Przetargi.pl
Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18400 Łomża, ul. Dworna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 166 282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16
    18400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 166 282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 57063100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 i ul. Wojska Polskiego 2 oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 i ul. Wojska Polskiego 2. 1. Zakres prac utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych wewnątrz budynków: 1.1 sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli, terakoty; 1.2 odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie plam; 1.3 zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych; 1.4 usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; 1.5 mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; 1.6 systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętów znajdujących się w pomieszczeniach; 1.7 mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; 1.8 okresowe mycie stolarki okiennej; 1.9 mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych; 1.10 okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; 1.11 okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym; 1.12 codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; 1.13 mycie naczyń w sekretariacie prezesa sądu, pokojach sędziów wymienionych w załączniku nr 6, sali konferencyjnej i w pokoju socjalnym w bud. C Sądu Okręgowego w Łomży (talerzyki, kubki, szklanki); 1.14 sprzątanie balkonów; 1.15 w okresie jesienno-zimowym, tj. od 1 listopada do 31 marca, w czasie godzin pracy Sądu dodatkowe sprzątanie klatek schodowych i korytarzy polegające na bieżącym usuwaniu śniegu, piasku nanoszonego przez interesantów, wycieraniu wody z posadzek, sprzątaniu-czyszczeniu wycieraczek, bieżące zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek w budynku główny ul. Dworna 16. 2. Zakres prac do utrzymania czystości na terenach zewnętrznych, posesjach Sądu i przyległych chodnikach: 2.1 zamiatanie chodników od strony ulic Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2; 2.2 zamiatanie parkingów wewnętrznych oraz dojazdów; 2.3 zbieranie śmieci w obrębie działek; 2.4 opróżnianie koszy na śmieci; 2.5 odśnieżanie podwórek, parkingów, terenu przed budynkiem C, wjazdów na posesje oraz przyległych chodników od strony ulic Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2; 2.6 posypywanie piaskiem chodników i parkingów; 2.7 utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe. Część II. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Kolejowej 1 i ul. Mickiewicza 10 C i pomieszczeń wynajmowanych znajdujących się przy ul. Mickiewicza 3 oraz na terenie posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Kolejowej 1 i ul. Mickiewicza 10 C. 1. Zakres prac utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych wewnątrz budynków: 1.1 sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli, terakoty; 1.2 odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie plam; 1.3 zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych; 1.4 usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; 1.5 mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; 1.6 systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętów znajdujących się w pomieszczeniach; 1.7 mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; 1.8 okresowe mycie stolarki okiennej; 1.9 mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych; 1.10 okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; 1.11 okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym; 1.12 codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; 1.13 mycie naczyń w sekretariacie prezesa sądu, pokojach sędziów wymienionych w załączniku nr 7 (talerzyki, kubki , szklanki ); 1.14 w okresie jesienno-zimowym, tj. od 1 listopada do 31 marca, w czasie godzin pracy Sądu dodatkowe sprzątanie klatek schodowych i korytarzy polegające na bieżącym usuwaniu śniegu, piasku nanoszonego przez interesantów, wycieraniu wody z posadzek, sprzątaniu-czyszczeniu wycieraczek, bieżące zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek w budynku główny ul. Kolejowa 1. 2 Zakres prac do utrzymania czystości na terenie zewnętrznym, posesji Sądu i przyległych chodnikach: 2.1 zamiatanie chodników od strony ulic Kolejowej i Konopskiej oraz ul. Mickiewicza 10 C; 2.2 zamiatanie parkingu wewnętrznego przy ul. Kolejowej; 2.3 zbieranie śmieci w obrębie działki; 2.4 opróżnianie koszy na śmieci; 2.5 odśnieżanie parkingu i wjazdów na posesje oraz przyległych chodników od strony ulic Kolejowej i Konopskiej; 2.6 odśnieżanie chodnika przy ul. Mickiewicza 10 C; 2.7 posypywanie piaskiem parkingu przy ul. Kolejowej oraz chodników od strony ulic Kolejowej i Konopskiej oraz ul. Mickiewicza 10 C; 2.8 utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe. Część III. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 oraz na terenie posesji i chodnika przyległego do posesji Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44. 1. Zakres prac utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych wewnątrz budynków: 1.1 sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli, terakoty; 1.2 odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie plam; 1.3 zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych; 1.4 usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; 1.5 mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; 1.6 systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętów znajdujących się w pomieszczeniach; 1.7 mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; 1.8 okresowe mycie stolarki okiennej; 1.9 mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych; 1.10 okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; 1.11 okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym; 1.12 codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; 1.13 mycie naczyń w sekretariacie prezesa sądu, pokojach sędziów wymienionych w załączniku nr 8 (talerzyki, kubki , szklanki); 1.14 w okresie jesienno-zimowym, tj. od 1 listopada do 31 marca, w czasie godzin pracy Sądu dodatkowe sprzątanie klatki schodowej i korytarzy polegające na bieżącym usuwaniu śniegu, piasku nanoszonego przez interesantów, wycieraniu wody z posadzek, sprzątaniu-czyszczeniu wycieraczek, bieżące zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek w budynku. 2. Zakres prac do utrzymania czystości na terenie zewnętrznym, posesji Sądu i przyległych chodnikach: 2.1 zamiatanie chodnika od strony ulicy Ludowej 44; 2.2 zamiatanie parkingu wewnętrznego; 2.3 zbieranie śmieci w obrębie działki; 2.4 opróżnianie koszy na śmieci; 2.5 odśnieżanie parkingu i wjazdów na posesje oraz przyległego chodnika od strony ulicy Ludowej; 2.6 posypywanie piaskiem chodnika i parkingu; 2.7 utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe. Część IV. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego utrzymania czystości na chodniku przyległym do posesji Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56. 1. Zakres prac do utrzymania czystości na przyległym do posesji Sądu chodniku: 1.1 zamiatanie chodnika; 1.2 odśnieżanie chodnika; 1.3 posypywanie piaskiem. Uwagi dotyczące świadczenia usług we wszystkich częściach postępowania: 1. Usługi wykonywane będą własnym sprzętem. 2. Wykonawca na własny koszt kupuje środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci. 3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz na skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać codziennie od godz. 1400 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. 5. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto. 6. Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie: 6.1 środków zapachowych do toalet (odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych żelowych krążków do toalet – dotyczy to toalet znajdujących się w pomieszczeniach dla aresztowanych); 6.2 papieru toaletowego – dwuwarstwowego białego, wielkością dostosowanego do pojemników; 6.3 ręczników papierowych – składanych; 6.4 mydła w płynie; 6.5 płynu do mycia naczyń; 6.6 piasku i soli. 7. Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.). Substancje i preparaty muszą być antyalergiczne. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach