Przetargi.pl
Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego

Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8428136 , fax. 33 8428903
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1 1
    32-615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 33 8428136, fax. 33 8428903
    REGON: 00029830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług w PZOL w Grojcu Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego. W szczególności, świadczenie usług kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości powierzchni poziomych i pionowych, sprzętu w określonych godzinach w pomieszczeniach budynku głównego obejmujących sprzątanie codzienne i, inne prace nie związane z bieżącym wykonywaniem usług np. sprzątanie po awariach, remontach, w trakcie wprowadzonego reżimu sanitarnego, zwiększona częstotliwość sprzątania, doraźna pomoc pod nadzorem personelu medycznego w utrzymaniu higieny pacjentów, karmieniu i dopajaniu chorych i w innych dodatkowych czynnościach, pomoc przy czynnościach pielęgnacyjnych zmiana pampersów, toaleta pośmiertna, usuwanie odpadów medycznych i transport do punktu zbiorczego, zmiana pościeli i ścielenie łóżek, wynoszenie brudnej pościeli i przynoszenie czystej, odbiór posiłków i dostarczanie do kuchni oddziałowej, przygotowanie między posiłkami np.napojów, porcjowanie i wydawanie posiłków chorym w asyście pielęgniarki, mycie zastaw stołowych, obsługa urządzeń ich mycie i dezynfekcja, pomoc przy transporcie chorych np. do gabinetów zabiegowych, na badania i konsultacje na terenie, pomoc w transporcie zwłok do pomieszczenia pro morte, inne prace zlecone przez Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia. Zakres usług sprzatania SALE CHORYCH Czynności wykonywane 1 raz dziennie opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja umywalek mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii mycie i dezynfekcja klamek mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz ,wewnątrz przy wymianie wkładów mycie i dezynfekcja wyłączników mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu mycie ram łóżek mycie parapetów, luster, wysięgników na kroplówki, mycie mebli z zewnątrz i stolików, szafek przy łóżkowych na zewnątrz mycie i dezynfekcja urządzeń zamontowanych na ścianach Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi mycie obrazów mycie wywietrzników mycie i dezynfekcja lamperii mycie kaloryferów mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie i dezynfekcja szafki przyłóżkowej wewnątrz Czynności wykonywane 2 razy w miesiącu mycie i dezynfekcja całego łóżka, materaca Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku:o mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet, krat okiennych gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym. KUCHENKI ODDZIAŁOWE Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie 2 razy dziennie i dezynfekcja 1 raz dziennie podłóg mycie 3 razy dziennie i dezynfekcja 1 raz dziennie umywalki, baterii, mycie i dezynfekcja fliz w strefie spryskowej opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci oraz na odpady medyczne z zewnątrz mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników mycie i dezynfekcja podajników na ręczniki jednorazowego użycia, dozowników na mydło w płynie, dozowników na środki do odkażania rąk wewnątrz przed każdym uzupełnieniem mycie i dezynfekcja szafek kuchennych oraz lodówki z zewnątrz mycie mikrofalówki z zewnątrz i wewnątrz odbiór brudnych naczyń po posiłku, usuwanie resztek posiłku z talerzy i ich transport do zmywaka brudną windą 3x dziennie transport resztek pokarmów ,zlewek, po każdym posiłku do zmywaka Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie i dezynfekcja drzwi, fliz, szafek kuchennych wewnątrz dezynfekcja kuchenki mikrofalowej wewnątrz mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych pionowych Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie i dezynfekcja lodówki wewnątrz mycie i dezynfekcja kaloryferów mycie wywietrzników mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym JADALNIA Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie stolików po każdym posiłku opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja klamek mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja włączników mycie parapetów, luster, mycie mebli z zewnątrz i krzeseł mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie I dezynfekcja drzwi, fliz, mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych ścian mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie kaloryferów, wywietrzników mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien / szyby i framugi/ mycie żaluzji, rolet, gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym SANITARIATY, ŁAZIENKI, BRUDOWNIKI Czynności wykonywane wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy dziennie mycie i dezynfekcja muszli klozetowej z deską, spłuczką mycie i dezynfekcja wózka - wanny do toalety pacjentów leżących Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie i dezynfekcja podłóg opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz, mycie i dezynfekcja kabin prysznicowych, umywalek, baterii mycie i dezynfekcja klamek mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz ,wewnątrz przy wymianie wkładów mycie włączników mycie parapetów, luster mycie regałów, mebli z zewnątrz Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi w całości mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych zmywalnych Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie kaloryferów i wywietrzników mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet, gruntowne doczyszczanie podłóg Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym KORYTARZE NA ODDZIALE Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu mycie przedmiotów ruchomych znajdujących się na korytarzu stoliki, krzesła mycie i dezynfekcja klamek, strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja kontaktów i włączników mycie parapetów mycie urządzeń zamontowanych na ścianach Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie gablot i ram obrazów mycie drzwi, które nie zostały uwzględnione wcześniej mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie kaloryferów i wywietrzników Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym GABINET ZABIEGOWY Czynności wykonywane 2 razy dziennie mycie i dezynfekcja podłóg mycie i dezynfekcja umywalek, baterii, klamek i drzwi w okolicy dotykowej Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie i dezynfekcja fliz w strefie spryskowej, opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci i odpady medyczne zewnątrz oraz wymiana wkładów foliowych worków lub w zależności od potrzeby, mycie i dezynfekcja dozowników na mydło w płynie, podajniki na ręczniki wewnątrz przed każdym uzupełnieniem i dezynfekcja, mycie i dezynfekcja szafek z zewnątrz, mycie i dezynfekcja parapetów, włączników i telefonów Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie i dezynfekcja pionowych powierzchni zmywalnych, fliz, mycie drzwi mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych, wywietrzników Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet gruntowne doczyszczanie podłóg Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym GABINET LEKARSKI I GABINETY PIELĘGNIARSKIE Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie parapetów, luster, telefonów mycie i dezynfekcja podłóg mycie i dezynfekcja umywalek, baterii, dezynfekcja fliz w strefie spryskowej opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci i odpady medyczne zewnątrz mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników mycie i dezynfekcja podajników na ręczniki jednorazowego użycia, dozowników na mydło w płynie, dozowników na środki do odkażania rąk / wewnątrz przed każdym uzupełnieniem Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi mycie mebli, lodówki z zewnątrz mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie i dezynfekcja lamperii, lub powłok zmywalnych pionowych mycie kaloryferów i wywietrzników mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet, gruntowne doczyszczanie podłóg Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym SALE TERAPI ZAJECIOWEJ, POKÓJ ODWIEDZIN Czynności wykonywane 1 raz dziennie opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja umywalek mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii mycie i dezynfekcja klamek mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów mycie i dezynfekcja włączników mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu mycie parapetów, luster, mycie mebli z zewnątrz i stolików Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi mycie obrazów mycie wywietrzników mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie i dezynfekcja lamperii mycie i dezynfekcja kaloryferów Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet, gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym. SALA REHABILITACYJNA Czynności wykonywane 1 raz dziennie opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja umywalek mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii mycie i dezynfekcja klamek mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów mycie i dezynfekcja włączników mycie podłóg, dezynfekcja w razie konieczności nie rzadziej niż 2x w tygodniu mycie parapetów, luster, mycie mebli z zewnątrz i stolików mycie i dezynfekcja urządzeń zamontowanych na ścianach Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych pionowych Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych mycie wywietrzników i kaloryferów Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet, gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym. PUNKT ODBIORU POSIŁKÓW I ZMYWAK Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie i dezynfekcja podłóg mycie regałów kuchennych mycie i dezynfekcja umywalki, baterii, mycie i dezynfekcja fliz w strefie spryskowej opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników mycie i dezynfekcja podajników na ręczniki jednorazowego użycia, dozowników na mydło w płynie, dozowników na środki do odkażania rąk wewnątrz przed każdym uzupełnieniem mycie windy czystej po wysłanie wszystkich posiłków 3 razy dziennie, dezynfekcja po wysłaniu kolacji mycie i dezynfekcja windy brudnej po zwiezieniu wszystkich naczyń do zmywaka 3 razy dziennie mycie i wyparzanie naczyń stołowych po każdym posiłku pacjentów 3 razy dziennie w razie awarii dezynfekowanie wg instrukcji mycie zmywarko-wyparzarki 3 razy dziennie Czynności wykonywane 2 razy w miesiącu mycie i dezynfekcja drzwi, fliz mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych ścian mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń gruntowne doczyszczanie podłóg Czynności wykonywane raz na 3 miesiące Dezynfekcja zmywarko wyparzarki Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi gruntowne doczyszczanie podłóg Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym SEPERATKA Czynności wykonywane 2 raz dziennie opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na zewnątrz i wewnątrz mycie i dezynfekcja umywalek mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii mycie i dezynfekcja klamek mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz wewnątrz przy wymianie wkładów mycie i dezynfekcja włączników mycie i dezynfekcja podłóg, mycie i dezynfekcja ram łóżek mycie i dezynfekcja parapetów, luster, wysięgników na kroplówki, mycie i dezynfekcja mebli z zewnątrz i stolików, szafek przy łóżkowych na zewnątrz mycie i dezynfekcja urządzeń zamontowanych na ścianach mycie i dezynfekcja muszli klozetowej z deską, spłuczką mycie i dezynfekcja kabiny prysznicowej, Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi mycie wywietrzników mycie i dezynfekcja powierzchni pionowej ścian mycie i dezynfekcja kaloryferów mycie i dezynfekcja szafki przyłóżkowej wewnątrz Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet, gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Dezynfekcja końcowa: po wyjściu pacjenta z izolatki, mycie i dezynfekcja powierzchni i wszystkich sprzętów. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym. POMIESZCZENIE DO MYCIA ŚRODKÓW TRANSPORTU I WÓZKÓW DO SPRZĄTANIA Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie i dezynfekcja podłóg mycie i dezynfekcja umywalki, strefy spryskowej fliz i baterii, opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz mycie i dezynfekcja klamek i drzwi w okolicy dotykowej oraz wyłączników mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz, wewnątrz przed każdym uzupełnieniem mycie i dezynfekcja wózków do transportu odpadów komunalnych, medycznych, do przewozu brudnej bielizny, do sprzątania po zakończonej pracy Czynności wykonywane 2 razy w miesiącu mycie i dezynfekcja drzwi, mycie i dezynfekcja powłok zmywalnych ścian mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz mycie powierzchni lamp , punktów świetlny elektrycznych i innych urządzeń, wywietrzników PRO MORTE mycie i dezynfekcja całości pomieszczenia - każdorazowo po wywiezieniu zwłok lub 1 raz w miesiącu w przypadku braku zgonów w oddziale POMIESZCZENIA NA ODPADY MEDYCZNE Czynności wykonywane 1 raz dziennie opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja umywalek mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja baterii mycie i dezynfekcja klamek mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi mycie i dezynfekcja dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów mycie i dezynfekcja włączników mycie i dezynfekcja chłodni z zewnątrz Czynności wykonywane 2 raz w miesiącu mycie i dezynfekcja chłodni wewnątrz - każdorazowo po usunięciu odpadów raz na 2 tygodnie zgodnie z harmonogramem Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framug/ mycie żaluzji, rolet, gruntowne doczyszczanie podłóg MAGAZYN ZASOBÓW CZYSTYCH W ODDZIALE, PUNKT APTECZNY, POMIESZCZENIA ADMINISTRACYJNE , GABINET PIELĘGNIARKI EPIDEMIOLOGICZNEJ, GABINET PIELĘGNIARKI PRZEŁOŻONEJ Czynności wykonywane 1 raz dziennie opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja umywalek, mycie baterii mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi, klamek, włączników mycie dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów mycie powierzchni podłóg mycie z zewnątrz lodówek Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi, mycie parapetów, luster i szafek mycie gablot i ram obrazów mycie i dezynfekcja fliz , mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni zmywalnych pionowych, kaloryferów i wywietrzników mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych mycie lodówek wewnątrz Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien, szyby i framugi mycie żaluzji, rolet gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym KORYTARZ NA PARTERZE Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie powierzchni podłóg opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi, klamek, włączników mycie i dezynfekcja windy osobowej Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi, mycie parapetów, luster i szafek mycie gablot i ram obrazów mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz dezynfekcja powierzchni podłóg Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni zmywalnych pionowych, kaloryferów i wywietrzników mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym KLATKA SCHODOWA od parteru do II pietra Czynności wykonywane 1 raz dziennie mycie powierzchni podłóg mycie i dezynfekcja strefy dotykowej, drzwi, klamek, poręczy, włączników mycie i dezynfekcja windy osobowej Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu dezynfekcja powierzchni podłóg Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym POMIESZCZENIE SOCJALNE Czynności wykonywane 1 raz dziennie opróżnianie, mycie koszy z zewnątrz mycie i dezynfekcja umywalek, mycie baterii mycie i dezynfekcja strefy spryskowej fliz , mycie i dezynfekcja strefy dotykowej drzwi, klamek, włączników mycie dozowników z zewnątrz, wewnątrz przy wymianie wkładów mycie powierzchni podłóg Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu mycie drzwi, mycie parapetów, luster i szafek mycie gablot i ram obrazów dezynfekcja powierzchni podłóg mycie i dezynfekcja koszy na śmieci wewnątrz Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu mycie powierzchni zmywalnych pionowych, kaloryferów i wywietrzników mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych i innych urządzeń elektrycznych Czynności wykonywane 2 razy do roku mycie okien szyby i framugi mycie żaluzji, rolet gruntowne doczyszczanie i konserwacja podłóg, polimeryzacja. Poza harmonogramem obowiązuje bieżące utrzymanie czystości zgodnie z wymaganym reżimem sanitarnym Ponadto Wykonawca nie będzie sprzątał sal chorych, gabinetu lekarskiego gabinetu zabiegowego w następujących momentach podczas przyjmowania pacjenta, podczas wizyt lekarskich, podczas wykonywanych czynnościach zabiegowych i pielęgnacyjnych u pacjentów, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedniej ilości sprzętu, środków dezynfekcyjnych i czystości oraz materiałów pomocniczych, a także na bieżąco uzupełnić materiały eksploatacyjne papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki foliowe,różnego rozmiaru i koloru zgodnie ze specyfiką odpadu, mydło w płynie, środek do dezynfekcji rąk. Przy pojemnikach na papier, mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki jednorazowe uzupełnienie wymiana zapasu, w razie potrzeby. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pełnej listy preparatów myjąco-czyszczących i dezynfekcyjnych kartę charakterystyki substancji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach. Stosowane środki muszą również posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny. W celu prawidłowej realizacji pełnego zakresu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią ilość personelu. Wykonawca zobowiązany jest stosować własny profesjonalny sprzęt do mycia oraz profesjonalne mechaniczne urządzenia do czyszczenia, dezynfekcji oraz zapewnić odpowiednią ilość mopów i innego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi. Sprzątanie odbywać się będzie codziennie przez 7 dni w tygodniu obejmujące metraż pomieszczeń PZOL w Grojcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski nr 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 z dopiskiem, Wadium w przetargu nieograniczonym na usługę sprzątania i dezynfekcji PZOL w Grojcu . Wadium wniesione w tej formie zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach