Przetargi.pl
Remont istniejącej podłogi podniesionej w pomieszczeniach serwerowni i przyległych pomieszczeniach biurowych znajdujących się w Ośrodku Informatyki Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Ośrodek Informatyki Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-716 Poznań, ul. Kościuszki 95
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541786 , fax. 061 8530038
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Informatyki Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
    ul. Kościuszki 95 95
    61-716 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541786, fax. 061 8530038
    REGON: 00482313500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl/oi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącej podłogi podniesionej w pomieszczeniach serwerowni i przyległych pomieszczeniach biurowych znajdujących się w Ośrodku Informatyki Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont istniejącej podłogi podniesionej w pomieszczeniach serwerowni i przyległych pomieszczeniach biurowych znajdujących się w Ośrodku Informatyki Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - łączna powierzchnia podłogi to 189,9 m2. Szczegółowe określenie i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: A. Specyfikacja techniczna. B. Przedmiar robót. C. Rysunki: rzut serwerowni - inwentaryzacja (AR 01); rzut serwerowni - projekt posadzki (AR 02); przekrój A-A, schody - schemat (AR 03). Gwarancja: Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, a na dostarczone materiały/urządzenia zgodnie z warunkami gwarancji ich producenta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za: a)wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót, b)usunięcie wad i usterek, stwierdzonych w toku czynności odbioru i ujawnionych w okresie gwarancyjnym. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące normalnym następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wykonawcy oraz zamawiającego, chyba że akceptował czynności powodujące powstanie szkody. Wprowadzanie przez wykonawcę na etapie wykonawczym, zmian w dokumentacji projektowej wymaga uprzedniej zgody projektanta i zamawiającego. Wprowadzenie ew. zmian nie może też powodować wzrostu ceny umownej za realizację przedmiotu zamówienia jak również nie może być podstawą do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji, w tym terminu zakończenia robót. Przyjęte w projekcie urządzenia i materiały danych producentów, można zastąpić równoważnymi urządzeniami i materiałami innych producentów pod warunkiem, że będą to urządzenia i materiały o standardzie i parametrach techniczno-ekspolatacyjnych, co najmniej takich jak projektowe, a wykonawca na ich zastosowanie uzyska zgodę projektanta i zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest załączyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 1do SIWZ (do oświadczenia wykonawca dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli taka okoliczność zachodzi). 2. Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych (minimum jedna) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość nie niższa niż 150.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokoły odbioru prac) - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt. 1-2 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oi.poznan.uw.gov.pl/?q=przetargi-uruchomione
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach