Przetargi.pl
Usługa utrzymania w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianie koszy na śmieci stanowiących mienie Gminy Kobierzyce.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianie koszy na śmieci stanowiących mienie Gminy Kobierzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianie, wraz myciem i konserwacją koszy na śmieci (ulicznych i na przystankach autobusowych) stanowiących mienie Gminy Kobierzyce (przez opróżnianie koszy rozumie się zbieranie i pozbywanie się odpadów z przeznaczonych do tego celu pojemników ustawionych na chodnikach oraz przekazywanie odpadów do właściwych miejsc składowania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami). W zakres usługi wchodzi: A. KOSZE NA ŚMIECI 1. Usługa obejmuje wykonanie przez Wykonawcę: a) opróżnianie koszy na śmieci (ulicznych i na przystankach autobusowych) o pojemności 35 litrów w ilości 593 sztuk, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, w tym: opróżnianie 460 koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz.700-1500, z wyjątkiem koszy usytuowanych na przystankach autobusowych w miejscowości: - Bielany Wrocławskie (10 szt.), Krzyżowice (5 szt.), Cieszyce (3 szt.), Domasław (8 szt.) Jaszowice (2 szt.), Kobierzyce (9 szt.), Magnice (2 szt.), Małuszów (3 szt.) Pustków Wilczkowski (2 szt.), Rolantowice (2 szt.), Tyniec Mały (7 szt.) - opróżnianie koszy 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500 oraz - Kobierzyce (30 sztuk) - opróżnianie koszy 3 x w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek w godz. 700-1500 , - Wysoka (10 sztuk - ul. Chabrowa oraz 7 sztuk - ul. Radosna) - opróżnianie koszy 3 x w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek w godz. 700-1500 , - Ślęza (6 sztuk - ul. Główna) - opróżnianie koszy 3 x w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek w godz. 700-1500 , - Bielany Wrocławskie (4 sztuki - przy KFC oraz 23 sztuki ul. Wrocławska) - opróżnianie koszy 3 x w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek w godz. 700-1500 , b) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 50 litrów w ilości 4 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 1. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz. 700-1500 - teren boiska sportowego w Małuszowie, c) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 60 litrów w ilości 6 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 1. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz. 700-1500 - teren parku przy ulicy Kwiatowej w Domasławiu, d) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 75 litrów w ilości 23 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 1. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500 - teren Arkalandii w Bielanach Wrocławskich, e) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 80 litrów w ilości 12 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 1. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500 - teren Arkalandii w Bielanach Wrocławskich. 2. Przedmiot zamówienia poza czynnościami wymienionymi w ust. 1 obejmuje również: 1) umycie koszy myjką ciśnieniową na gorącą wodę wraz z detergentami czyszczącymi z częstotliwością 1 x na kwartał oraz niedopuszczenie do przepełnienia koszy, przez co rozumie się opróżnienie pojemników, w razie stwierdzenia przepełnienia, częściej niż wykazano w § 2 umowy. 2) uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych w zasięgu 10 metrów od kosza podczas wykonywania czynności opróżniania koszy, 3) bieżącą konserwację koszy, polegającą odpowiednio na prostowaniu elementów wygiętych, spawaniu elementów urwanych oraz ponownym zamontowaniu koszy wyrwanych - w okresie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia usługi. 3. Lokalizację i pojemność koszy określa załącznik nr 1 do projektu umowy. B. PRZYSTANKI AUTOBUSOWE i WIATY 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: a) sprzątanie 2 x w tygodniu (w poniedziałki i piątki w godz. 700-1500) przystanków autobusowych z wiatami 40 i przystanków autobusowych bez wiat (6), położonych przy byłych drogach krajowych nr 8 i 35, oraz sprzątnięcia 1 x w tygodniu (w piątki w godz. 700-1500) przystanków autobusowych z wiatami w ilości 72 i 36 przystanków autobusowych bez wiat, b) w okresie zimowym oraz w razie potrzeby wynikającej z warunków atmosferycznych - odśnieżenie i posypywanie solą, zapewniając bezpieczne dojście z przystanku do autobusu, a także sprzątnięcie śniegu z dachów wiat przystankowych, c) usługa obejmuje ponadto podkaszanie (8 x w roku kalendarzowym - w okresie IV-IX): - pasów zieleni (jeżeli występują) wokół przystanków autobusowych w promieniu 3 metrów od przystanku, - w przypadku występowania zatoki autobusowej, podkaszanie obejmuje pas zieleni na całej jej długości, - podkaszanie trawy pod koszami ulicznymi w promieniu 3 metrów od przystanku, d) sprzątanie obejmuje również zatokę autobusową (w przypadku jej występowania) - polegające na zamiataniu powierzchni zatoki autobusowej na całej jej szerokości i długości, usunięciu puszek i butelek po napojach oraz innych zalegających nieczystości, oraz uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych w zasięgu 10 metrów od granic zatoki (lub przystanku) podczas wykonywania czynności sprzątania przystanków - częstotliwość taka jak w przypadku sprzątania przystanków autobusowych, 2. Lokalizację przystanków z wiatami przystankowymi i bez wiat oraz wykaz przystanków i wiat które należy sprzątać 2 x oraz 1 x w tygodniu określa załącznik nr 2 do projektu umowy. 3. Przystanki na terenie gminy w ok. 50 % posiadają zatoki autobusowe. Wykonawca w cenie miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do wykonania usług rodzajowo wyżej wymienionych także w przypadku zwiększenia odpowiednio do 10 % ilości: koszy, przystanków autobusowych, wiat przystankowych przez Zamawiającego. Kod odpadów: 200301 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) 200303 (odpady z czyszczenia ulic i placów). Podstawą zapłaty miesięcznego wynagrodzenia za usługę stanowiącą przedmiot umowy jest złożenie faktury VAT przez Wykonawcę i potwierdzenie wykonania usługi przez przedstawiciela Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu każdorazowo karty przekazania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu odczytów wskazanych przez monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego przez Wykonawcę m.in. potencjału sprzętowego, osobowego przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego. Zamawiający zastrzega że do realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest świadczenie usługi zgodnie ze wskazaną częstotliwością przez min. dwie ekipy zgodnie z warunkiem potencjału osobowego oraz sprzętowego wskazanego w SIWZ pkt. VII. 1. ppkt. 3 a) i 3b).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 20.000,00 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz. 1804 j.t.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, lub listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci faktury VAT (w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach