Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 163a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5257950 , fax. 52 5257825
- Data zamieszczenia: 2012-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy
ul. Gdańska 163a 163a
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5257950, fax. 52 5257825
REGON: 01126394600188 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa utrzymania czystości w budynkach będących w zasobie Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Bydgoszczy oraz terenów do nich przyległych 1) Utrzymanie czystości klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, a w tym: a) zamiatanie i usuwanie nieczystości z klatek schodowych - codziennie w dni robocze, b) wycieranie z kurzu poręczy, parapetów, gablot, skrzynek pocztowych - 1 raz w tygodniu, c) mycie posadzki klatki schodowej i schodów - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, d) mycie drzwi wejściowych, drzwi do piwnic - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, e) zamiatanie posadzki korytarzy piwnicznych - co najmniej 1 raz w tygodniu, f) mycie okien w częściach wspólnych -2 razy w porze jesiennej i wiosennej, g) w przypadku posadzek z glazury w piwnicach, pomieszczeniach gospodarczych, wózkowniach, pralniach i suszarniach - mycie w razie zabrudzeń ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, h) mycie kloszy lamp - w razie zabrudzeń ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, i) omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, j) mycie balustrad, lamperii, parapetów, kaloryferów, skrzynek na listy i gablot ogłoszeniowych - w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, k) sprzątanie pomieszczeń gospodarczo-technicznych - 1 raz na 2 tygodnie, 2) utrzymanie terenów zewnętrznych, a w tym: a) usuwanie zanieczyszczeń i śmieci z terenów objętych sprzątaniem oraz chodników przyległych do nieruchomości- codziennie w dni robocze, b) bieżąca pielęgnacja zieleni z okresowym koszeniem i wywiezieniem trawy oraz podlewanie: - koszenie trawy nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie w okresie od miesiąca maja do września (w pozostałych miesiącach w miarę potrzeb), - podlewanie roślin - w miarę potrzeb, w razie suszy 2 do 3 razy w tygodniu, - podlewanie trawy- w miarę potrzeb, w razie suszy obficie co drugi dzień, c) usuwanie porostów z terenów utwardzonych oraz z miejsc wokół drzew i krzewów, d) nawożenie roślin oraz trawy - 2-3 razy w roku wg. zaleceń Zamawiającego (zakup środków na koszt Zleceniodawcy), e) skopanie ziemi wokół drzew i krzewów- 2 razy w roku w okresie jesiennym i wiosennym, f) przycinanie krzewów, g) w okresie jesiennym grabienie i usuwanie z terenu zgrabionych liści, h) odśnieżanie chodników, parkingów, dróg wewnątrzosiedlowych dojść do klatek schodowych i śmietników niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, i) ośnieżanie chodników przylegających do nieruchomości niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, j) usuwanie gołoledzi z chodników osiedlowych i przyległych do nieruchomości poprzez posypanie piaskiem i solą - w miarę potrzeb także w soboty, niedziele i święta (zakup piasku i soli we własnym zakresie), k) codzienne w dni robocze sprzątanie boksu śmietnikowego i opróżnianie koszy zlokalizowanych przy wejściu do budynków, l) wymiana pisku w piaskownicach - 1 raz w roku po zakończeniu okresu zimowego (zakup piasku na koszt Zleceniodawcy). 3) pozostałe czynności: a) wywieszanie flag przed dniami świąt i uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie- wg wskazań administratora, b) wymiana żarówek po potwierdzeniu konieczności przez administratora (ceny żarówek muszą być zatwierdzone przez administratora, zwrot kosztów na podstawie załączonych faktur zakupu), c) zawiadamianie Administratora o zauważonych awariach i brakach związanych z eksploatacją budynku, d) roznoszenie korespondencji i ogłoszeń Zleceniodawcy. 4) sprzątanie doraźne 4 razy w roku na zlecenie zamawiającego działki nr 98/47 w Inowrocławiu przy ul. Św. Ducha 88 obejmujące: a) skoszenie i wywiezienie trawy, b) usunięcie chwastów, c) usunięcie śmieci i zanieczyszczeń z terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętego Ducha 88a w Inowrocławiu oraz terenu do niego przyległego
Dodano: 2016-06-10 - USŁUGA OCZYSZCZANIA NIEUTWARDZONYCH TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W GRUDZIĄDZU, GARDEI, BRODNICY, CHEŁMNIE I GRUPIE - SPRAWA NR 11/2016
Dodano: 2016-02-17 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I (w tym rejon Starówki), a także świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku przez gospodarza osiedlowego na terenie 4 nieruchomości przy ul. Olsztyńskiej 116/116A, Olsztyńskiej 116B, Olsztyńskiej 116C, Olsztyńskiej 116D (budynki socjalne) w Toruniu
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I (w tym rejon Starówki) oraz BOM II, a także świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku przez gospodarza osiedlowego na terenie 4 nieruchomości przy ul. Olsztyńskiej 116/116A, Olsztyńskiej 116B, Olsztyńskiej 116C, Olsztyńskiej 116D (budynki socjalne) w Toruniu
Dodano: 2015-12-08 - Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego
Dodano: 2015-12-04 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM III.
Dodano: 2015-11-06 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM III
Dodano: 2015-10-14 - USŁUGA SPRZĄTANIA I WYWOZU NIECZYSTOŚCI Z TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH - SPRAWA NR 117/2015
Dodano: 2015-10-08 - Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynków mieszkalnych położonych w Bydgoszczy i Toruniu oraz terenów do nich przyległych
Dodano: 2015-06-12 - 84/P/2015
Dodano: 2015-05-22