Przetargi.pl
Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2750070
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
    ul. Gorczańska 3 3
    34-436 Maniowy, woj. małopolskie
    tel. 018 2750070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 500.000.- zł (słownie: pięćset tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na sfinansowanie kosztów remontu dróg gminnych po powodzi. Uruchomienie kredytu w jednej transzy : - 10 listopada 2009 r. - 500 000 zł. Okres karencji do dnia 31.12. 2010 roku Okres kredytowania 60 miesięcy. Spłata kapitału w ratach kwartalnych od dnia 31 marca 2011 roku Spłata odsetek w ratach kwartalnych od 31 marca 2010 roku - ostatni dzień każdego kwartału . Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 3M jako średnia wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy obowiązujący na dzień 01.09.2009 roku + marża banku od kwoty wykorzystanego kredytu z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, prowizja jednorazowa liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu. Odsetki od kredytu należy liczyć przyjmując 360 dni w roku i 30 dni w miesiącu. Zamawiający nie dopuszcza pobierania dodatkowych opłat i prowizji od wcześniejszej jego spłaty. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco- wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 9 SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a.wypełniony formularz ofertowy, b.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, c.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo określone w pkt 8, ppkt.3), lit. f. e.w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 9, ppkt 1) lit.b, c., przedstawia każdy z tych Wykonawców. f.Symulacja spłaty kredytu wg parametrów wskazanych w formularzu ofertowym Banku. g.Projekt umowy - musi odpowiadać wszystkim warunkom wymienionym przez Zamawiającego. h.W przypadku oferty składanej przez wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9, ppkt 1) lit. e. należy załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) W przypadku gdy w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, ppkt 1) lit. c, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach