Przetargi.pl
Usługa transportu medycznego.

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Poniatowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 64 03 299, , fax. 25 64 03 263
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
    Poniatowskiego 26
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 64 03 299, , fax. 25 64 03 263
    REGON: 14194475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa transportu medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II Sp. z o.o. z lokalizacją w : - Siedlce, ul. Poniatowskiego 26 , - Rudka, Al. Teodora Dunina 1, usługi transportu medycznego pacjentów ambulansem typu „B” spełniającym wymagania PN-EN 1789+A2:2015-01, z obsadą jednoosobową: kierowca lub kierowca – ratownik, w godzinach 19:00 – 7:00 w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy i w święta, przez okres 24 miesięcy od daty podpisani umowy. 2) Korzystając z uprawnień wynikających z art. 36 a pkt 2.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj.: usługi transportu medycznego pacjentów. 3) Szacunkowe zapotrzebowanie na usługi transportu medycznego wynosi 4.500 km/miesięcznie. 4) Usługa realizowana będzie środkami transportu medycznego posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi technicznym i higienicznym, określonym w przepisach prawa polskiego i UE. 5) Pojazdy realizujące usługę transportu medycznego muszą posiadać zezwolenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na poruszanie się w ruchu drogowym jako pojazdy uprzywilejowane, a także posiadać aktualne badania techniczne o raz ważną Polisę OC i NNW. 6) Wykonawca zobowiązany jest dysponować ilością środków transportu sanitarnego zapewniającą Zamawiającemu ciągłość wykonywania usługi. 7) Każdy z kierujących powinien posiadać w samochodzie środek łączności umożliwiający kontakt ze Zleceniodawcą. 8) Każdy z kierujących powinien pojazdami zobowiązany jest posiadać stosowne uprawnienie do kierowania takim pojazdem, dodatkowo w przypadku ratownika medycznego – dyplom ratownika medycznego, a także zobowiązany jest do świadczenia pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz przy przekładaniu pacjenta z i na nosze. 9) Ratownik/kierowca musi być wyposażony w odzież ochronną – wg wzoru obowiązującego w Ratownictwie Medycznym – umożliwiającą jego identyfikację jako pracownika transportu medycznego. 10) Wykonawca zapewni odpowiednią dezynfekcje pojazdu po transporcie zakażonego pacjenta oraz niezbędne środki ochrony osobistej dla ratownika/kierowcy. 11) Transport pacjentów obywał się będzie w na podstawie zgłoszenia telefonicznego przez osobę zarządzającą transportem do bazy Wykonawcy. 12) Usługa realizowana będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego. 13) Usługa realizowana będzie na trasie wskazanej w zleceniu transportu sanitarnego lub służbowego. 14) Podstawienie pojazdu do dyspozycji Zamawiającego powinno nastąpić w czasie do 1 godziny od momentu zgłoszenia transportu do Wykonawcy. 15) Rozliczenie usługi odbywać się będzie według poniższych zasad: -czas gotowości do świadczenia usługi, -czas realizacji transportu x stawka godzinowa, -stawka za kilometr. 16) Rozliczenie za wykonane usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych, po za kończeniu miesiąca. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zbiorcze zestawienie wykonanych zleceń z uwzględnieniem informacji dla każdego transportu: -przejechane kilometry, -czas gotowości, -stawka godzinowa, -kopia zlecenia transportu. 17) Termin płatności za usługę 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada Wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z Ustawą o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach