Przetargi.pl
Usługa sprzątania i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego zwana w dalszej części usługą. 2.Miejscem wykonywania usługi jest budynek Neofilologii Wydziału Filologicznego przy ul. Wita Stwosza 51 w Gdańsku. 3.Wielkość powierzchni podlegających usłudze wynosi: 12.091,79 m?. 4.Szczegółową ilość powierzchni podlegających usłudze przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. 5.Usługa w obiekcie musi odbywać się w godzinach przedstawionych w paragrafie 2 ust 2 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 6.Zamówienie obejmuje: A. Miejsca podlegające usłudze 1) aule, sale wykładowe, dydaktyczne, sale ćwiczeń, audytoria, gabinety, szatnie, 2) pomieszczenia: nauczania indywidualnego, katedr, biblioteki, techniczne, laboratoryjne, oraz pozostałe gdzie indziej nie wymienione, 3) korytarze, klatki schodowe, 4) toalety, łazienki, garderoby, aneksy kuchenne. B. Zakresy usług: ZAKRES I Prace wykonywane codziennie - 11.955,73 m?: 1) czyszczenie mebli, parapetów i sprzętów znajdujących się wewnątrz budynków (ekrany komputerowe, myszki, klawiatury, drukarki, faksy, aparaty telefoniczne itp.), 2) odkurzanie powierzchni podłóg, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (w tym usuwanie plam z wykładzin dywanowych) oraz czyszczenie wycieraczek (chodników wejściowych), 3) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, 4) kompleksowe sprzątanie toalet (mycie posadzki, mycie glazury i luster, mycie ścianek kabin, czyszczenie urządzeń sanitarnych oraz poręczy ze stali nierdzewnej), dezynfekcja urządzeń sanitarnych, dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych glazurą, stosowanie na bieżąco środków zapachowych, 5) mycie większych powierzchni podłóg sprzętem mechanicznym, 6) uzupełnianie płynów do mycia rąk, ręczników papierowych, papieru toaletowego (na bieżąco), 7) opróżnianie pojemników na śmieci (w razie potrzeby mycie pojemników) i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce (w przypadku odpadów posegregowanych do odpowiednich dla danego rodzaju kontenerów), wymiana i uzupełnianie wkładów foliowych, 8) mycie wind, 9) mycie przeszklonych balustrad, ścian i drzwi wewnętrznych w zależności od potrzeb, 10) czyszczenie ścian wewnątrz budynku w zależności od potrzeb, 11) czyszczenie podłóg i schodów z kamienia naturalnego, 12) mycie drzwi, przeszkleń drzwi (w tym wycieranie i odtłuszczanie klamek), schodów i posadzki, 13) odkurzanie i mycie poręczy i barierek odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni, 14) czyszczenie (wylewka betonowa zatarta na gładko), pomieszczeń technicznych w budynku, 15) składanie informacji o zakresie wykonywanych prac u Kierownika Zespołu Obiektu/referenta oraz powiadamianie ich o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, uszkodzeniach okuć drzwiowych i okiennych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, wyciekach wody i innych awariach. Serwis dzienny w godzinach pracy uczelni: 1) sprzątanie, toalet, czyszczenie urządzeń sanitarnych, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w toaletach (papier toaletowy, mydło w płynie itp.) opróżnianie pojemników na śmieci (w razie potrzeby mycie pojemników) i wymiana worków foliowych oraz wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych - według zaistniałych potrzeb bieżących, 2) skuteczne usuwanie (na bieżąco) zabrudzeń powstałych na skutek eksploatacji podłóg, pomieszczeń oraz wyposażenia, 3)podjęcie przez Wykonawcę prac interwencyjnych na wyraźne zgłoszenie Zamawiającego (ustne, telefoniczne, pisemne). Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na obsługę związaną z organizowanymi na obiekcie uroczystościami, konferencjami, zjazdami naukowymi, festiwalami oraz innymi imprezami o czym poinformuje Wykonawcę z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem. Okoliczność taka nie spowoduje po stronie Wykonawcy roszczenia o zwiększenie wynagrodzenia. Prace wykonywane raz w tygodniu - 136,06 m?: 1) kompleksowe czyszczenie i sprzątanie pomieszczeń garderób, toalet, i klatek schodowych wraz z korytarzem, które znajdują się w piwnicy pod dużą aulą oraz pomieszczeń technicznych Auli na I piętrze. Prace wykonywane raz na miesiąc: 1) ścieranie kurzu z górnych powierzchni mebli, 2) mycie wszystkich wyłączników i punktów świetlnych dostępnych z podłogi, 3) mycie kaloryferów, 4) czyszczenie lamp i innych elementów wyposażenia pomieszczeń; (rolety, żaluzje), 6) czyszczenie kratek wentylacyjnych, 7) odkurzanie mebli tapicerskich. ZAKRES II Utrzymywanie i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego (w okresie od początku października do końca maja). 1) obsługa szatni w budynku w okresie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 21.00, 2) obsługa szatni w budynku przez sobotę w godz. od 8.00 do 16:00, 3) obsługa szatni w budynku przez niedzielę w godz. od 9.00 do 15.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11. 500,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-125/15/ZZ - Usługa sprzątania i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach