Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II

Powiat Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, Lubelska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 22 36 , fax. 81 827 22 60
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
    Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 81 827 22 36, fax. 81 827 22 60
    REGON: 431019431
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II. Inwestycja stanowi kontynuację/ drugi etap, zadania „Budowy pawilonu szpitalnego zakładu opiekuńczo-leczniczego w Opolu Lubelskim”. W zakresie robót jest kompleksowe zagospodarowanie działki. Do realizacji są drogi wewnętrzne w tym przeciwpożarowe w kompleksie budynków szpitalnych i miejsca parkingowe. Dla osób przebywających na terenie planowana jest przebudowa chodników i pochylni w celu dostosowania i poprawy funkcjonalności dla osób ze szczególnymi potrzebami. W ramach rewitalizacji terenów zielonych planowane są nowe nasadzenia z utworzeniem miejsc spoczynku – ławeczek. Teren zostanie oświetlony nowymi lampami parkowymi. W zakresie obiektów towarzyszących pawilonowi szpitalnemu do realizacji są roboty w budynku związane z zabezpieczeniem obiektów szpitalnych w dodatkowe źródło wody, dodatkowe źródło energii oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji wsporczej. W zakresie infrastruktury podziemnej do realizacji jest rozbudowa i modernizacja odcinków wewnętrznej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznej i kanalizacji deszczowej. Realizacja tej inwestycji pozwoli na oddanie do użytku pawilonu szpitalnego zakładu opiekuńczo-leczniczego w Opolu Lubelskim będącego w realizacji. Zagospodarowanie terenu działki znacznie wpłynie na jakość życia nie tylko mieszkańców Opola Lubelskiego, ale całego powiatu opolskiego. Inwestycja ta przyczyni się do znacznej poprawy życia mieszkańców całego powiatu, na terenie którego funkcjonowały zlikwidowane Państwowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Rolnej.II. Postępowanie dotyczy ETAP II inwestycji w zakresie którego wchodzi:1. Zbiorcze zestawienie robót:1). Zagospodarowanie terenu:a. Wykonanie nowych utwardzeń, chodników, dróg z murem oporowym oraz parkingów wraz z remontem istniejących dróg wewnętrznych i chodników, opasek odwadniających.b. Wykonanie instalacji oświetlenia terenu – wymiana istniejących słupów oświetleniowych, montaż nowych wraz z okablowaniem, wykonanie zasilania kablowe do dwóch kamer, linie nN zasilania ZOL-szlaban, ZOL-brama.c. Wycinka drzew wg. PZT wraz z uporządkowaniem terenów zielonych, montażem elementów małej architektury, ogrodzenia i balustrad oraz wykonanie pielęgnacji istniejącego drzewostanu z wycinką wg. odrębnego opracowania.d. budowy przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej etap II, na terenach przyległych wg. PZT.e. remont chodnika w ul. Szpitalnej oraz budowa zjazdu zwykłego z drogi powiatowej na dz. 24/2.2). Przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku poradni specjalistycznych:a. przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych na elewacji południowej budynku Poradni Specjalistycznychb. przebudowa schodów zewnętrznych na elewacji wschodniej budynku Poradni Specjalistycznychc. wymiana obudowy złącza energetycznego przy schodach i wykonanie wewnętrznej linii zasilającej do budynkud. oficyny.3). Przebudowa i remont Budynku technicznego wraz z infrastrukturą :a. budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku hydroforni oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej stanowiącej drugie źródło zasilania dla budynków na terenie szpitalab. wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do studzienki kanalizacyjnej etapu 1.c. wykonanie linii kablowych zasilania z agregatu prądotwórczego do budynku ZOL i istniejącej RG.d. remont i przebudowa budynku w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z montażem zbiornika zapasowego wody oraz agregatu wraz z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi, wentylacyjnymi.4). Budowa konstrukcji stalowej z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z infrastrukturą :a. budowa konstrukcji stalowejb. wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu konstrukcji stalowej do 50kWpc. montaż dwóch inwerterów dla paneli fotowoltaicznychd. wykonanie linii kablowej dla zasilania inwerterów paneli fotowoltaicznyche. wykonanie linii zasilającej oświetlenie miejsc parkingowych na konstrukcji stalowej ze słupa nr o3/7 do konstrukcjif. wykonanie linii kablowej sterowniczej do ZOLg. wykonanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych z zasilaniem.h. wykonanie miejsc parkingowych wraz z utwardzeniami i odwodnieniem– wg. projektu drogowego,2. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca robót zobowiązany jest:1). Do realizacji robót budowlanych pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanych, sanitarnych, elektrycznych tj. Kierownika budowy i kierowników robót.2). Do obsługi geodezyjnej wykonywanych robot i ich inwentaryzacji.3). Do prowadzenie badań w formie nadzoru archeologicznego na podstawie decyzji konserwatora zabytków przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia.4). Do prowadzenie robot przy zabytkowej zieleni przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia.5). Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku technicznego wraz z oznakowaniem i wyposażeniem w niezbędny sprzęt.6). Sporządzenie świadectwa energetycznego dla budynku technicznego.7). Sporządzenie dokumentacji do odbioru zbiornika przez UDT, dokumentacji do odbioru paneli fotowoltaicznych, rozruchu agregatu, pokrycie kosztów odbiorów i rozruchu.8). Sporządzenie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń.3. Uwaga: Etap I jest w realizacji: Budowa pawilonu szpitalnego kompleksowo wykończonego „pod klucz”. Wykonanie robót budowlanych w ramach I etapu związane są z budową budynku dwukondygnacyjnego z poddaszem użytkowym połączonego z istniejącym pawilonem szpitalnym za pomocą nadwieszonego łącznika. Wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym z usunięciem kolizji uzbrojenia technicznego, instalacji kanalizacji deszczowej znajdujących się bezpośrednio przy budynku. Wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych wewnętrznych i wykończeniowych związanych z budową Pawilonu Szpitalnego połączonego łącznikiem.III. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy robót określa DOKUMENTACJA oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 1 do SWZ.UWAGA: W związku z tym, że postępowanie niniejsze jest kolejnym postępowaniem i w poprzednim postępowaniu (Znak postępowania: IGM.272.6.2024) wpłynęły zapytania, Zamawiający przytacza jako wiążące odpowiedzi na te pytania. Przedmiotowe pytania wraz z odpowiedziami zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Pekao S.A.numer rachunku 44 1240 5497 1111 0010 4156 3220z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IGM.272.6.2024”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:- polegała na zagospodarowaniu terenu przy budynku/ach, lub obiektach kubaturowych o powierzchni terenu objętego robotami min. 1800 m2 (bez powierzchni zabudowy budynków i obiektów kubaturowych) w zakresie którego były tereny zielone (tereny biologicznie czynne) i budowa i/lub przebudowa i/lub remont dróg i/lub placów i/lub chodników o łącznej pow. utwardzeń min. 1500 m2 i miała wartość w ramach jednej umowy (zagospodarowanie terenu i roboty drogowe) min. 1 000 000,00 zł brutto (dwa milionów złotych).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (przez uprawienia równoważne zamawiający uznaje uprawnienia pozwalające na kierowanie przedmiotową robotą budowlaną zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami i treścią wydanej decyzji o nadaniu uprawnień), a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży drogowej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowe lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (przez uprawienia równoważne zamawiający uznaje uprawnienia pozwalające na kierowanie przedmiotową robotą budowlaną zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami i treścią wydanej decyzji o nadaniu uprawnień), a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach