Przetargi.pl
"Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie"

Gmina Dębe Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-311 Dębe Wielkie, Strażacka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 756 47 00 , fax. 25 756 47 34
  • Data zamieszczenia: 2024-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębe Wielkie
    Strażacka 3
    05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 25 756 47 00, fax. 25 756 47 34
    REGON: 711582641
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie z miejsca zamieszkania do szkół i placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2024/2025 w celu realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki uczniów na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 737) (z domu do szkoły/placówki oświatowej i z powrotem). Świadczenie usługi związane jest z transportem uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dębe Wielkie (z domu do szkoły/placówki oświatowej i z powrotem) wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu (pojazd z kierowcą i opiekunem) we wszystkie dni nauki szkolnej lub dni zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025, z uwzględnieniem sytuacji wyjątkowych, niezależnych od stron umowy, w szczególności podjętych na podstawie przepisów prawa, w tym rozporządzeń, a także decyzji, zarządzeń, zaleceń lub wytycznych organów władzy publicznej, tj. zmiany, w tym wstrzymaniu nauki albo ograniczenia/zmniejszenia liczby dni nauki szkolnej lub ograniczenia/zmniejszenia liczby dni nauki stacjonarnej z powodu wprowadzenia nauki zdalnej, w szczególności w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemią, jak i ogłoszenia stanu epidemii różnych chorób zakaźnych, w tym COVID-19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 5 o SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób/zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o czym mowa w ustawie o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 728 ze zm.).6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Dysponuje pojazdami w ilości odpowiadającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym co najmniej jeden do przewozu uczniów poruszających się na wózku inwalidzkim, odpowiednio oznakowanymi, posiadającymi wystarczającą ilość miejsc do przewozu uczniów niepełnosprawnych.Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach