Przetargi.pl
Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.200.000,00 zł, z przeznaczeniem na: pokrycie deficytu powstałego w związku z finansowaniem inwestycji pn.: Porządkowanie gospodarki wodnościekowej w zlewni rzeki Ropa. CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu

Gmina Ropa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-312 Ropa, Ropa 733
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3534014, 3534017 , fax. 018 3534017
  • Data zamieszczenia: 2014-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropa
    Ropa 733 733
    38-312 Ropa, woj. małopolskie
    tel. 018 3534014, 3534017, fax. 018 3534017
    REGON: 49000905600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.200.000,00 zł, z przeznaczeniem na: pokrycie deficytu powstałego w związku z finansowaniem inwestycji pn.: Porządkowanie gospodarki wodnościekowej w zlewni rzeki Ropa. CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Ropa, o następującej charakterystyce: 1. Kredyt w kwocie: 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100). 2. Okres kredytowania: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 31.12.2014 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. Przewidywane uruchomienie kredytu - 20 listopada 2014 r. 3. Spłata kapitału w ratach miesięcznych do 30.12.2022 r. i tak; 1) 150.000,00 zł do dnia 31.12.2015 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 2) 150.000,00 zł do dnia 31.12.2016 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 3) 150.000,00 zł do dnia 31.12.2017 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 4) 150.000,00 zł do dnia 31.12.2018 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 5) 150.000,00 zł do dnia 31.12.2019 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 6) 150.000,00 zł do dnia 31.12.2020 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 7) 150.000,00 zł do dnia 31.12.2021 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 8) 150.000,00 zł do dnia 30.12.2022 r. ( tj.12 rat po 12.500 zł) 4. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 5. Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 7. W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 8. Przy naliczaniu odsetek za okres kredytowania stosuje się stawkę WIBOR 1M ogłaszaną dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który nalicza się odsetki 9. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 10. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram spłat rat kapitałowych z uwzględnieniem każdego miesiąca obowiązywania umowy wraz z wyodrębnieniem kwoty określającej wysokość miesięcznej płatności Zamawiającego. 11. Dla potrzeb porównania i oceny ofert należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1 M z dnia 30.10.2014 r. 12. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 13. Dla jednolitego sposobu obliczenia ceny i jednocześnie zagwarantowania porównywalności ofert, należy przyjąć terminy spłaty rat kredytowych na ostatni dzień każdego miesiąca, bez względu na to, czy terminy te przypadają na dni wolne od pracy (sobota, niedziela). Szczegółowe zasady spłaty rat kredytu zostaną określone w umowie podpisanej z wybranym Wykonawcą. W przypadku gdy gmina otrzyma zwrot podatku VAT, zastrzega się możliwość zmniejszenia kwoty kredytu o wartość otrzymanego zwrotu VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropa.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach