Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Bolesława Leśmiana 4
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
REGON: 43101087800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozswidnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia mienia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia mienia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku, w zakresie następujących ryzyk: I. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej: 1) Obowiązkowe ubezpieczenie OC podmiotu wykonującego działalność leczniczą, 2) Dobrowolne ubezpieczenie Odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody rzeczowe w związku z prowadzoną działalnością leczniczą oraz szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z prowadzoną działalnością pozaleczniczą lub posiadanym mieniem wyrządzone osobie trzeciej przez spowodowanie śmierci, rozstroju zdrowia, uszkodzenia ciała lub szkody rzeczowej. II. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych. III. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku. IV. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. V. Ubezpieczenie elektroniki od szkód materialnych - od wszystkich ryzyk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Przedmiot i zakres ubezpieczeń oraz dołączone do SIWZ Załączniki : Nr 1.2.1 ( Wyposażenie biurowe ), Nr 1.2.2 ( Wyposażenie medyczne ), Nr 1A ( Wykaz szkodowości ), Nr 1B ( Charakterystyka przedmiotu ubezpieczeń ), Nr 1C ( Budynki i budowle ), Nr 1D ( Wykaz wyposażenia elektronicznego medycznego ). 3. Klauzula zatrudnienia. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wystawianiu polis ubezpieczeniowych ( co najmniej 1 osoba ) oraz prowadzeniu likwidacji szkód majątkowych ( co najmniej 1 osoba ). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 11 wzoru umowy - Umowa generalna ubezpieczeń OC i mienia – projekt, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej ( t.j. : Dz. U. z 2020 r., poz. 895), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, na który składa ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4. Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W JANOWIE LUBELSKIM (3 CZĘŚCI)
Dodano: 2024-04-05 - UBEZPIECZENIE GRUPOWE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW ORAZ PEŁNOLETNICH DZIECI PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BIAŁEJ PODLASKIEJ, PINB W BIAŁEJ PODLASKIEJ ORAZ PCPR W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Dodano: 2024-03-26 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ŁUKÓW
Dodano: 2024-03-19 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY TELATYN
Dodano: 2024-03-10 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Ryki
Dodano: 2024-03-07 - „Usługi kompleksowego ubezpieczenia Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”
Dodano: 2024-02-15 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA CHEŁM WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
Dodano: 2024-01-17 - Ubezpieczenie mienia Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 w Lublinie
Dodano: 2024-01-04 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PISZCZAC WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY ORAZ EKO NOWA SPÓŁKA Z O.O. W PISZCZACU
Dodano: 2023-12-20 - Usługa ubezpieczenia Miasta Rejowiec Fabryczny
Dodano: 2023-11-27