Przetargi.pl
Usługa transportu sanitarnego

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, Armii Krajowej 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Armii Krajowej 2/4
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 000310290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa transportu sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług transportu sanitarnego pacjentów oraz materiałów biologicznych do udzielania świadczeń zdrowotnych, odpowiednimi do tego celu środkami transportu (ambulans lub/i motocykl spełniający kryteria pojazdu uprzywilejowanego w ruchu drogowym) przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z potrzebami SPZZOZ w Pruszkowie.2. Odległość od miejsca stacjonowania pojazdu/ów samochodowego/wych nie może być większa niż 25 km.3. Odległość będzie mierzona trasą - samochodem wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps, po najkrótszych drogach publicznych.4. Obowiązkiem wykonawcy będzie wskazanie w ofercie miejsca stacjonowania pojazdu/ów samochodowego/wych.5. W przypadku nie wskazania adresu lokalizacji lub wskazania niepełnego adresu (np. tylko nazwa ulicy bez numeru), Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, a brak podziału zamówienia na części nie zakłóca konkurencji w ramach postępowania.8. W przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.9. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. zdolności technicznej:Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał co najmniej 1 karetkę typ B, nie starszą niż 5 lat, spełniająca wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykaz musi zawierać numery rejestracyjne samochodów, markę, datę produkcji.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach