Przetargi.pl
Usługa w zakresie: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności pod kątem posiadanych umiejętności i predyspozycji zawodowych, i na tej podstawie określenie kierunków ścieżki wsparcia dla danej osoby w tym projekcie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4438251 , fax. 0-18 4442717
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kilińskiego 72A 72A
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4438251, fax. 0-18 4442717
    REGON: 49193321100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności pod kątem posiadanych umiejętności i predyspozycji zawodowych, i na tej podstawie określenie kierunków ścieżki wsparcia dla danej osoby w tym projekcie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Liczba uczestników: zad. I. 47 osób., zad. II. 12 osób, Program diagnozy ma obejmować: Zad. I. 94 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). Zad. II. 24 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.) Miejsce realizacji: miejscowość :Nowy Sącz, siedziba PCPR Termin realizacji: do 07.04.2014 r. w wybranych i uzgodnionych z Zamawiającym dniach tygodnia w godzinach: np. od 8.00 do 17.00 z wyłączeniem sobót i niedziel. Zadanie I. : Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 47. Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w diagnozie; w przypadku 16 osób - przewidywana opieka (4 opiekunów). 2. Program diagnozy ma obejmować: minimum 2 godziny indywidualnych konsultacji - tj. jedno spotkanie po 2 godziny na osobę (1 godzina = 60 min.). 3. Miejsce realizacji: Nowy Sącz, - bezpłatnie udostępniona sala w siedzibie PCPR w Nowym Sączu. 4. Termin realizacji: do 07.04.2014r. 5. Zakres zadania: W ramach diagnozy wymagane jest przeanalizowanie obszarów sytuacji danego uczestnika projektu: czynniki wpływające na brak aktywności zawodowej, predyspozycje osobowościowe i zawodowe, dotychczasowy potencjał zawodowy - jego mocne i słabe strony. Diagnoza ma służyć określeniu nie tylko deficytów zasobów uczestników projektu, ale również potencjalnych obszarów rozwoju. Wymagane analizowane w Diagnozie obszary to: Osobowość, Motywacja, Poczucie sensu i celu w życiu, Przekonanie o sobie i świecie (nastawienie), Predyspozycje oraz możliwości zawodowe, Relacje z innymi (inteligencja emocjonalna). Do każdego z sześciu obszarów diagnoz konieczne jest zastosowanie narzędzi, które pozwolą określić punkt startu uczestnika projektu m.in.: Analiza MBTI; DNA Motywacyjne; Koło życia, Preferencje zawodowe; Analiza poczucia własnej wartości, Inteligencja emocjonalna. Formy pracy m.in.: rozmowa w oparciu o listę pytań, ankieta, kwestionariusz, wspólna analiza wniosków. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania w formie pisemnej Indywidualnej Diagnozy Potrzeb uczestnika projektu oraz opracowania Indywidualnego Planu Działania uczestnika projektu określającego kierunki ścieżki wsparcia dla danej osoby w ramach uczestnictwa projekcie systemowym. Zadanie II. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb dla wychowanków z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych. 1. Liczba osób: 12. 2. Program diagnozy ma obejmować: minimum 2 godziny indywidualnych konsultacji - tj. jedno spotkanie po 2 godziny na osobę (1 godzina = 60 min.). 3. Miejsce realizacji: Nowy Sącz, - bezpłatnie udostępniona sala w siedzibie PCPR w Nowym Sączu. 4. Termin realizacji: do 07.04.2014r. 5. Zakres zadania: W ramach diagnozy wymagane jest przeanalizowanie obszarów sytuacji danego uczestnika projektu: czynniki wpływające na brak aktywności zawodowej, predyspozycje osobowościowe i zawodowe, dotychczasowy potencjał zawodowy - jego mocne i słabe strony. Diagnoza ma służyć określeniu nie tylko deficytów zasobów uczestników projektu, ale również potencjalnych obszarów rozwoju. Wymagane analizowane w Diagnozie obszary to: Osobowość, Motywacja, Poczucie sensu i celu w życiu, Przekonanie o sobie i świecie (nastawienie), Predyspozycje oraz możliwości zawodowe, Relacje z innymi (inteligencja emocjonalna). Do każdego z sześciu obszarów diagnoz konieczne jest zastosowanie narzędzi, które pozwolą określić punkt startu uczestnika projektu m.in.: Analiza MBTI; DNA Motywacyjne; Koło życia, Preferencje zawodowe; Analiza poczucia własnej wartości, Inteligencja emocjonalna. Formy pracy m.in.: rozmowa w oparciu o listę pytań, ankieta, kwestionariusz, wspólna analiza wniosków. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania w formie pisemnej Indywidualnej Diagnozy Potrzeb uczestnika projektu oraz opracowania Indywidualnego Planu Działania uczestnika projektu określającego kierunki ścieżki wsparcia dla danej osoby w ramach uczestnictwa projekcie systemowym. WYMAGANIA OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZADAŃ: 1. Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania na czas realizacji usługi sali udostępnionej przez Zamawiającego na terenie siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu. 2. Miejsce realizacji zamówienia: w siedzibie Zamawiającego tj. PCPR Nowy Sącz . 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wykwalifikowanej kadry tj. min. 1 -go trenera z wykształceniem wyższym psychologicznym i uprawnieniami do prowadzenia poradnictwa psychologicznego i zawodowego. Posiadającego udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu usługi, która jest przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: wstępny projekt Indywidualnej Diagnozy Potrzeb uczestnika projektu oraz wstępny projekt Indywidualnego Planu Działania uczestnika projektu określającego kierunki ścieżki wsparcia dla danej osoby w ramach uczestnictwa projekcie systemowym - do uzgodnienia i akceptacji zamawiającego przed podpisaniem umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram Zamawiającemu (do akceptacji i zatwierdzenia) w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć. 6. Wykonawca zapewnienia uczestnikom catering na czas trwania zajęć: drobne ciasteczka (typu Pieguski - min. 5 szt. na osobę, na jedno spotkanie), woda mineralna (0,5 l typu Piwniczanka lub równoważna; gazowana i niegazowana - 1 szt. na osobę), kawa (typu Nescafe lub równoważna - bez ograniczeń), herbata (typu Lipton lub równoważna - bez ograniczeń), cukier (wg. potrzeb), śmietanka do kawy (typu Łaciate lub równoważna - min. 2 szt. os. na jedno spotkanie). 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z zajęć m.in.: Indywidualna Diagnoza Potrzeb uczestnika projektu; Indywidualny Plan Działania uczestnika projektu; lista obecności dla każdego uczestnika z wymiarem godzin; potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej; lista osób, które rozpoczęły diagnozę; listy osób, które ukończyły diagnozę; lista osób, które nie ukończyły diagnozy; sprawozdanie z realizacji przedmiotu zamówienia; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu lub usługi transportu. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć projekty ww. dokumentów Zamawiającemu (do akceptacji i zatwierdzenia ) w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć. 8. Wykonawca zapewnia min. 1-go opiekuna (posiadającego udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi) zarówno na trasie przejazdu jak również podczas zajęć dla każdej z grup osób niepełnosprawnych wymienionych w pkt.9. 9. Wykonawca ma obowiązek zapewnić i pokryć koszt transportu dla łącznie 16 uczestników i 4 (łącznie ) opiekunów na trasach w szczególności z i do miejscowości : a. Stary Sącz - Cyganowice - Nowy Sącz - PCPR tj. na miejsca odbywania zajęć i z powrotem (dla 4 uczestników + 1 opiekuna), b. Korzenna - Lipnica Wielka - Nowy Sącz -PCPR tj. na miejsca odbywania zajęć i z powrotem (dla 6 uczestników + 1 opiekuna), c. Stróże - Nowy Sącz -PCPR tj. na miejsca odbywania zajęć i z powrotem (dla 2 uczestników + 1 opiekuna), d. Siołkowa - Nowy Sącz -PCPR tj. na miejsca odbywania zajęć i z powrotem (dla 4 uczestników + 1 opiekuna). 10. Wykonawca ma obowiązek zapewnić również zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem wg. poniższych tabeli określającej miejsce zamieszkania uczestników zajęć: Zad.I. L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Bartkowa-Posadowa Gródek n/Dunajcem 1 2. Grybów 1 3. Krynica Zdrój 4 4. Tylicz 1 5. Świniarsko - Chełmiec 1 6. Mała Wieś - Chełmiec 1 7. Chełmiec 2 8. Grybów - Siołkowa 1 9. Kamionka Wielka 3 10. Korzenna - Łęka 1 11. Rytro 1 12. Wojnarowa - Korzenna 1 13. Klęczany-Krasne Potockie 1 14. Podegrodzie 1 15. Rożnów 2 16. Barcice 1 17. Muszyna 1 18. Gołkowice Dolne 1 19. Stara Wieś 1 20. Nowy Sącz-Naściszowa 1 21. Stary Sącz 1 23. Kamionka Wielka-Mszalnica 1 24. Piwniczna Zdrój-Łomnica 1 25. Królowa Górna 1 Zad. II. L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Podegrodzie - Brzezna 1 2. Popardowa -Nawojowa 1 3. Ptaszkowa 1 4. Kamionka Wielka 2 5 Cyganowice - Stary Sącz 1 6. Młodów - Rytro 1 7. Mochnaczka Niżna - Tylicz 1 8. Gostwica - Podegrodzie 1 9. Klęczany 3 11. Wykonawca dla uczestników wskazanych w pkt. 10 zobowiązany jest zwrócić koszty dojazdu w wysokości odpowiadającej cenie biletu na trasie: miejsce zamieszkania - miejsce odbywania się zajęć i powrotem, na podstawie dostarczonego biletu lub pisemnego oświadczenia uczestnika o wykorzystaniu samochodu osobowego (tj. prywatnego, w przypadku dojazdu w takiej formie transportu ) na dojazd oraz powrót z zajęć. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników z danymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia przed rozpoczęciem realizacji usługi. 14. Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w diagnozie itp.). 15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom diagnozy informacji na temat współfinansowania przedmiotu zamówienia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania. 16. Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji usługi oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 17. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z dokumentacji z zajęć w terminie 7 dni od zakończenia każdego z zadań. Dokumentacja zajęć powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć także w przypadku innej od wymienionej liczby osób w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników diagnoz. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które zakończą diagnozę na podstawie przekazanej dokumentacji zgodnie z pkt. 7. 19. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników diagnoz, a także bieżącego informowania osoby wyznaczonej po stronie Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 20. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację i informowanie o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 21. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją usługi zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 22. Zamawiający dopuszcza wykonanie części zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć metodą e- learning. 24. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5 000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. 25. Wykonawca wystawi rachunek,fakturę po zakończeniu zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach