Przetargi.pl
usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego.

Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8428136 , fax. 33 8428903
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1 1
    32-615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 33 8428136, fax. 33 8428903
    REGON: 00029830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług w PZOL w Grojcu Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego. W szczególności, świadczenie usług kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości powierzchni poziomych i pionowych, sprzętu w określonych godzinach w pomieszczeniach budynku głównego obejmujących sprzątanie codzienne i, inne prace nie związane z bieżącym wykonywaniem usług np. sprzątanie po awariach, remontach, w trakcie wprowadzonego reżimu sanitarnego, zwiększona częstotliwość sprzątania, doraźna pomoc pod nadzorem personelu medycznego w utrzymaniu higieny pacjentów, karmieniu i dopajaniu chorych i w innych dodatkowych czynnościach, pomoc przy czynnościach pielęgnacyjnych zmiana pampersów, toaleta pośmiertna, usuwanie odpadów medycznych i transport do punktu zbiorczego, zmiana pościeli i ścielenie łóżek, wynoszenie brudnej pościeli i przynoszenie czystej, odbiór posiłków i dostarczanie do kuchni oddziałowej, przygotowanie między posiłkami np.napojów, porcjowanie i wydawanie posiłków chorym w asyście pielęgniarki, mycie zastaw stołowych, obsługa urządzeń ich mycie i dezynfekcja, pomoc przy transporcie chorych np. do gabinetów zabiegowych, na badania i konsultacje na terenie, pomoc w transporcie zwłok do pomieszczenia pro morte, inne prace zlecone przez Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedniej ilości sprzętu, środków dezynfekcyjnych i czystości oraz materiałów pomocniczych, a także na bieżąco uzupełnić materiały eksploatacyjne papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki foliowe,różnego rozmiaru i koloru zgodnie ze specyfiką odpadu, mydło w płynie, środek do dezynfekcji rąk.3.Przy pojemnikach na papier, mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki jednorazowe,uzupełnienie,wymiana zapasu, w razie potrzeby. Do transportu odpadów medycznych Zamawiający zapewnia kosze z pokrywkami, które mają odpowiednią pojemność 10 l. Zamawiający zapewnia wózki do transportu bielizny szpitalnej czystej i brudnej. Preparaty do konserwacji podłóg prócz podłóg drewnianych i przewodzących muszą posiadać właściwości antypoślizgowe i odporne na dezynfekcję. W celu prawidłowej realizacji pełnego zakresu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią ilość personelu. Wykonawca zobowiązany jest stosować własny profesjonalny sprzęt do mycia oraz profesjonalne mechaniczne urządzenia do czyszczenia, dezynfekcji oraz zapewnić odpowiednią ilość mopów i innego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi. Wykonawca zapewnia oddzielny sprzęt do sprzątania kuchenek oddziałowych oraz izolatki. Sprzątanie odbywać się będzie codziennie przez 7 dni w tygodniu obejmujące metraż pomieszczeń PZOL w Grojcu. Minimalna obsada wynosić będzie 3 osoby w godzinach od 07:00 do 15:00 oraz 1 osoba w godzinach od 07:00 do 19:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski nr 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 z dopiskiem, Wadium w przetargu nieograniczonym na usługę sprzątania i dezynfekcji PZOL w Grojcu . Wadium wniesione w tej formie zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach