Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 4438251 , fax. 0-18 4442717
- Data zamieszczenia: 2013-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kilińskiego 72A 72A
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 0-18 4438251, fax. 0-18 4442717
REGON: 49193321100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności pod kątem posiadanych umiejętności i predyspozycji zawodowych, i na tej podstawie określenie w formie pisemnej kierunków dalszej ścieżki wsparcia dla danej osoby w tym projekcie, realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb dla osób niepełnosprawnych. 1. Liczba osób: 50. Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w diagnozie; w przypadku 6 osób - przewidywana opieka (6 osób towarzyszących, bliskich); 1 osoba - na wózku inwalidzkim. 2. Program diagnozy ma obejmować: Dwa bloki spotkań, w każdym po 2 godziny na osobę (1godzina = 60 min.) tj. 2 godziny indywidualnych konsultacji z psychologiem oraz 2 godziny indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym. 3. Miejsce realizacji: Nowy Sącz, - bezpłatnie udostępniona sala w siedzibie PCPR w Nowym Sączu. 4. Termin realizacji: do 31 lipca 2013 r. 5. Zakres zadania: W ramach diagnozy przeanalizowane zostaną kolejno poszczególne obszary sytuacji danego uczestnika projektu: 1) Czynniki wpływające na brak aktywności zawodowej, 2) Predyspozycje osobowościowe i zawodowe, 3) Dotychczasowy potencjał zawodowy - jego mocne i słabe strony. Diagnoza ma służyć określeniu nie tylko deficytów zasobów uczestników projektu, ale również potencjalnych obszarów rozwoju. Analizowane w Diagnozie obszary to: a) Osobowość, b) Motywacja, c) Predyspozycje oraz możliwości zawodowe, d) Przekonanie o sobie i świecie (nastawienie), e) Relacje z innymi (inteligencja emocjonalna). Do każdego z pięciu obszarów szczegółowych diagnoz, niezbędne jest zastosowanie narzędzi, które pozwolą określić punkt startu uczestnika projektu: Ad.1. Analiza MBTA - forma pracy: kwestionariusz; Ad.2. DNA Motywacyjne - forma pracy: Rozmowa i kwestionariusz; Ad.3. Preferencje zawodowe, test - forma pracy: praca z kwestionariuszem; Ad.4. Analiza poczucia własnej wartości - forma pracy: praca z arkuszem, wspólna analiza wniosków; Diagnoza przekonań - forma pracy: praca z arkuszem (tabela z przekonaniami), rozmowa; Ad.5. Inteligencja emocjonalna - forma pracy: praca z kwestionariuszem. Formy pracy: rozmowa w oparciu o listę pytań, kwestionariusz, wspólna analiza wniosków. Na zakończenie procesu diagnozy, psycholog,doradca powinien opracować kartę diagnostyczną uwzględniającą obecną sytuacje uczestników projektu w ww obszarach. Karta powinna zawierać min. 3 proponowane instrumenty Aktywnej Integracji zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie pn. W stronę samodzielności i niezależności oraz w Zasadach przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych OPS, PCPR oraz ROPS w ramach POKL 2007-2013 z dn. 1 stycznia 2013r. Zadanie II: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych diagnoz potrzeb dla wychowanków z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych. 1.Liczba osób: 10. 2. Program diagnozy ma obejmować: Dwa bloki spotkań, w każdym po 2 godziny na osobę (1godzina = 60 min.) tj. 2 godziny indywidualnych konsultacji z psychologiem oraz 2 godziny indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym. 3. Miejsce realizacji: Nowy Sącz, bezpłatnie udostępniona sala w PCPR. 4. Termin realizacji: do 31 lipca 2013 r. 5. Zakres zadania: W ramach diagnozy przeanalizowane zostaną kolejno poszczególne obszary sytuacji danego uczestnika projektu: 4) Czynniki wpływające na brak aktywności zawodowej, 5) Predyspozycje osobowościowe i zawodowe, 6) Dotychczasowy potencjał zawodowy - jego mocne i słabe strony. Diagnoza ma służyć określeniu nie tylko deficytów zasobów uczestników projektu, ale również potencjalnych obszarów rozwoju. Analizowane w Diagnozie obszary to: f) Osobowość, g) Motywacja, h) Predyspozycje oraz możliwości zawodowe, i) Przekonanie o sobie i świecie (nastawienie), j) Relacje z innymi (inteligencja emocjonalna). Do każdego z pięciu obszarów szczegółowych diagnoz, niezbędne jest zastosowanie narzędzi, które pozwolą określić punkt startu uczestnika projektu: Ad.1. Analiza MBTA - forma pracy: kwestionariusz; Ad.2. DNA Motywacyjne - forma pracy: Rozmowa i kwestionariusz; Ad.3. Preferencje zawodowe, test - forma pracy: praca z kwestionariuszem; Ad.4. Analiza poczucia własnej wartości - forma pracy: praca z arkuszem, wspólna analiza wniosków; Diagnoza przekonań - forma pracy: praca z arkuszem (tabela z przekonaniami), rozmowa; Ad.5. Inteligencja emocjonalna - forma pracy: praca z kwestionariuszem. Formy pracy: rozmowa w oparciu o listę pytań, kwestionariusz, wspólna analiza wniosków. Na zakończenie procesu diagnozy, psycholog,doradca powinien opracować i przekazać Zamawiającemu kartę diagnostyczną dla każdego uczestnika projektu uwzględniającą obecną sytuacje uczestnika projektu w ww obszarach. Karta powinna zawierać min. 3 proponowane instrumenty Aktywnej Integracji zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie pn. W stronę samodzielności i niezależności oraz w Zasadach przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych OPS, PCPR oraz ROPS w ramach POKL 2007-2013 z dn. 1 stycznia 2013r. WYMAGANIA OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZADAŃ: 1. Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania na czas realizacji usługi sali udostępnionej przez Zamawiającego na terenie siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu. 2. Miejsce realizacji zamówienia: zaleca się, aby diagnoza odbywały się w siedzibie PCPR. Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 2 godzin (1 godzina = 60 minut). Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzania diagnoz na terenie Powiatu Nowosądeckiego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wykwalifikowanej kadry tj. trenera z wykształceniem wyższym i uprawnieniami do prowadzenia poradnictwa psychologicznego i zawodowego. Posiadającego doświadczenie w prowadzeniu usługi, która jest przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram Zamawiającemu (do akceptacji i zatwierdzenia) w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 5. Wykonawca zapewnienia uczestnikom catering na czas trwania zajęć: drobne ciasteczka (typu Pieguski - min. 5 szt. na osobę, na jedno spotkanie), woda mineralna (0,5 l typu Piwniczanka; gazowana i niegazowana - 2 szt. na osobę), kawa (typu Nescafe - bez ograniczeń), herbata (typu Lipton - bez ograniczeń), cukier (wg. potrzeb), śmietanka do kawy (typu Łaciate - min. 2 szt. os. na jedno spotkanie). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji m.inn.: karta diagnostyczna; lista obecności dla każdego uczestnika z wymiarem godzin; potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej; lista osób, które rozpoczęły diagnozę; lista osób, które ukończyły diagnozę; lista osób, które nie ukończyły diagnozy; protokół z realizacji przedmiotu zamówienia; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 7. Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem wg. poniższych tabel: Zad. I. L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Barcice - Przysietnica 1 2. Januszowa 1 3. Piwniczna Zdrój 6 4. Stary Sącz 11 5. Florynka - Binczarowa 1 6. Gołkowice Dolne 1 7. Rytro 3 8. Jazowsko - Obidza 1 9. Kamionka Wielka 2 10. Podegrodzie 3 11. Muszyna 2 12. Chełmiec 5 13. Grybów 1 14. Gródek n/Dunacjem 1 15. Tylicz 1 16. Rożnów 2 17. Mogilno - Koniuszowa 1 18. Ptaszkowa 2 19. Krużlowa Wyżna - Stara Wieś 1 20. Tęgoborze 1 21. Łososina Dolna - Żbikowice 1 22. Stróże - Wyskitna 1 23. Nawojowa - Bącza Kunina 1 Zad.II. L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Podegrodzie - Gostwica 2 2. Barcice Górne 2 3. Cyganowice 1 4. Stróże - Polna 1 5. Stary Sącz 1 6. Muszynka 1 7. Nowy Sącz 2 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników z danymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia przed rozpoczęciem realizacji usługi. 10. Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w diagnozie itp.). 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom diagnozy informacji na temat współfinansowania przedmiotu zamówienia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania. 12. Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji usługi oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 13. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z dokumentacji z zajęć w terminie 7 dni od zakończenia każdego z zadań. Dokumentacja zajęć powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć także w przypadku innej od wymienionej liczby osób w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników diagnoz. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które zakończą diagnozę na podstawie przekazanej dokumentacji zgodnie z pkt. 5. 15. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników diagnoz, a także bieżącego informowania osoby wyznaczonej po stronie Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 16. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację i informowanie o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją usługi zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 18. Zamawiający dopuszcza wykonanie części zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć metodą e- learning. 20. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5 000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. 21. Wykonawca wystawi rachunek,fakturę po zakończeniu zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14