Przetargi.pl
Usługa transportu sanitarnego

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, Armii Krajowej 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Armii Krajowej 2/4
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 000310290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa transportu sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – transport sanitarny:Przedmiotem zamówienia, w zakresie części 1 jest:a) Transport sanitarny z podstawową opieką medyczną „P”Ilości szacunkowe: 20 wyjazdów na 12 miesięcyZakresem usługi jest wykonywanie transportów sanitarnych pacjentów wymagających podstawowej specjalistycznej opieki medycznej podczas wykonywania transportu. Transportowani pacjenci nie wymagają lekarskiej opieki medycznej podczas wykonywania transportu. Wykonawca jest zobowiązany do transportu chorego wraz z wniesieniem do miejsca docelowego.b) Transport sanitarny bez opieki medycznej Ilości szacunkowe: 1800 wyjazdów + 2000 km na 12 miesięcyZakresem usługi jest wykonywanie transportów sanitarnych bez opieki medycznej pacjentów niewymagających specjalistycznej opieki medycznej podczas wykonywania transportu.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.Część 2 – transport sanitarny materiału biologicznego:Zakresem usługi jest wykonywanie transportu krwi, materiałów krwiopochodnych i materiału biologicznego pojazdem uprzywilejowanym Ilości szacunkowe: 15000 km na 12 miesięcyPrzedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Dotyczy Części 1 i 2Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Dotyczy Części 1:Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał co najmniej 1 karetkę typ B, nie starszą niż 5 lat, spełniająca wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykaz musi zawierać numery rejestracyjne samochodów, markę, datę produkcji.Dotyczy Części 2:Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał co najmniej 1 ambulans, nie starszy niż 5 lat lub co najmniej 1 motocykl, nie starszy niż 5 lat, spełniający kryteria pojazdu uprzywilejowanego w ruchu drogowym, spełniające wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykaz musi zawierać numery rejestracyjne środków transportu, markę, datę produkcji.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach