Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętego Ducha 88a w Inowrocławiu oraz terenu do niego przyległego

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 163a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 52 57 805 , fax. 52 52 57 825
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
    ul. Gdańska 163a 163a
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 52 57 805, fax. 52 52 57 825
    REGON: 01126394600188
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętego Ducha 88a w Inowrocławiu oraz terenu do niego przyległego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętego Ducha 88a w Inowrocławiu oraz terenu do niego przyległego: Powierzchnia części wspólnej - 455,10 m?; Powierzchnia zewnętrzna - 3850,39 m?. 1.Położenie budynku wraz z terenem przyległym przedstawiono na mapce stanowiącej załącznik do SIWZ. 2.Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej, natomiast załączona mapka nieruchomości oraz podany wykaz powierzchni w m? może mieć jedynie charakter pomocniczy i służyć celom informacyjnym, a nie może być podstawą obliczenia wartości zamówienia. 3.Wykonawca ma obowiązek współpracować z Administratorem budynku, który to sprawuje nadzór nad realizacją zamówienia. 4.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy przedstawi harmonogram wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, który będzie stanowił załącznik do zawartej umowy. 5.Zakres czynności: Utrzymanie czystości klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, a w tym: 1) zamiatanie i usuwanie nieczystości z klatek schodowych - codziennie w dni robocze, 2) wycieranie z kurzu poręczy, parapetów, gablot, skrzynek pocztowych - 1 raz w tygodniu, 3)mycie posadzki klatki schodowej i schodów - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, 4)mycie drzwi wejściowych, drzwi do piwnic - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 5)zamiatanie posadzki korytarzy piwnicznych - co najmniej 1 raz w tygodniu, 6)mycie okien w częściach wspólnych -2 razy w porze jesiennej i wiosennej, 7)mycie posadzek w piwnicach oraz lamperii i posadzek w pomieszczeniach gospodarczych i wózkowniach, glazury w pralniach i suszarniach i kloszy lamp - w razie zabrudzeń ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 8)omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, 9)mycie balustrad, parapetów, kaloryferów, skrzynek na listy i gablot ogłoszeniowych - w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, Utrzymanie terenów zewnętrznych, a w tym: 10) usuwanie zanieczyszczeń i śmieci z terenów objętych sprzątaniem oraz z kratek przy wejściach- codziennie w dni robocze, 11) bieżąca pielęgnacja zieleni z okresowym koszeniem i wywiezieniem trawy oraz podlewanie: - koszenie trawy nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie w okresie od miesiąca maja do września (w pozostałych miesiącach w miarę potrzeb), - podlewanie roślin - w miarę potrzeb, w razie suszy 2 do 3 razy w tygodniu, - podlewanie trawy- w miarę potrzeb, w razie suszy obficie co drugi dzień, 12) usuwanie porostów z terenów utwardzonych oraz z miejsc wokół drzew i krzewów, 13) nawożenie roślin oraz trawy - 2-3 razy w roku wg. zaleceń Zamawiającego (zakup środków na koszt Zleceniodawcy), 14) stosowanie środków grzybobójczych i owadobójczych - zapobiegawczo i interwencyjnie (zakup środków na koszt Zleceniodawcy), 15) skopanie ziemi wokół drzew i krzewów- 2 razy w roku w okresie jesiennym i wiosennym, 16) przycinanie krzewów, 17) w okresie jesiennym grabienie i usuwanie z terenu zgrabionych liści, 18) odśnieżanie chodników, parkingów, dróg wewnątrzosiedlowych dojść do klatek schodowych i śmietników niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, 19) ośnieżanie chodników przylegających do nieruchomości niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, 20) usuwanie gołoledzi poprzez posypanie piaskiem i solą - w miarę potrzeb także w soboty, niedziele i święta (zakup piasku i soli we własnym zakresie), 21) codzienne w dni robocze sprzątanie boksu śmietnikowego i opróżnianie koszy zlokalizowanych przy wejściu do budynków, 22) wymiana pisku w piaskownicach - 1 raz w roku po zakończeniu okresu zimowego (zakup piasku na koszt Zleceniodawcy). Pozostałe czynności: 23) wywieszanie flag przed dniami świąt i uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie- wg wskazań administratora, 24) wymiana żarówek po potwierdzeniu konieczności przez administratora (ceny żarówek muszą być zatwierdzone przez administratora, zwrot kosztów na podstawie załączonych faktur zakupu), 25) dokonywanie odczytów liczników wody oraz ciepła zlokalizowanych na klatkach schodowych zgodnie z potrzebami wg. wskazań administratora, 26) zawiadamianie Administratora o zauważonych awariach i brakach związanych z eksploatacją budynku, 27) roznoszenie korespondencji i ogłoszeń Zleceniodawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zapłaty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach