Powiat Lubelski ogłasza przetarg
- Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
ul. Spokojna 9
20-074 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
REGON: 43102929200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup usługi wdrożenia i utrzymywania Obsługi Wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie wraz z filiami i Centrum Usług Wspólnych”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wdrożenia i utrzymywania Obsługi Wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie wraz z filiami i Centrum Usług Wspólnych na okres 60 miesięcy. Kody CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania; 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane; 79823000-9 - Usługi drukowania i dostaw. 3.2 Szczegółowy opis zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia. Termin na uruchomienie Obsługi Wydruku - usługa będzie realizowana przez okres 60 miesięcy od dnia 28.12.2020. Dostarczenie urządzeń, ich instalacja i konfiguracja oraz objęcie dostarczonych urządzeń systemem do monitorowania ich stanu pracy, powinno nastąpić przed dniem rozpoczęcia usługi Obsługi Wydruku. Oznacza to, że w dniu 28.12.2020 Zamawiający ma mieć pełną możliwość korzystania ze wszystkich opisanych parametrów Obsługi Wydruku (tj. drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów na wszystkich dostarczonych urządzeniach Wykonawcy i urządzeniach własnych Zamawiającego przy wykorzystaniu pełnej funkcjonalności systemu do Obsługi Wydruku po uprzednim przeszkoleniu, oraz posiada możliwość korzystania z obsługi serwisowej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.). 7.5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 7.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.7. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i dostawa materiałów dydaktycznych z logo w ramach projektu pn. „Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim” realizowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju..
Dodano: 2024-04-26 - Sukcesywne usługi druku na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na dwie części.
Dodano: 2024-04-02 - Usługa wydruku książek oraz kalendarza na potrzeby Ośrodka Adopcyjnego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie
Dodano: 2023-12-04 - Usługa wydruku książek oraz kalendarza na potrzeby Ośrodka Adopcyjnego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie
Dodano: 2023-11-09 - Usługa wydruku materiałów informacyjno-edukacyjnej oraz katalogów branżowych na potrzeby kampanii realizowanej w ramach projektu „Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II”
Dodano: 2023-10-30 - Usługa wydruku katalogu branżowego produktów i usług podmiotów ekonomii społecznej z województwa lubelskiego
Dodano: 2023-10-05 - Usługa wydruku materiałów informacyjno-edukacyjnej oraz katalogów branżowych na potrzeby kampanii realizowanej w ramach projektu „Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II”
Dodano: 2023-09-04 - Usługa składu, druku i dostawa Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego „Lubelskie.pl”
Dodano: 2023-03-03 - Usługa druku katalogu do wystawy „W stronę spotkania kultur. Od Teatru Dramatycznego do Centrum Spotkania Kultur – wystawa poświęcona historii budowy”
Dodano: 2022-12-20 - Usługa druku katalogu do wystawy „W stronę spotkania kultur. Od Teatru Dramatycznego do Centrum Spotkania Kultur – wystawa poświęcona historii budowy”
Dodano: 2022-11-19