Przetargi.pl
Usługa szycia umundurowania wyjściowego i galowego z uwzględnieniem pomiarów antropometrycznych żołnierzy i dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szycia umundurowania wyjściowego i galowego z uwzględnieniem pomiarów antropometrycznych żołnierzy i dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia umundurowania wyjściowego i galowego z uwzględnieniem pomiarów antropometrycznych żołnierzy i dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. UWAGA! Wzory WDTT przedstawione są w załączniku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załącznik jest spakowany w pliku „ZIP” i zamieszczony jako oddzielny plik. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do usługi: 1. Dokumenty:a) aktualne zaświadczenie o posiadaniu zakładowego wzoru danego przedmiotu za zgodność z obowiązującą wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną na 2018r. wystawione przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej. 2. Warunki dostawy: 1) Wykonawca oświadczy, że dostarczone wyroby spełniają wymagania jakościowe określone według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2019r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) wydaną przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej ul. Gdańska 89 90-613 Łódz. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia, zwiększenia ilości zamawianego umundurowania zawartego w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczonego do uszycia której nie można było przewidzieć, mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb ( np. wypadki losowe, zwolnienie ze służby). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec zamawiającego. Zapłata nastąpi za faktycznie wykonane ( uszyte) umundurowanie. 3) Dostarczony przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, co powinno być odzwierciedlone w protokole odbioru. 4) Wykonawca oświadczy, iż zrealizuje postanowienia umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie ze złożoną ofertą , w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością. 5) Każdy z dostarczanych przedmiotów oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. 6) Wykonawca najpóźniej na czternaście dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na : adres e-mail: 32wog@wp.mil.pl oraz przesyłką tradycyjną Poczta Polska, Firma kurierska i inne – płyta CD/DVD w wersji elektronicznej „WDTT” wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór „Karty Wyrobu” określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 7) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia „Karty Wyrobu” spoczywa na Wykonawcy. 8) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów własnym transportem i na własny koszt do magazynu : - magazyn mundurowy 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Grupa Zabezpieczenia Lublin ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-400 Lublin – budynek nr 163 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku). 10) Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów. 11) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego najpóźniej 7 dni przed datą dostarczenia przedmiotu umowy. 12) Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, która nie została mu zaawizowana zgodnie z § 4 ust. 5 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 13) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, która przekracza ilości oraz zawiera inny asortyment, bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony wyrób jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodnym z opisem przedmiotu umowy), w tym przypadku Zamawiający e-mailem powiadomi Wykonawcę o przyczynach. Czynność odbioru w tym, przypadku zostanie powtórzona. 14) Dostarczone wyroby będą zapakowane w oryginalne opakowania producenta zabezpieczające przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na opakowaniu należy umieścić: nazwę wyrobu lub jego symbol literowy, nazwę producenta, datę produkcji. 15) Z czynności odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek zostanie sporządzony w dniu dostawy „protokół” z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 16) Protokół winien zawierać:  Numer i datę wystawienia,  Pełną nazwę Wykonawcy ,  Pełną nazwę Zamawiającego,  Podstawę przekazania – numer i datę umowy,  Pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dane urządzenie (nr fabryczny, rok produkcji, itp.),  Cenę przedmiotu umowy  Wykaz przekazanej dokumentacji oraz elementów wyposażenia, jeżeli występuje,  Datę,  Podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98393000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/30/2019 – Usługa szycia umundurowania. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 15.07.2019 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach