Przetargi.pl
Usługa sprzątania wnętrz oraz terenu zewnętrznego wraz z utrzymaniem zieleni w Prokuraturze Regionalnej w Białymstoku

Prokuratura Regionalna w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-464 Białystok, ul. Włókiennicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 27 606, , fax. 85 65 27 609
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Regionalna w Białymstoku
    ul. Włókiennicza 32
    15-464 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 65 27 606, , fax. 85 65 27 609
    REGON: 36385853000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: powszechna jednostka prokuratury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania wnętrz oraz terenu zewnętrznego wraz z utrzymaniem zieleni w Prokuraturze Regionalnej w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania wnętrz budynków oraz terenu zewnętrznego wraz z utrzymaniem zieleni w Prokuraturze Regionalnej w Białymstoku. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części w następujący sposób: CZĘŚĆ I - Usługa sprzątania wnętrz budynków Prokuratury Regionalnej w Białymstoku w Białymstoku przy ulicach: Włókiennicza 32, Sienkiewicza 67 i Sienkiewicza 69; CZĘŚĆ II – Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z utrzymaniem zieleni w obiektach Prokuratury Regionalnej przy ul. Włókiennicza 32, Sienkiewicza 67 i Sienkiewicza 69. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 4 500,00 zł, w tym: 1) Dla części I – 3 500,00 zł 2) Dla części II – 1 000,00 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na jedną lub dwie części zamówienia powinien wnieść kwotę odpowiadającą sumie kwot wskazanych powyżej. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy zgodnie ze wzorem w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oryginał lub poświadczoną notarialnie kopią pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w pkt III.4 ogłoszenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ Wykonawca nie posiada wiedzy na temat pozostałych uczestników procedury, w stosunku do których miałby składać przedmiotowe oświadczenie. Aby czynność była skuteczna, oświadczenie należy złożyć dopiero po otwarciu ofert. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach