Przetargi.pl
„Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 1244, 1256,1264,1269,1274,1280,1259 w miejscowości Zakrzówek celem dostosowania do kategorii dróg publicznych gminnych”

Gmina Zakrzówek ogłasza przetarg

  • Adres: 23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 215 002 , fax. 818 215 002
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzówek
    ul. Żeromskiego 24
    23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie
    tel. 818 215 002, fax. 818 215 002
    REGON: 43102013800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 1244, 1256,1264,1269,1274,1280,1259 w miejscowości Zakrzówek celem dostosowania do kategorii dróg publicznych gminnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 „Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 1244, 1256, 1264, 1269, 1274, 1280, 1259 w miejscowości Zakrzówek celem dostosowania do kategorii dróg publicznych gminnych” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w następującym zakresie: 1. Roboty przygotowawcze i pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych –ok. 0,9 km 2. Roboty rozbiórkowe i ziemne :  Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m³ w gr. kat. I-II z transportem urobku na odl. 1 km – 456,34 m3,  Rozbiórka podbudowy z kruszywa gr. 15cm mechanicznie z wywiezieniem i utylizacją – 1129,15 m²,  Rozbiórka podbudowy z gruntu stabilizowanego gr. 10cm mechanicznie z wywiezieniem i utylizacją – 1129,15 m²,  Rozbiórka krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z wywiezieniem i utylizacją – 1104,20 m,  Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki o wysokości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 851,00 m²,  Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki o wysokości 6 cm na podsypce piaskowej – 100,00 m²,  Rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych grubości 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem – trylinki – 108,00 m²,  Rozbiórka chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 na podsypce cementowo-piaskowej – 568,87 m²,  Rozbiórka obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 na podsypce piaskowej – 458,77m . 3. Podbudowa:  Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (poszerzenia) – 117,55 m²,  Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenia) – 1015,13 m²,  Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (pod chodniki i zjazdy) – 1755,29 m²,  Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm - 427,55 m²,  Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm - 897,58 m², 4. Roboty nawierzchniowe:  Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej – 4988,41 m²,  Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumicznych asfaltową mechanicznie – 374,13 t.  Skropienie nawierzchni drogowej emulsją – 4988,41 m²,  Nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/11mm, (AC 11W), warstwa wiążąca o grubości 3 cm – 4988,41 m²,  Skropienie nawierzchni drogowej emulsją – 4988,41 m²,  Nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/11mm, (AC 11S), warstwa ścieralna o grubości 3 cm – 4988,41 m². 5. Roboty brukarskie:  Zabudowanie skarp – palisada betonowa 12x18 cm dł. 1,0 m wbitych na gł. 0.5m w gruncie kat. I-II na ławie betonowej - 23,30 m,  Zabudowanie skarp – palisada betonowa 12x18 cm dł. 1,5 m wbitych na gł. 0.5m w gruncie kat. I-II na ławie betonowej - 20,00 m,  Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław bet z oporem na podsypce cementowo-piaskowej – 1681,29 m,  Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawa cementową – 921,00m,  Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 1445,29 m²,  Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 1244,32 m². 6. Roboty wykończeniowe:  Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 14 szt.  Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 6 szt.  Regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 5 szt.  Wymiana starych lamp na lampy ledowe 65 WAT 130 lumenów z 1 WATA wraz z wysięgnikiem i niezbędnym wysięgnikiem i niezbędnym osprzętem łącznie z montażem – 25 szt.  Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm szerokości 75 cm i grubości 10 cm (wyrównanie do projektowanych spadków) – 164,87 m². 7. Oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu:  Słupki z rur stalowych- rozebranie istniejących słupków – 17 szt.  Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych – 18 szt.  Pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych fi 50 – 33 szt.  Pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne – 39 szt.  Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie – 10,98 m², Koszty niekwalifikowalne: 1. Roboty przygotowawcze i pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,1km, 2. Roboty rozbiórkowe i ziemne:  Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m³ w gr. kat. I-II z transportem urobku na odl. do 1 km – 106,96 m3, 3. Podbudowy:  Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 300,45 m²,  Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 300,45 m2, 4. Roboty brukarskie:  Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław bet z oporem na podsypce cementowo-piaskowej – 203,00 m,  Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm na posypce cementowo-piaskowej – 300,00 m2, 5. Elementy bezpieczeństwa:  Pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych fi 50 – 2 szt.  Pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne – 2 szt. Przedstawione w punkcie 3.1 wartości odnoszące się do poszczególnych elementów inwestycji mają charakter szacunkowy, obrazujący zakres prac do wykonania i nie stanowią zobowiązania stron umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca powinien odwoływać się do dokumentacji projektowej (rysunki, opisy, itp.), specyfikacji technicznych i obowiązujących przepisów technicznych, a także wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.4 Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233320-8 Fundamentowanie dróg 3.5 Jeżeli SIWZ albo projekt budowlany wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.6 Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 3.6.1 jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców (jeżeli na etapie składania ofert podwykonawcy są znani); 3.6.2 w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 3.6.3 jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.7 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 54 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 6 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 14 SIWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje warunki gwarancyjne zawarte we wzorze umowy (załącznik Nr 5), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. UWAGA: Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy gwarancyjne będą odbywać się na wniosek Zamawiającego, w przypadku stwierdzenia wad lub usterek objętych gwarancją, po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy o terminie (pisemnie, w tym drogą elektroniczną). 3.8 Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne oraz operatorów sprzętu w zakresie wykonywanych robót budowlanych (obowiązek nie dotyczy obsługi geodezyjnej oraz osoby kierującej budową). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3.8.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8.2 W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3.8 czynności, przed przystąpieniem do wykonywania robót, Wykonawca składa wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem. Oświadczenie Wykonawcy powinno zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający nie przekaże wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy wykonawcy. 3.8.3 Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w ust. 3.8.2 nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę listy osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego). 3.8.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 3.8.2. Osoby oddelegowane przez wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy zamawiający wzywa kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli zamawiającego. 3.8.5 Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o prace osób wskazanych w wykazie. Zamawiający może żądać przedłożenia wskazanych poniżej dowodów: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.8.6 Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne z tytułu: 1) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 3.8 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w wysokości 5000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę); 2) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 3.8 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 3.8.2 – w wysokości 2000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ust. 3.8.2) – dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców; 3) odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3.8 na zasadach określonych w ust. 3.8.4 – w wysokości 1000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w ust. 3.8.2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5 Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 11.5.1 Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 i 20 SIWZ. 11.5.2 Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę. 11.5.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 11.5.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 11.5.5 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 11.5.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 11.6 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.4 i 11.5.5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 540 z późn.zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach