Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podległych

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
    REGON: 10228770000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podległych. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części: Część nr 1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Białej Podlaskiej: 1) Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej ul. Prosta 19, 21-500 Biała Podlaska, 2) Lubelski Urząd Celno-Skarbowy w Białej Podlaskiej i Delegatura Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska. Część nr 2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Biłgoraju: Urząd Skarbowy w Biłgoraju ul. T. Kościuszki 78, 23-400 Biłgoraj. Część nr 3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Hrubieszowie: 1) Urząd Skarbowy w Hrubieszowie ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK 11, 22-500 Hrubieszów, 2) Obiekt z urządzeniem RTG Gródek 22-500 Hrubieszów. Część nr 4 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Janowie Lubelskim: Urząd Skarbowy w Janowie Lubelskim ul. Wojska Polskiego 32, 23-300 Janów Lubelski. Część nr 5 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Krasnymstawie: Urząd Skarbowy w Krasnymstawie ul. Rzeczna 5, 22-300 Krasnystaw. Część nr 6 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Kraśniku: 1) Urząd Skarbowy w Kraśniku ul. T. Kościuszki 5, 23-200 Kraśnik, 2) Urząd Skarbowy w Kraśniku ul. J. Piłsudskiego 12, 23-300 Kraśnik. Część nr 7 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Lublinie: 1) Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, Drugi Urząd Skarbowy w Lublinie ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, 2) Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, 3) Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie ul. G. Narutowicza 56, 20-016 Lublin, 4) Oddział Celny w Lublinie ul. Energetyków 20-22, 20-468 Lublin, 5) Lubelski Urząd Celno-Skarbowy w Białej Podlaskiej ul. Diamentowa 4, 20-447 Lublin. Część nr 8 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Parczewie: Urząd Skarbowy w Parczewie ul. Żabia 2a, 21-200 Parczew. Część nr 9 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Puławach: Urząd Skarbowy w Puławach ul. W. Grabskiego 4, 24-100 Puławy. Część nr 10 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Radzyniu Podlaskim: Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim ul. Lubelska 1, 21-300 Radzyń Podlaski. Część nr 11 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Terespolu: Obiekt z urządzeniem RTG w Terespolu Błotków 33a, 21-550 Terespol. Część nr 12 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Tomaszowie Lubelskim: 1) Urząd Skarbowy w Tomaszowie Lubelskim ul. Rolnicza 17, 22-600 Tomaszów Lubelski, 2) Oddział Celny w Tomaszowie Lubelskim ul. Łaszczowiecka 12, 22-600 Tomaszów Lubelski. Część nr 13 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w Zamościu: 1) Urząd Skarbowy w Zamościu ul. J. Kilińskiego 82, 22-400 Zamość, 2) Urząd Skarbowy w Zamościu ul. Podgroble 1, 22-400 Zamość, 3) Delegatura Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zamościu ul. J. Kilińskiego 86, 22-400 Zamość, 4) Oddział Celny w Zamościu ul. Strefowa 5, 22-400 Zamość. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia. 4. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości odpadów do odbioru, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 25% w stosunku do wartości określonej w § 5 ust. 1 umowy. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości z § 5 ust. 1 umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz.1439), 2) wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO), prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) - posiadanie wpisu zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na stronie internetowej BDO.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (załącznik nr 1A do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału; 2. Formularz cenowy (załącznik nr 1B.1 – 1B.13 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału; 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione; 4. Pełnomocnictwo wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa, podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie ww. oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach