Przetargi.pl
Usługa termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 43D
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5338420 , fax. 089 5320228
  • Data zamieszczenia: 2010-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z o.o.
    ul. Lubelska 43D 43D
    10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5338420, fax. 089 5320228
    REGON: 51073404900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgok.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia (art. 29 i 30; art. 36 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp): 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: Ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 24 stycznia 2003 r. Nr 8, poz. 104 ze zm.); Ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 96, poz. 959 z późn. zm.), Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (D.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213); 2. Usługa obejmuje następujące odpady medyczne i weterynaryjne: Kod odpadu Opis 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03); 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03); 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82; 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03; 18 01 82* - Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych; 18 02 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 02 02); 18 02 02* - nne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt; 18 02 03 - Inne odpady niż wymienione w 18 02 02*. 3. Kompleksowa usługa obejmuje: Odbiór odpadów, który będzie każdorazowo potwierdzony dokumentem odbioru, tzw. Kartą Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, Transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania odpadów, Unieszkodliwianie odpadów w uprawnionym zakładzie unieszkodliwiania. 4. Odbiór i transport odpadów: w ciągu 5 dni po zgłoszeniu telefonicznym lub pisemnym (fax, mail). 5. Załadunek będzie się rozpoczynał w godzinach: 6:00 - 12:00 od poniedziałku do soboty. 6. Unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych odbywać się będzie metodą termiczną D10. 7. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Główny przedmiot: 90.52.40.00 - 6 usługi w zakresie odpadów medycznych Przedmiot dodatkowy: 90.51.33.00-9 usługi spalania odpadów 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 8. Szacowana ilość odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi maksymalnie do 481 Mg (240,5 Mg w ramach zamówienia podstawowego oraz 240,5 Mg w ramach prawa opcji - w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa) w ciągu roku. Kod odpadu Szacowana ilość odpadów w ramach zamówienia podstawowego (Mg) Szacowana ilość odpadów w ramach prawa opcji (Mg) 18 01 01 0,5 0,5 18 01 02* 1,5 1,5 18 01 03* 215 215 18 01 04 6 6 18 01 82* 2,5 2,5 18 02 01 0,5 0,5 18 02 02* 14 14 18 02 03 0,5 0,5 Razem 240,5 240,5 Ilość odpadów przeznaczonych do transportu i unieszkodliwienia będzie zbliżona do wielkości podanych w powyższej tabeli. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji (w zakresie ilości przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania zamówienia), o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. W związku z powyższym zamówienie będzie przedstawiać się następująco: 1) Wykonawcy sporządzają i składają ofertę na podstawowy zakres zamówienia tj. na ilość 240,5 Mg odpadów, które będzie realizowane w terminie 12 miesięcy lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia, tj. ilości 240,5 Mg - część B formularza ofertowego; 2) Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie dotyczące ceny usługi objętej prawem opcji, tj. na kolejną ilość 240,5 Mg odpadów które będzie realizowane w terminie następnych 12 miesięcy lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia, tj. ilości kolejnych 240,5 Mg - część C formularza ofertowego; 3) Warunki i sposób realizacji zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach prawa opcji będą takie same; 4) Ocena ofert będzie dokonana w oparciu o cenę dla ilości zamówienia podstawowego (240,5 Mg). 5) Umowa zostanie zawarta na podstawowy zakres zamówienia, tj. na 240,5 Mg odpadów i na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia. Będzie jednak przewidywała możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. realizacji umowy na kolejne 240,5 Mg odpadów w ciągu kolejnych 12 miesięcy. O zamiarze skorzystania z opcji ww. zwiększenia i przedłużenia zamówienia Zamawiający powiadomi Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca akceptuje płatność faktury w terminie 21 dni licząc od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium (art. 45-46; art. 36 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp): 1. Kwota wadium wynosi: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (ptk od a do e) - oryginał lub/i kopię dołącza do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę pełnej kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału jednak nie spinać z ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić poleceniem przelewu na konto: Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Olsztynie, konto nr 25 1540 1072 2001 5012 2050 0001 z adnotacją Wadium - nr sprawy ZGOK. PN 3/2010 - Usługa termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem w terminie do dnia 30.04.2010 r. do godz. 8:45 a kopię dowody wpłaty dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgok.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach