Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o.

Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Plac Akademicki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 395 60 00
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
    Plac Akademicki 17
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. (32) 395 60 00
    REGON: 272215818
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acstom.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o., o kodach: 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09, którego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ, jak również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4.2. Odbiór i załadunek odpadów będzie odbywał się z następujących lokalizacji:1) Bytom, Pl. Akademicki 17,2) Zabrze, Pl. Traugutta 2,3. Częstotliwość wywozu odpadów:1) Bytom, Pl. Akademicki 17 - 3 razy w tygodniu / poniedziałki, środy, piątki/,2) Zabrze, Pl. Traugutta 2 - 3 razy w tygodniu / poniedziałki, środy, piątki /,4. W przypadku świąt lub dni ustawowo wolnych wypadających w dni odbioru odpadów, Wykonawca na zlecenie Zamawiającego odbierze odpady w innym terminie – uzgodnionym z Zamawiającym.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia odbioru odpadów w trybie pilnym, maksymalnie w ciągu 24 godzin (kryterium oceny) po telefonicznym zgłoszeniu potwierdzonym wiadomością e-mail.6. Podane w Formularzu ofertowo – cenowym – Załącznik nr 1, ilości odpadów należy traktować jako szacunkowe. Ostateczna ilość odpadów wytworzonych w okresie realizacji umowy będzie zależna od potrzeb Zamawiającego.7. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli czystości pojazdu transportującego odpady. Kontrola zostanie udokumentowana Protokołem pokontrolnym.8. W ramach usługi Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo przy odbiorze odpadów do ich zważenia i wystawienia Karty Przekazania Odpadów w elektronicznym systemie BDO oraz przekazania potwierdzenia wygenerowania w formie wydruku wraz z odpadami. 9. Wykonawca każdorazowo będzie potwierdzał przyjęcie odpadów przy użyciu elektronicznego systemu BDO (Baza Danych Odpadowych). Dla każdego rodzaju odpadów Zamawiający będzie wystawiał w systemie BDO osobną kartę.10. Zamawiający zapewni własne kontenery – zamykane pojemniki - do gromadzenia odpadów, w następujących ilościach:1) Bytom, pl. Akademicki 17 – w ilości 7 szt. (180l),2) Zabrze, pl. Traugutta 2 – w ilości 9 szt. (120l),11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia/zmniejszenia ilości pojemników w trakcie trwania umowy, w zależności od realnych potrzeb, o czym zawiadomi Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem.12. Zamawiający zapewni odpowiednie oznakowanie oraz opakowanie przekazanych odpadów w zależności od ich rodzaju: nieprzezroczyste worki, opakowania twardo ścienne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.13. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług objętych Umową zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności:1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 779 z późn. zm.), 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2021, poz. 1973 z późn. zm.),3) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz.U. 2021, poz. 596 z późn. zm.),4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2017 r. poz. 1975),5) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych (Dz.U. z 2014 r. poz. 107),6) rozporządzenia Ministra Klimatu w sprawie katalogu odpadów z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 10),7) Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z dnia 7 października 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742).14. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320) obejmują czynności w zakresie prac będących przedmiotem postępowania czyli obsługą informatyczną i obsługą infrastruktury serwerowej.15. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:posiada aktualną decyzję na zbieranie, transport, odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:posiada dokument potwierdzający dysponowanie instalacją w której będzie dokonywane unieszkodliwianie odpadów medycznych zlokalizowanej na terenie województwa śląskiego3. Poleganie na zasobach innych podmiotów .1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach