Przetargi.pl
Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługę pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole

Sąd Rejonowy w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Włocławska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 272 15 01 , fax. 63 272 08 52
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Kole
    ul. Włocławska 4 4
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 63 272 15 01, fax. 63 272 08 52
    REGON: 00032395000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługę pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4. Powierzchnia: trawnik 900m2, chodnik i schody przed budynkiem Sądu 421m2, parking wraz z drogą wjazdową i schodami od strony parkingu 1002m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.Usługi związane ze sprzątaniem terenów zewnętrznych:a. pielęgnacja terenów zielonych- w miarę potrzeb: - oczyszczanie terenów zielonych, - koszenie trawy,- wywóz skoszonej trawy,- dosiewanie trawy,- uzupełnianie ubytków ziem, - w okresie jesiennym wywóz zgrabionych liści (według potrzeb),- formowanie drzew, krzewów,- pielenie,- pielęgnacja drzew (wycinka suchych, chorych oraz połamanych wiatrami konarów, przycięcie gałęzi), - podlewanie,- nawożenie ziemi, b. utrzymanie czystości terenów zewnętrznych:- opróżnianie koszy przed budynkiem sądu - 2 razy w tygodniu lub w miarę potrzeb,- utrzymanie czystości i porządku chodnika i schodów przed budynkiem Sądu (omiatanie, oczyszczanie itp.) - 2 razy w tygodniu lub w miarę potrzeb, -utrzymanie czystości i porządku parkingu wraz z drogą wjazdową (omiatanie, oczyszczanie itp.) - 1 raz w tygodniu, -oczyszczanie nawierzchni brukowej chodnika przed budynkiem Sądu przy użyciu wysokociśnieniowego urządzenia myjącego (typu Karcher) oraz właściwie dobranych środków czyszczących (typu ORO Polska IP-597) - 2 razy w roku, -oczyszczanie nawierzchni brukowej parkingu wraz z drogą wjazdową przy użyciu wysokociśnieniowego urządzenia myjącego (typu Karcher) oraz właściwie dobranych środków czyszczących (typu ORO Polska IP-597) - 1 raz w roku, -oczyszczanie schodów z płyt kamiennych z granitu przed budynkiem Sądu z wykorzystaniem środków do pielęgnacji kamienia (typu Knauf) - 2 razy w roku, -usuwanie glonów i pleśni z ceglanych murków- w miarę potrzeb, -konserwacja siedzisk z drewna sosnowego 2 ławek, znajdujących się przed wejściem głównym poprzez usunięcie zabrudzeń i starych lakierów oraz nałożenie lazury ochronnej zewnętrznej lub lakierobejcy (typu 3V3), (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 razy w roku, - konserwacja elementów ze stali nierdzewnej:2 szt. koszy na śmieci,1 szt. popielnicy stojącej,1 szt. uchwytu flagowego,3 szt. stojaków na rowery,balustrada prętowa,przy użyciu past lub płynów przeznaczonych (typu 3M) do czyszczenia stali nierdzewnej - 2 razy w roku, - czyszczenia daszków nadwejściowych - 1 raz w roku :2 szt. z poliwęglanu o wymiarach 150 x95 cm,1 szt. ze szkła bezpiecznego hartowanego o wymiarach 210x180 cm, z belkami i odciągami ze stali nierdzewnej , - konserwacja platformy pionowej dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej przy użyciu specjalistycznych past lub płynów - 1 raz w roku. c. usługi odśnieżania - w miarę potrzeb: - odśnieżanie terenu wokół budynku, - systematyczne likwidowanie oblodzonej nawierzchni ciągów komunikacyjnych (w tym schodów i zejść do pomieszczeń od strony parkingu), - monitorowanie powstawania sopli lodowych i nawisów śnieżnych oraz ich natychmiastowe usuwanie, - pryzmowanie śniegu do momentu wywozu z posesji, w taki sposób aby nie blokować dojść do budynków, ciągów komunikacyjnych, parkingów oraz aby nie zalegał na ścianach budynku oraz w taki sposób aby nie uszkodzić roślinności. Usunięty śnieg będzie składowany w wyznaczonym miejscu na działce sądu, po czym będzie wywożony w miejsce ustalone przez Wykonawcę. 2. Przedmiotowe usługi będą świadczone z określoną powyżej częstotliwością, natomiast usługa odśnieżania - w miarę potrzeb, przy czym teren musi być odśnieżony do godz. 07:00 a w przypadku ciągłych opadów śniegu - odśnieżanie musi odbywać się na bieżąco. 3. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługa pielęgnacji terenów zielonych świadczona będzie przez co najmniej 1 pracownika.4.Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach umowy na wykonywanie usług sprzątania, które noszą znamiona stosunku pracy na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Zamawiający wymaga aby przez cały okres trwania umowy co najmniej 1 pracownik wykonujący usługę sprzątania terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją i odśnieżaniem, zatrudniony był przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę na min. ? etatu. Pracownicy Wykonawcy winni być niekarani. 5 Całość prac związanych z utrzymaniem czystości ma odbywać się przy użyciu przez Wykonawcę własnego sprzętu i środków czyszczących oraz konserwujących. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę będą biologicznie neutralne z odpowiednimi atestami i zezwoleniami do ich stosowania w Polsce. Zamawiający, w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów.6 Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: energię elektryczną,ciepłą i zimną wodę, 7.W terminie maksymalnie 5 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem formy ich zatrudnienia. Zamawiający może żądać potwierdzenia podanych przez Wykonawcę form zatrudnienia pracowników (np. poprzez przedstawienie do wglądu kserokopii umów o pracę). 8. W przypadku choroby bądź urlopu pracownika realizującego przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest poinformować o powyższym fakcie kierownika jednostki i wyznaczyć po ustaleniu z Zamawiającym inną osobę wykonującą przedmiotową usługę. Wykonawca winien do osób zastępujących przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 7. 9. Zamawiający ma prawo zażądać zmiany pracownika wykonującego usługę, w przypadku zastrzeżeń co do sposobu wykonywania przez niego pracy lub do jego zachowania. 10. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji (zapoznania) w miejscu świadczenia usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość codziennej oceny i okresowej kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. W związku z tym Wykonawca (upoważniony pracownik) zobowiązany jest do stawiennictwa we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie w celu przeprowadzenia wspólnej kontroli. Dopuszczalne formy powiadomienia Wykonawcy o wyznaczonym miejscu i czasie: telefonicznie, faksem, pisemnie. 11 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową: należyty ład i porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników w związku z realizacją usługi lub przy okazji jej realizacji. 13. Pracownicy wykonujący usługę sprzątania zobowiązani są do zachowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych, zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. W przypadku jej naruszenia przez pracownika Wykonawcy Zamawiający zażąda od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika w ramach wykonywania usługi, a niezależnie od tego może żądać naprawienia szkody związanej z niezachowaniem tajemnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na wykonanie usługi interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach