Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń oraz mycia okien w budynkach Urzędu Skarbowego Poznań-Winogrady.

Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady ogłasza przetarg

  • Adres: 60-685 Poznań, ul. Wojciechowskiego 3/5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 827-01-00 , fax. 0-61 822-87-67
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady
    ul. Wojciechowskiego 3/5 3/5
    60-685 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 827-01-00, fax. 0-61 822-87-67
    REGON: 63040088400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń oraz mycia okien w budynkach Urzędu Skarbowego Poznań-Winogrady.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń znajdujących się w budynkach A i B Urzędu Skarbowego Poznań - Winogrady przy ul. Wojciechowskiego 3/5 w Poznaniu o łącznej powierzchni użytkowej ok. 3500 m? Przedmiot zamówienia obejmuje także mycie okien o łącznej powierzchni ok. 772,53 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 12 Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oferty, która winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. l i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. d) wykaz zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 3 usług sprzątania dla podmiotów które posiadają przynajmniej jeden budynek użyteczności publicznej, a sprzątane obiekty mają minimum 1500 m? powierzchni użytkowej (każdy z osobna) - Wykonawca na potwierdzenie wykonanych lub wykonywanych usług musi przedstawić trzy dokumenty referencyjne pochodzące od trzech podmiotów dotyczące wykonywania trzech w/w usług. e) pisemne zobowiązania zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 3a i 5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sytuacji kiedy Wykonawca w oświadczeniu o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy zaznaczył, iż przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa musi opiewać na kwotę minimum 450 tys. złotych i być ważna przynajmniej na okres związania ofertą. Po podpisaniu umowy Wykonawca będzie zobowiązany posiadać przedmiotową polisę podczas całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach