Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu ogłasza przetarg
- Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Marcinkowicka 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 440 46 27 , fax. 018 440 46 27
- Data zamieszczenia: 2012-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu
ul. Marcinkowicka 6 6
33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
tel. 018 440 46 27, fax. 018 440 46 27
REGON: 49202426100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja zawodowa i społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja zawodowa i społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej: a). Aktywizacja społeczna - dla 34 osób - Trening z zakresu podniesienia kompetencji społecznych z psychologiem - zajęcia grupowe (4 grupy każda po 30 godzin razem 120 godzin) obejmujący: trening asertywności, zarządzania czasem, pracę w grupie, zarządzanie budżetem domowym, rozwiązywanie konfliktów, problematykę stereotypów, Realizacja w miesiącach luty - marzec 2012r, lipiec -sierpień 2012r. I grupa 8 osób - luty, II grupa 8 osób - marzec, III grupa 9 osób - lipiec, IV grupa 9 osób - sierpień 2012r. - Indywidualne konsultacje z psychologiem ( 2 godz. dla każdego UP, razem 68 godzin) - karta doradztwa psychologicznego 16 UP w miesiącach luty - marzec 2012r, 18 UP lipiec - sierpień 2012r. - Warsztaty z wizażystą (4 grupy każda po 20 godz. razem 80 godzin) obejmujących: poznanie stylów makijażu w autoprezentacji, roli właściwego doboru kolorów, fasonów, rodzai zabiegów kosmetycznych, Realizacja w miesiącach marzec, sierpień 2012r. I grupa 8 osób, II grupa 8 osób - marzec 2012r., III grupa 9 osób, IV grupa 9 osób - sierpień 2012r. b). Aktywizacja zawodowa - dla 34 osób - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy z doradcą zawodowym - zajęcia grupowe (4 grupy po 16 godz. razem 64 godziny) obejmujące: trening umiejętności poszukiwania pracy, określenie własnych możliwości i predyspozycji zawodowych, motywowanie do działania, umiejętność zachowania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, tworzenie dokumentów aplikacyjnych, narzędzia poszukiwania pracy, Realizacja w miesiącach luty - marzec 2012r, lipiec -sierpień 2012r. II grupa 8 osób - luty, I grupa 8 osób - marzec, IV grupa 9 osób - lipiec, III grupa 9 osób - sierpień 2012r. - Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (2 godz. dla każdego UP, razem 68 godzin) karta doradztwa zawodowego, określenie IPD, wybór kursu zawodowego, 16 UP w miesiącach luty - marzec 2012r, 18 UP lipiec, sierpień 2012r. c). Dodatkowo - Indywidualne konsultacje z radcą prawnym - jeżeli wystąpi taka potrzeba. d). Zapewnienie opieki nad dziećmi UP na czas trwania zajęć - jeżeli wystąpi taka potrzeba - skalkulować należy w przypadku każdego ze szkoleń w cenie szkolenia stawkę dla maksymalnie 10 dzieci. II. Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym i organizacyjnym: 1. Przygotowanie przez Wykonawcę programu oraz harmonogramu zajęć i przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 2. Prowadzenie szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem szkolenia. 3. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: - dziennik zajęć edukacyjnych zwierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych - protokół z egzaminu 4. Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. 5. Systematyczną ocenę postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji, kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 6. Zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. 7. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. 8. Promocję Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo EFS, UE, POKL oraz informacji - szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - na: - materiałach szkoleniowych oraz w salach, w których będzie odbywało się szkolenie; - wydawanych zaświadczeniach lub certyfikatach - dokumentacji przebiegu szkolenia, 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania. 10. Zapewnienie możliwości kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi GOPS. 11.Wydania uczestnikom szkoleń z wynikiem pozytywnym, stosownych zaświadczeń /lub innych dokumentów/ w terminie do 7 dni po ukończeniu kursu. 12. Przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia: - oryginałów list obecności, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkoleń, - kserokopii zaświadczeń i certyfikatów /lub innych dokumentów/ świadczących o ukończeniu szkolenia, - kserokopii dziennika zajęć, - protokołu z egzaminu końcowego, - ankiet anonimowych przeprowadzonych przez doradcę zawodowego i psychologa podczas szkoleń grupowych - Kart doradztwa zawodowego i psychologicznego oraz IPD, 13. Szkolenia winne zakończyć się egzaminem oraz wydaniem: - zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131, poz. 216), - certyfikatu z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzającego ukończenie szkolenia. III. Inne wymagania: 1. Liczba osób, które zostaną objęte szkoleniami: 34 osoby w IV grupach 2. Miejsce realizacji szkolenia i konsultacji : miasto Nowy Sącz. 3. Zajęcia szkoleniowe będą trwały w układzie poniedziałek - piątek. 4. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw, godzina w przypadku grupowych form wsparcia liczona jest jako 45 minut (godzina lekcyjna), w przypadku indywidualnych konsultacji liczona jako 60 minut (godzina zegarowa) 5. Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi jeżeli wystąpi taka potrzeba na czas trwania szkoleń ( osoba z odpowiednimi kwalifikacjami, lub umieszczenia dziecka w odpowiedniej placówce oświatowej) 6. Wykonawca zapewni catering w postaci jednego ciepłego posiłku każdego dnia zajęć grupowych, w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią ciepłego posiłku - posiłek w formie drugiego dania ( np. ziemniaki, mięso, surówka). 7. Wykonawca zapewni przerwę kawową w postaci bufetu każdego dnia zajęć grupowych, w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią bufetu - kawa, herbata, cukier, śmietanka, słodki poczęstunek. 8. Wykonawca realizujący szkolenie zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego świadczenia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14