Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Powstańców Wielkopolskich 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 38 41 338 , fax. 0-71 38 42 152
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
ul. Powstańców Wielkopolskich 3 3
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 38 41 338, fax. 0-71 38 42 152
REGON: 93194999900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspmilicz.dl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego, samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego typu pick-up z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9 Pojazdy specjalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia objęty jest 7% stawką podatku VAT dla pojazdów specjalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE WYMAGA wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. VI. 3.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Dokumenty, o których mowa w pkt.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt.4 stosuje się odpowiednio. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania 1.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspmilicz.dl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu.
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów ze specjalizowaną zabudową biurową na użytek WITD we Wrocławiu
Dodano: 2015-08-21 - ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU SPECJALNEGO Z PODNOŚNIKIEM KOSZOWYM
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa samochodu specjalnego wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn.
Ochrona przeciwpowodziowa obszarów uzdrowiskowych w Jeleniej Górze i Bad Muskau
Dodano: 2014-11-05 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu wyposażonego w system hakowy do transportu kontenerów, na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2014-09-17