Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Powstańców Wielkopolskich 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 38 41 338 , fax. 0-71 38 42 152
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
    ul. Powstańców Wielkopolskich 3 3
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 38 41 338, fax. 0-71 38 42 152
    REGON: 93194999900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspmilicz.dl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego, samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego typu pick-up z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9 Pojazdy specjalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia objęty jest 7% stawką podatku VAT dla pojazdów specjalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE WYMAGA wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. VI. 3.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Dokumenty, o których mowa w pkt.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt.4 stosuje się odpowiednio. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania 1.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspmilicz.dl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach