Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Królikowo

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztynek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Królikowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadnia pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Królikowo 2) Zakres prac zleconych Wykonawcy obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi stanowiącymi załączniki do decyzji Starosty Olsztyńskiego nr Ok/28/2013 z dnia 26 czerwca 2013 r., decyzji zmieniającej decyzję Ok/28/2013 z dnia 9 października 2013 r., decyzji nr Onk/72/2010 z dnia 31 grudnia 2010 r., przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną. 3) Realizacja zadania obejmuje wykonanie m.in.: - sieci kanalizacji sanitarnej głównej - roboty przygotowawcze i ziemne, roboty montażowe, roboty elektryczne na terenie przepompowni, zagospodarowanie terenu przepompowni; - przyłącza kanalizacyjne - roboty przygotowawcze i ziemne, roboty montażowe; - roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe. Z przedmiotu zamówienia zostaje wyłączone wykonanie przecisku pod drogą S-7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej, przedmiarach robót stanowiących odpowiednio załączniki nr 9, 10, 11 do SIWZ. Jeżeli warunki w poszczególnych dokumentach będą różne to będą stosowane wymagania bardziej rygorystyczne. Załączone do SIWZ przedmiary robót nie stanowią jedynej podstawy przygotowania oferty cenowej i są one jedynie elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej. Podstawą wyceny oferty powinna być dla Wykonawcy przede wszystkim dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) oraz Specyfikacja Techniczna. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu uwzględnienia w ofercie wszystkich warunków realizacji przedmiotowego zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca budowy ponosi Wykonawca. 4) Ustanawia się wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia. 5) Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 6) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy (Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ). 7) Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz zabezpieczenie przechowywanych materiałów budowlanych. 8) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zadeklarowania odnawiania polisy na okres wykonywania obowiązków umownych. 9) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 10) Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 (pięćdziesięciu tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.olsztynek.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach