy, 19) bieżące pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach na placu budowy oraz o prawdopodobnych, przyszłych zdarzeniach i okolicznościach, które mogą mieć negatywny wpływ na jakość robót, wzrost kosztów budowy lub opóźnienie terminu realizacji wykonania robót, 20) egzekwowanie usuwania wad prac wykonanych nieprawidłowo lub poniżej standardu, 21) kontrola jakości i zgodności urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia z określonymi w ofercie, uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Projektantem wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego oraz ich zatwierdzanie bądź odrzucanie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 22) analizowanie i opiniowanie wniosków w sprawie robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych, 23) organizowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych określonych w harmonogramie rzeczowo -finansowym oraz odbioru końcowego, formułowanie odpowiednich wniosków w protokołach odbiorów, 24) czynne uczestnictwo w radach budowy, 25) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o zakończeniu budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Ostródzie; 26) przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót sprawozdania końcowego z realizacji Inwestycji na piśmie. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 17 lipca 1994r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1409 ze zm.) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy zakres robot budowlanych zadania pn. Budowa kwatery składowania nr III jest częścią składową Projektu budowlanego niecki składowiska stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin stawienia się inżyniera kontraktu w siedzibie Zamawiającego w odpowiedzi na nieplanowane wezwanie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji przebudowy ul. Studziennej w Elblągu wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnej
Dodano: 2016-06-29 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu : rozbiórka starego i budowa nowego mostu nad rzeką Młynówką w msc. Słupnica w km 34+540 DW nr 538 wraz z rozbudową drogi na odcinku ok 800 m.
Dodano: 2016-05-19 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II
Dodano: 2016-05-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektorów nadzoru inwestorskiego związanej z realizacją zadania Budowa lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 13/2016
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi podczas realizacji inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania ul. Zieluńskiej, Żeromskiego 3 maja, Słonecznej w Lidzbarku.
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Marii Konopnickiej w Elblągu od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do skrzyżowania z Aleją Józefa Piłsudskiego - etap I
Dodano: 2016-03-11 - Kompleksowy nadzór nad realizacją zadań budowlanych pod nazwą: modernizacja budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4, modernizacja dachu w I/ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, termomodernizacja budynku w I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.
Dodano: 2015-07-29 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego rozbiórki starego i budowy nowego wiaduktu nad linią PKP w ciągu drogi krajowej nr 22 koło miejscowości Elbląg
Dodano: 2015-06-22 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Kwietniewo - Rychliki.
Dodano: 2015-03-31 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa drogi dojazdowej do terminala pasażerskiego stanowiącego połączenie Portu Lotniczego w Szymanach z siecią TEN-T poprzez drogę krajową nr 57.
Dodano: 2015-02-12