Przetargi.pl
Usługa w zakresie dostarczania i dystrybucji posiłków dla Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Środzie Śląskiej przy ul. Kilińskiego 30

Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Kilińskiego 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3174-171 , fax. 0-71 3174-171
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza
    ul. Kilińskiego 30 30
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3174-171, fax. 0-71 3174-171
    REGON: 02052279200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie dostarczania i dystrybucji posiłków dla Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Środzie Śląskiej przy ul. Kilińskiego 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa dostarczania i dystrybucji posiłków dla 20 wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Środzie Śląskiej w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010. Dostarczane posiłki to: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1. Uczestniczyli już w podobnym zamówieniu o wartości powyżej 50 000,00 zł. rocznie 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr.2, - zaświadczenie o nadaniu numeru NIP, - zaświadczenie o nadaniu numeru REGON, - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej ( nie starsze nie 6 mc. ), - oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków ( według wzoru ustalonego przez wykonawcę, nie starsze niż 3 miesiące ), oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek ZUS ( według wzoru ustalonego przez wykonawcę, nie starsze niż 3 miesiące ), wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, przykładowy jadłospis miesięczny,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.sredzki.slaski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach