Przetargi.pl
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o.

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, wywozu , utylizacji i odzysku odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o., zlokalizowanych w Sosnowcu przy ulicy: Szpitalnej 1, Zegadłowicza 3. o kodach 18 01 01 ,18 01 02*,18 01 03*,18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09. Zamówienie składa się z 2 części tzw. Pakietów: Pakiet nr 1 – usługa sukcesywnego odbioru , wywozu i utylizacji odpadów o kodach : 18 01 02*,18 01 03*, 18 01 09 o łącznej ilości: zamówienie podstawowe – 132 600 kg, opcja – 59 400 kg, Pakiet nr 2 – usługa sukcesywnego odbioru , wywozu i odzysku odpadów o kodach :18 01 01 , 18 01 04, 18 01 06*, których odzysk jest dopuszczalny, o łącznej ilości: zamówienie podstawowe – 24 504 kg, opcja – 10 104 kg, 1.2. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Prawem opcji jest możliwość realizowania w ramach niniejszego zamówienia większej ilości usług określonych w SIWZ. W ramach opcji Zamawiający wykazał, odpady i ich ilości, które mogą być realizowane dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, w terminie realizacji umowy. Zamawiający zrealizuje ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia (z prawem opcji) stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji. 2. Odbiór odpadów będzie realizowany z częstotliwością: a) odpady medyczne o kodach 18 01 02*, 18 01 03* - nie rzadziej, niż co 72 godziny, z obu lokalizacji, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów; b) odpady medyczne o kodach 18 01 06* oraz odpady o kodach 18 01 01, 18 01 09 i 18 01 04 - nie rzadziej niż raz na 30 dni, z obu lokalizacji, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów; c) sporadyczny odbiór odpadów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. d) w przypadku gdy dzień odbioru przypadnie w dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór nastąpi w dniu poprzedzającym lub pierwszym następującym po nim dniu pracy, z zachowaniem zgodnie z prawem czasu przechowywania odpadów, tj. nie rzadziej niż co 72 godziny, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów. e) odbiór odpadów w trybie pilnym nastąpi w ciągu 2-6 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z ofertą Wykonawcy). 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w uzasadnionych przypadkach, odbiór odpadów na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest bezpłatne użyczenie kontenerów w ilościach: - 8 szt. o pojemności 660 l( długość lub szerokość nie może przekraczać 85 cm) do obiektu przy ulicy Zegadłowicza 3, - 8 szt. o pojemności 660 l( długość lub szerokość nie może przekraczać 85 cm) do obiektu przy ulicy Szpitalnej 1. 5. W miarę potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany kontenerów zniszczonych lub uszkodzonych na nowe. 6. Systematyczny odbiór odpadów wraz z ważeniem odbywać się będzie w godzinach od 8 ³º-14ºº Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności pracownika Zamawiającego. Przekazanie odpadów nastąpi na podstawie karty przekazania odpadów osobno dla obiektu przy ul. Szpitalnej 1 i przy ul. Zegadłowicza 3, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. (Dz.U. z 2014r.,poz.1973 ) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 7. Załadunek odpadów z magazynu Zamawiającego do środka transportu leży po stronie wykonawcy. 8. Przekazanie po każdym odbiorze wypełnionych i podpisanych kart przekazania odpadów z dokładnym oznaczeniem instalacji, w której wykonano unieszkodliwienie z podaniem jej lokalizacji osobno dla każdego kodu i osobno dla każdego obiektu Szpitala, zawierających rodzaj odpadu, jego ilość, nr rejestracyjny pojazdu, realną datę wywozu oraz obiekt z którego został odebrany wedle Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.(Dz.U. z 2014r.,poz.1973 ) pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Obowiązkowe unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcenie w spalarniach odpadów niebezpiecznych musi być potwierdzone dokumentem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych (Dz.U.z 2014r., poz.107).Przewóz odpadów do miejsca unieszkodliwienia odbywać się będzie pojazdem Wykonawcy ( odbiorcy ) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpady z chwilą ich odbioru. 9. Usługa winna być realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska, planami gospodarki odpadami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności: - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U z 2011r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczenia sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych ( Dz.U z 2003r., nr 8, poz.104 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014r.w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz.U. z 2014r., poz.1973) - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz.U. z 2015r.,poz 1116), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych na obszarze województwa śląskiego. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż śląskie, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze województwa śląskiego lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. 11. Wykonawca jest także zobowiązany do stosowania wymogów określonych w art. 95 ust.2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21). 12. Wykonawca oświadczy, że posiada odpowiednio przygotowane miejsce składowania odpadów medycznych spełniające wymagania aktualnych przepisów prawa (w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21) wraz z podaniem adresu miejsca składowania odpadów lub odpowiednio, że odpady medyczne odebrane z miejsca wytwarzania (tj. obiektów Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. - lokalizacja w Sosnowcu przy ulicy Szpitalnej 1 oraz ulicy Zegadłowicza 3), są każdorazowo bezpośrednio po odbiorze przekazywane do unieszkodliwienia. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli (monitoringu) miejsca składowania odpadów, a także transportu do instalacji unieszkodliwiającej odpady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Pakiet nr 1 – 11 900,00 zł, Pakiet nr 2 – 2 200,00 zł, 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. o/Sosnowiec, numer konta: 59 1020 2498 0000 8402 0025 7089 z oznaczeniem: ZP-2200-25/18 USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH 3. Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed terminem składania oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza (przelew), b) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4.1 Wadium w formie ww. poręczeń i gwarancji należy wnieść do kasy Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1. Zaleca się, aby kserokopia gwarancji lub poręczenia była dołączona do oferty. 4.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca składa również wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 2.1, 2.2. do SIWZ, - formularz/e asortymentowo–cenowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1, 3.2 do SIWZ (dla pakietów, do których Wykonawca przystępuje),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach