Prokuratura Okręgowa w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, Gen.K.Pułaskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach
Gen.K.Pułaskiego
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
REGON: 000569728 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.po.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania w siedzibach prokuratur okręgu suwalskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku oraz terenu zewnętrznego Prokuratury Rejonowej i Okręgowej w Suwałkach z siedzibą: ul. Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki.- Powierzchnia całkowita budynku; 2338,08 m2- Powierzchnia terenu zewnętrznego: 4051 m2 (terenów zielonych 1 570 m2 i terenów utwardzonych 2 481 m2 (parking i chodniki z polbruku).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ oraz w Załączniku Nr 1 do projektu umowy - Załącznik Nr 3 do SWZCzęść 2 – Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku oraz terenu zewnętrznego Prokuratury Rejonowej w Augustowie z siedzibą: ul. 3-go Maja 43, 16-300 Augustów.- Powierzchnia całkowita budynku: 516,50 m2- Powierzchnia terenu zewnętrznego: 30 m2 (terenów zielonych 3 m2 i terenów utwardzonych 27 m2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ oraz w Załączniku Nr 1 do projektu umowy - Załącznik Nr 3 do SWZCzęść 3 – Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku oraz terenu zewnętrznego Prokuratury Rejonowej w Sejnach z siedzibą: ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny.- Powierzchnia całkowita budynku: 216,7 m2- Powierzchnia terenu zewnętrznego: 160 m2 (130 m2- teren przed wejściem do budynku, 30 m2 - terenu za budynkiem).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ oraz w Załączniku Nr 1 do projektu umowy - Załącznik Nr 3 do SWZCzęść 4 – Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku oraz terenu zewnętrznego Prokuratury Rejonowej w Ełku z siedzibą: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 18.- Powierzchnia całkowita budynku: 1141,18 m2- Powierzchnia terenu zewnętrznego: 3405 m2 (terenów zielonych 2 184 m2 i terenów utwardzonych 1 221 m2, z czego 1 032 m2 parkingi, 180 m2 chodniki, 9 m2 miejsce na śmietnik).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ oraz w Załączniku Nr 1 do projektu umowy - Załącznik Nr 3 do SWZCzęść 5 – Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku oraz terenu zewnętrznego Prokuratury Rejonowej w Olecku z siedzibą: ul. Sembrzyckiego 18, 19-400 Olecko.- Powierzchnia całkowita budynku: 682,80 m2- Powierzchnia terenu zewnętrznego: 802 m2 (terenów zielonych 552 m2 i terenów utwardzonych 250 m2 z czego 70 m2 parkingi i 180 m2 chodnik).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ oraz w Załączniku Nr 1 do projektu umowy - Załącznik Nr 3 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawcy winni udokumentować posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnąnie mniejszą niż:- Część 1 – 150 000,00 zł- Część 2, 3 – 30 000,00 zł- Część 4 – 120 000,00 zł- Część 5 – 50 000,00 złUWAGA:Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, realizację kilku części, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość wymagana dla największej wartościczęści.4) zdolności technicznej lub zawodowejW celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować:a) należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – jednej usługi – przynajmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj.: usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku/budynków użyteczności publicznej oraz terenu zewnętrznego trwającej minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż:- Część 1 – 150 000,00 zł- Część 2, 3 – 35 000,00 zł- Część 4 – 120 000,00 zł- Część 5 – 50 000,00 złUWAGA:Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, realizację kilku części, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże odrębne usługi dla każdej z części spełniające powyższe wymagania lub jedną usługę, której wartość brutto nie może być niższa niż wartość wymagana dla największej wartości części.Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zmawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.2. Zamawiający może zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięciagospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe środki dowodowe. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzieodrzuceniem oferty.4. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce oraz w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce
Dodano: 2023-12-22 - Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce
Dodano: 2022-11-17 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku.
Dodano: 2021-02-19 - Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń oraz obsługi szatni Sądu Rejonowego w Białymstoku
Dodano: 2020-08-10 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i w Łomży
Dodano: 2020-07-03 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych przy budynku CEiZ Biebrzańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2020-05-08 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych przy budynku CEiZ Biebrzańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2020-03-24 - „Usługę sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości. "
Dodano: 2020-03-20 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych przy budynku CEiZ Biebrzańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2020-02-18 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych przy budynku CEiZ Biebrzańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2020-01-31