Przetargi.pl
Usługa w zakresie: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4438251 , fax. 0-18 4442717
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kilińskiego 72A 72A
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4438251, fax. 0-18 4442717
    REGON: 49193321100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługa w zakresie Projektu pn.: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie treningu pracy oraz indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zamówienie realizowane będzie w formie usług, z których każda stanowi odrębne zadanie: Liczba uczestników: zad. 1. - 9 osób, zad. 2. - 7 osób. Program ma obejmować: Zad. 1 - 8 godzin zajęć na grupę(1 godzina = 45 min.). Zad. 2 - 14 godzin zajęć indywidualnych (1 godzina = 60min.) - 2 godz. zajęć na 1 osobę Miejsce realizacji: miejscowość: Nowy Sącz siedziba PCPR lub inna sala na terenie miasta Nowy Sącza Termin realizacji: do 30.11.2013 r. w wybranych i uzgodnionych z Zamawiającym dniach tygodnia od poniedziałku do soboty. Zadanie 1: Trening pracy dla wychowanków z placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych. Liczba osób: 9. 1.Program zajęć ma obejmować: 8 godzin lekcyjnych na grupę (1 godzina = 45 min.). 2.Liczba grup: 1; grupa 1.1: 9 osób. 3.Harmonogram zajęć 2 spotkania po 4 h Dni robocze (od poniedziałku do piątku) 15.30-17.00 (2h) Przerwa kawowa 15 min. 17.15-18.45 (2h) lub Sobota (sala szkoleniowa poza PCPR) 9.00-10.30 (2h) Przerwa kawowa 10.45-12.15 (2h) 4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz - bezpłatnie udostępniona sala w siedzibie PCPR w Nowym Sączu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00. lub inna sala szkoleniowa na terenie miasta Nowy Sącz. 5.Termin realizacji: do 30 listopada 2013 r. 6.Zakres merytoryczny zadania powinien obejmować m.in.: a)Rozpoznanie własnych umiejętności i zainteresowań zawodowych: badanie predyspozycji zawodowych wybór przyszłego zawodu, ścieżki kształcenia.; b)Autoprezentacja, w tym: jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, zasady prezentowania siebie podczas spotkań indywidualnych i grupowych, symulacje rozmów kwalifikacyjnych wraz z analizą; c) Sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, w tym: zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - CV, życiorys zawodowy, list motywacyjny, redagowanie dokumentów aplikacyjnych, sporządzanie innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu pracy; d) metody poszukiwania pracy, w tym: praca przez Internet - analiza ofert; praca na odległość; E-learning - nauczanie na odległość; zasoby informacji w Internecie - sprawdź co się dzieje w Twoim regionie; wskazania możliwości poszukiwania pracy. 7. Metody szkoleniowe: prezentacje, mini-wykłady, dyskusje, ćwiczenia, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. WYMAGANIA OGÓLNE DO ZADANIA 1: 1.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu kawowego z poczęstunkiem (drobne ciasteczka (typu Pieguski, paluszki, na jedno spotkanie), woda mineralna (0,5 l typu Piwniczanka lub równoważna ; gazowana i niegazowana - 2 szt. na osobę), kawa (typu Nescafe lub równoważna - bez ograniczeń), herbata (typu Lipton lub równoważna - bez ograniczeń), cukier (wg. potrzeb), śmietanka do kawy (typu Łaciate lub równoważne - min. 2 szt.). 2.Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania na czas realizacji zadania sali szkoleniowej udostępnionej przez Zamawiającego na terenie siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w zakresie wyposażenia (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). 3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zajęć (w tym również fotograficznej): dziennik zajęć; lista osób, które rozpoczęły trening; lista osób, które ukończyły trening; lista osób, które nie ukończyły treningu; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć i uzyskanie umiejętności; kopie wydanych certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w treningu; potwierdzenie transportu na zajęcia; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; lista obecności z potwierdzeniem korzystania z usługi cateringowej oraz odbiorem materiałów szkoleniowych; sprawozdanie merytoryczne z realizacji przedmiotu zamówienia i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 4.Każdy uczestnik treningu (zajęć) musi mieć zapewnione materiały szkoleniowe zawierające ologowanie oraz informacje o współfinansowaniu zgodne z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie WWW.efs.gov.pl,zakładka Zasady promocji), uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed rozpoczęciem treningu w tym zakresie tj. przybory piśmiennicze: komplet długopis i ołówek, co najmniej 60-kartkowy kartkowany notatnik w formacie A4, materiały dydaktyczne (np. kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć, prezentacji multimedialnych). Materiały szkoleniowe należy rozdać uczestnikom trenigu w pierwszym dniu treningu i przechodzą one na własność uczestników po zakończeniu treningu, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją ze szkolenia. 5.Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z i do miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem wg. poniższej tabeli określającej miejsce zamieszkania uczestników zajęć: Grupa 1.1 L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Gostwica 2 2. Stary Sącz 2 3. Barcice 2 4. Nowy Sącz 2 5. Polna 1 Zadanie 2: Indywidualne doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych 1.Liczba osób: 7. Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w diagnozie. W przypadku 2 osób przewidywana opieka osób towarzyszących; 2.Program zajęć ma obejmować: Jedno spotkanie obejmujące 2 godziny na osobę ( 1 godzina = 60 min.) 3.Harmonogram zajęć uzgodniony indywidualnie z uczestnikami. 4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz - bezpłatnie udostępnione dwie sale w siedzibie PCPR w Nowym Sączu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00. lub inna sala szkoleniowa na terenie miasta Nowy Sącz. 5.Termin realizacji: do 30 listopada 2013 r. 6.Zakres merytoryczny zadania powinien obejmować m.in.: a.ćwiczeniu umiejętności poszukiwania pracy oraz prezentowania siebie podczas spotkań indywidualnych i grupowych, b.sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej w tym: CV, życiorys zawodowy, list motywacyjny oraz innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu pracy. 7.Metody pracy: Indywidualna praca z uczestnikiem WYMAGANIA OGÓLNE DO ZADANIA 2: 1.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu kawowego z poczęstunkiem (drobne ciasteczka (typu Pieguski, paluszki, na jedno spotkanie), woda mineralna (0,5 l typu Piwniczanka lub równoważna gazowana i niegazowana - 2 szt. na osobę), kawa (typu Nescafe lub równoważna- bez ograniczeń), herbata (typu Lipton lub równoważna - bez ograniczeń), cukier (wg. potrzeb), śmietanka do kawy (typu Łaciate lub równoważne - min. 2 szt.). 2.Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania na czas realizacji zadania sali szkoleniowej udostępnionej przez Zamawiającego na terenie siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu. 3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji (w tym również fotograficznej): dzienna lista obecności z wymiarem godzin; lista osób, które rozpoczęły doradztwo; lista osób, które ukończyły doradztwo; lista osób, które nie ukończyły doradztwa; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć i uzyskanie umiejętności; kopie wydanych certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach; potwierdzenie transportu na zajęcia; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; lista obecności z potwierdzeniem korzystania z usługi cateringowej oraz odbiorem materiałów szkoleniowych; sprawozdanie merytoryczne z realizacji przedmiotu zamówienia i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór w/w listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem doradztwa. 4.Każdy uczestnik zajęć musi mieć zapewnione materiały szkoleniowe zawierające ologowanie oraz informacje o współfinansowaniu zgodne z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie WWW.efs.gov.pl,zakładka Zasady promocji), uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed rozpoczęciem doradztwa, w tym zakresie tj. przybory piśmiennicze: komplet długopis i ołówek, co najmniej 60-kartkowy kartkowany notatnik w formacie A4, materiały dydaktyczne (np. kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć). Materiały szkoleniowe należy rozdać uczestnikom w pierwszym dniu doradztwa i przechodzą one na własność uczestników po zakończeniu doradztwa, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć. 5.Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom oraz opiekunom kosztów dojazdu z i do miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem wg. poniższej tabeli określającej miejsce zamieszkania uczestników zajęć: L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Ptaszkowa 2 + 1 op. 2. Łazy biegonickie - Stary Sacz 1 3. Stary Sącz 1 + 1 op. 4. Chełmiec - Biczyce Dolne 1 5. Tęgoborze 1 6. Chełmiec 1 WYMAGANIA OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZADAŃ: 1.Wykonawcy jest zobowiązany do zapewnienia min. 1 doradcę zawodowego z wykształceniem wyższym posiadającego uprawnienia dla prowadzenia: poradnictwa zawodowego , doświadczenie zawodowe i uprawnienia w prowadzeniu zajęć z zakresu objętego niniejszym zamówieniem o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram Zamawiającemu (do akceptacji i zatwierdzenia) w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 3.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: wstępny programy merytoryczne z uwzględnieniem czasu trwania sporządzone odrębnie dla każdego zadania do uzgodnienia i akceptacji zamawiającego przed podpisaniem umowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom zajęć oraz opiekunom transport lub zwrócić im koszt dojazdu równy cenie biletu na trasie: miejsce zamieszkania - miejsce odbywania się zajęć i powrotem, na podstawie dostarczonego przez uczestnika biletu lub pisemnego oświadczenia uczestnika o wykorzystaniu samochodu osobowego na dojazd oraz powrót z zajęć. 6.Zajęcia mają się zakończyć badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, sprawdzającym nabycie, utrwalenie umiejętności społecznych oraz wzmocnienie kompetencji uczestników zajęć. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty dot. ww. badania jest do akceptacji Zamawiającemu 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. 7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących zajęciach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 8.Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników z danymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia przed rozpoczęciem realizacji usługi. 9.Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w zajęciach itp.). 10.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zajęć informacji na temat współfinansowania przedmiotu zamówienia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania. 11.Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji usługi oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 12.Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z dokumentacji z zajęć w terminie 7 dni od zakończenia każdego z zadań. Dokumentacja zajęć powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 13.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć także w przypadku innej od wymienionej liczby osób w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników zajęć. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które zakończą zajęcia na podstawie przekazanej dokumentacji zgodnie z pkt. 5. 14.Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć, a także bieżącego informowania osoby wyznaczonej po stronie Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 15.Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację i informowanie o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 16.Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją usługi zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 17.Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 18.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć metodą e- learning. 19.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5 000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. 20.Wykonawca wystawi rachunek,fakturę po zakończeniu zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach