Przetargi.pl
Usługa szycia umundurowania wyjściowego i galowego z uwzględnieniem pomiarów antropometrycznych żołnierzy i dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szycia umundurowania wyjściowego i galowego z uwzględnieniem pomiarów antropometrycznych żołnierzy i dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia umundurowania wyjściowego i galowego z uwzględnieniem pomiarów antropometrycznych żołnierzy i dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Lp. Asortyment J.m. Ilość 1. Mundur galowy W Ląd ze spódnicą – damski Według wzoru WDTT – 108 D/MON kpl. 18 2. Mundur wyjściowy W Ląd ze spódnicą - damski Według wzoru WDTT – 136/MON kpl. 19 3. Mundur wyjściowy letni W Ląd ze spódnicą – damski Według wzoru WDTT – 136/MON kpl. 18 4. Płaszcz W Ląd. – damski Według wzoru WDTT – 215D/MON szt. 19 5. Spodnie wyjściowe letnie W Ląd – damskie Według wzoru WDTT – 112DL/MON szt. 19 6. Koszula damska koloru białego Według wzoru WDTT – 303 D/MON szt. 20 7. Koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami kol. khaki Według wzoru WDTT – 301 D/MON szt. 40 8. Koszulo-bluza damska z długimi rękawami kol. khaki Według wzoru WDTT – 310 D/MON szt. 40 9. Furażerka galowa kol. khaki Według wzoru WDTT – 412 D/MON szt. 15 10. Mundur galowy W Ląd – Według wzoru WDTT – 108/MON kpl. 3 11. Mundur wyjściowy W Ląd Według wzoru WDTT – 101/MON kpl. 2 12. Mundur wyjściowy letni W Ląd Według wzoru WDTT – 103 A/MON kpl. 2 13. Płaszcz W Ląd. Według wzoru WDTT – 215/MON szt. 2 14. Spodnie wyjściowe letnie W Ląd Według wzoru WDTT – 112L/MON szt. 1 15. Mundur galowy sił powietrznych Według wzoru WDTT – 108/MON kpl. 1 16. Mundur wyjściowy sił powietrznych Według wzoru WDTT – 102/MON kpl. 1 17. Mundur wyjściowy letni sił powietrznych Według wzoru WDTT – 103B/MON kpl. 1 18. Płaszcz sił powietrznych Według wzoru WDTT – 215/MON szt. 1 19. Spodnie wyjściowe letnie sił powietrznych Według wzoru WDTT – 112L/MON szt. 1 20. Spodnie wyjściowe sił powietrznych Według wzoru WDTT – 112/MON szt. 1 UWAGA! Wzory WDTT przedstawione są w załączniku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załącznik jest spakowany w pliku „ZIP” i zamieszczony jako oddzielny plik. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do usługi: 1. Dokumenty: a) aktualne zaświadczenie o posiadaniu zakładowego wzoru danego przedmiotu za zgodność z obowiązującą wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną na 2018r. wystawione przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej. 2. Warunki dostawy: 1) Wykonawca oznakuje dostarczane wyroby właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 2) Wykonawca najpóźniej na czternaście dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu na : adres e-mail: 32wog@wp.mil.pl oraz przesyłką tradycyjną Poczta Polska, Firma kurierska i inne – płyta CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) „Karty Wyrobu” wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór „Karty Wyrobu” określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 3) Dopuszcza się przesyłanie „Kart Wyrobu” w formie elektronicznej (email) sukcesywnie jednak wszystkie prawidłowo wypełnione „Karty Wyrobu” muszą być dostarczone na płycie CD/DVD do odbiorcy w terminie do czternastu dni od daty podpisania umowy. 4) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia „Karty Wyrobu” spoczywa na Wykonawcy. 5) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów własnym transportem i na własny koszt do magazynu : - magazyn mundurowy 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Grupa Zabezpieczenia Lublin ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-400 Lublin – budynek nr 163 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku). 7) Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów. 8) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego najpóźniej 7 dni przed datą dostarczenia przedmiotu umowy. 9) Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, która nie została mu zaawizowana zgodnie z § 4 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 10) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, która przekracza ilości oraz zawiera inny asortyment, bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony wyrób jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodnym z opisem przedmiotu umowy), w tym przypadku Zamawiający e-mailem powiadomi Wykonawcę o przyczynach. Czynność odbioru w tym, przypadku zostanie powtórzona. 11) Dostarczone wyroby będą zapakowane w oryginalne opakowania producenta zabezpieczające przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na opakowaniu należy umieścić: nazwę wyrobu lub jego symbol literowy, nazwę producenta, datę produkcji. 12) Z czynności odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek zostanie sporządzony w dniu dostawy „protokół” z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 13) Protokół winien zawierać: Numer i datę wystawienia, Pełną nazwę Wykonawcy , Pełną nazwę Zamawiającego, Podstawę przekazania – numer i datę umowy, Pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dane urządzenie (nr fabryczny, rok produkcji, itp.), Cenę przedmiotu umowy Wykaz przekazanej dokumentacji oraz elementów wyposażenia, jeżeli występuje, Datę, Podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98393000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/54/2018 – Usługa szycia umundurowania. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 27.09.2018 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania Wykonawcy i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach