Przetargi.pl
Usługa unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 934 100 , fax. 323 934 141
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
    ul. Bytomska 62
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 934 100, fax. 323 934 141
    REGON: 86830700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://urazowka.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych przez okres 12 miesięcy – wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie w następujących ilościach: 1) 180102* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania z wyłączeniem (180103) - 0,18 Mg. 2) 180103* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady, z wyłączeniem (180180 i 180182) - 90,5 Mg. 3) 180106* - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne - 0,16 Mg. 4) 180109 - Leki inne niż wymienione w 180108 - 1 Mg. 5) 150110* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone ( np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) - 0,03 Mg. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do: 1) wyposażania Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów oznakowanych kodami odpadów dalej zwanych „Pojemnikami”, w następujących ilościach: - 6 pojemników oznakowanych kodem odpadu: 180103, o pojemności 1,1 m3; - 3 pojemniki oznakowane kodem odpadu: 180104, o pojemności 1,1 m3; - 1 pojemnik oznakowany kodem odpadu: 180106, o pojemności 160 l; - 1 pojemnik oznakowany kodem odpadu: 150110, o pojemności 160 l; 2) przy każdorazowym odbiorze odpadów do wymiany Pojemników na puste, czyste i zdezynfekowane oraz wymiany Pojemników uszkodzonych lub zniszczonych; 3) transportu odpadów w pojemnikach; 4) przy każdorazowym odbiorze odpadów do potwierdzania odbioru odpadów na karcie przekazania odpadu wg aktualnie obowiązujących przepisów, w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego; 5) odbierania odpadów w godzinach 8-14, nie rzadziej niż co 72 godziny w dni robocze – poniedziałki, środy, piątki oraz na żądanie, na zasadzie wymiany pojemników tzn. zabranie pełnych i wstawienie pustych, czystych, zdezynfekowanych pojemników na odpady medyczne; 6) w przypadku okresów świątecznych (następujących po sobie kolejno dni wolnych od pracy) Wykonawca gwarantuje odbiór odpadów w taki sposób, aby okres ich przechowywania na terenie Szpitala nie przekraczał 72 godzin; 7) każdorazowego potwierdzania unieszkodliwiania odpadów przez termiczne przekształcenie na podstawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie w 3 egzemplarzach z tego 1 dla WIOŚ, 1 dla Zamawiającego , 1 dla Wykonawcy; 8) posiadania przez cały okres trwania umowy ważnych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów oraz na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; 9) wyposażenia Zamawiającego przy pierwszym odbiorze odpadów, zalegalizowanej wagi platformowej najazdowej dostosowanej do ważenia Pojemników z odpadami, oraz zapewnić: a) transport, ubezpieczenie, montaż i uruchomienie a także szkolenie w zakresie obsługi wagi; b) legalizację, konserwację, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zaleceniami producenta wagi; c) w przypadku nieprawidłowego działania wagi, naprawę w ciągu maksymalnie 12 godzin, a w przypadku braku możliwości naprawy, wyposażyć w sprawną; d) użytkowanie wagi zgodnie z przeznaczeniem i instrukcjami producenta oraz utrzymanie wagi w stanie odpowiadającym normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu; 10) ważenia odpadów w siedzibie zamawiającego w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego; 11) unieszkodliwiania odpadów z zachowaniem zasady bliskości, o której mowa w art. 20 ust. 3 ustawy o odpadach; 12) w przypadku awarii urządzeń lub środków transportu będących w jego dyspozycji, Wykonawca w dniu stwierdzenia awarii, zobowiązany jest złożyć na piśmie, do akceptacji Zamawiającego, gotowość podmiotu trzeciego, świadczenia tych części usługi, których Wykonawca nie jest wstanie świadczyć, w związku z zaistniałą awarią, oraz zapewnienia: a) iż, podmiot trzeci, spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ, będącej załącznikiem niniejszej umowy; b) iż, Wykonawca poniesie wszelką odpowiedzialności za działania i zaniechania podmiotu trzeciego, przez cały czas trwania awarii. Odpowiedzialność ta obejmuje, zarówno szkody wyrządzone Zamawiającemu, jak i osobom trzecim; 13) wyposażyć, wszystkie osoby skierowane do Zamawiającego w celu świadczenia usługi, w strój roboczy z widocznym logo Wykonawcy lub identyfikatory; 3. W przypadku, gdy podmiot trzeci nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego w niniejszej umowie i załącznikach. Zamawiający ma prawo zlecić transport i utylizację odpadów medycznych na koszt Wykonawcy u innego Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się nie dokonywać cesji wierzytelności bez pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada aktualną: a) Zezwolenia lub zezwoleń lub decyzji właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem dotyczącym odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach