Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych Placówek Terenowych należących do Oddziału Regionalnego w Gdańsku

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 30148 93 , fax. 0-58 301 48 94
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
    ul. Trakt św. Wojciecha 137 137
    80-043 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 30148 93, fax. 0-58 301 48 94
    REGON: 01251326200440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych Placówek Terenowych należących do Oddziału Regionalnego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych Placówek Terenowych należących do OR KRUS w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 137, a zlokalizowanych w Kartuzach, Kościerzynie, Starogardzie Gdańskim, Tczewie, Wejherowie, Sztumie, Słupsku, Kwidzynie, Malborku, Bytowie, Człuchowie, Lęborku i Chojnicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium wynosi: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 6.10.2009 r. do godz. 10:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy NBP O/Okręgowy w Gdańsku 96101011400155961893200000 dot.: Wadium - przetarg OP-22/12/09. Zamawiający uzna wadium za wniesione w terminie, gdy przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1)Upłynął termin związania ofertą; 2)Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wnioskodawcy: 1)Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)Który zastał wykluczony z postępowania; 3)Którego oferta została odrzucona. 7.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Jeżeli wadium jest wniesione: 1)W formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę musi być złączona na trwale z ofertą, 2)W innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony przed upływem terminu składania ofert, przy czym jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem musi być złączona na trwałe z ofertą. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 P.z.p., tj..: 1.Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdza dokumentami wymienionymi w pkt IX ppkt 2 SIWZ). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 do SIWZ), których łączna powierzchnia w tym okresie jest nie mniejsza niż 8.400 m2, przy czym wśród nich musi się znaleźć minimum 1 usługa wykonywana w budynku o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. Wszystkie te usługi muszą być świadczone w obiektach, które realizują zadania o charakterze: użyteczności publicznej, takich jak np.: urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe itp.- z wyłączeniem magazynów, hal, wiat , parkingów itp. - warunek ten potwierdzą dokumentami, o których mowa w IX ppkt 7 SIWZ. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym usług utrzymania czystości z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł rocznie - warunek ten potwierdzą dokumentami, o którym mowa w pkt IX ppkt 6 SIWZ. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 P.z.p - warunek ten potwierdzą dokumentami, o których mowa w pkt IX ppkt 1, 3, 4 oraz 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 P.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym usług utrzymania czystości, na kwotę minimum 500.000,00 zł rocznie. 7.Wypełniony wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 do SIWZ), których łączna powierzchnia w tym okresie jest nie mniejsza niż 8.400 m2, przy czym wśród nich musi się znaleźć minimum 1 usługa wykonywana w budynku o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. Wszystkie te usługi muszą być świadczone w obiektach, które realizują zadania o charakterze: użyteczności publicznej, takich jak np.: urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe itp.- z wyłączeniem magazynów, hal, wiat , parkingów itp. Wraz z wykazem muszą być załączone dokumenty potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2)Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym -załącznik nr 6 do SIWZ. 3)Oświadczenie o wizji lokalnej i zapoznaniu się z warunkami realizowania usługi, załącznik nr 2 do SIWZ. 4)Oryginał lub kopię pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 5)Dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach