Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2015-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania i czyszczenia budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości zwana w dalszej części usługą - budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. 2. Miejscem wykonywania usługi jest budynek Neofilologii Wydziału Filologicznego przy ul. Wita Stwosza 51 w Gdańsku. 3. Wielkość powierzchni podlegających sprzątaniu wynosi: 12.091,79 m?. 4. Szczegółową ilość powierzchni podlegających sprzątaniu przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. 5. Sprzątanie w obiekcie musi odbywać się w godzinach przedstawionych w paragrafie 2 ust 2 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 6. Zamówienie obejmuje: A. Miejsca podlegające usłudze 1) aule, sale wykładowe, dydaktyczne, sale ćwiczeń, audytoria, gabinety, szatnie, 2) pomieszczenia: nauczania indywidualnego, katedr, biblioteki, techniczne, laboratoryjne, oraz pozostałe gdzie indziej nie wymienione, 3) korytarze, klatki schodowe, 4) toalety, łazienki, garderoby, aneksy kuchenne. B. Zakresy usług: ZAKRES I Prace wykonywane codziennie - 11.955,73 m? 1) czyszczenie mebli, parapetów i sprzętów znajdujących się wewnątrz budynków (ekrany komputerowe, myszki, klawiatury, drukarki, faksy, aparaty telefoniczne itp.), 2) odkurzanie powierzchni podłóg, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (w tym usuwanie plam z wykładzin dywanowych) oraz czyszczenie wycieraczek (chodników wejściowych), 3) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg, 4) kompleksowe sprzątanie toalet (mycie posadzki, mycie glazury i luster, mycie ścianek kabin, czyszczenie urządzeń sanitarnych oraz poręczy ze stali nierdzewnej), dezynfekcja urządzeń sanitarnych, dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych glazurą, stosowanie na bieżąco środków zapachowych, 5) uzupełnianie płynów do mycia rąk, ręczników papierowych, papieru toaletowego (na bieżąco), 6) opróżnianie pojemników na śmieci (w razie potrzeby mycie pojemników) i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce (w przypadku odpadów posegregowanych do odpowiednich dla danego rodzaju kontenerów), wymiana i uzupełnianie wkładów foliowych, 7) mycie wind, 8) mycie przeszklonych balustrad, ścian i drzwi wewnętrznych w zależności od potrzeb, 9) czyszczenie ścian wewnątrz budynku w zależności od potrzeb, 10) froterowanie podłóg i schodów z kamienia naturalnego, 11) mycie drzwi, przeszkleń drzwi (w tym wycieranie i odtłuszczanie klamek), schodów i posadzki, 12) odkurzanie i mycie poręczy i barierek odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni, 13) czyszczenie pomieszczeń technicznych w budynku (wylewka betonowa zatarta na gładko), 14) składanie informacji o zakresie wykonywanych prac u Kierownika Zespołu Obiektu/referenta oraz powiadamianie ich o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, uszkodzeniach okuć drzwiowych i okiennych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, wyciekach wody i innych awariach. Serwis dzienny w godzinach pracy uczelni: 1) sprzątanie, toalet, czyszczenie urządzeń sanitarnych, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w toaletach (papier toaletowy, mydło w płynie itp.) opróżnianie pojemników na śmieci (w razie potrzeby mycie pojemników) i wymiana worków foliowych oraz wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych - według zaistniałych potrzeb bieżących, 2) skuteczne usuwanie (na bieżąco) zabrudzeń powstałych na skutek eksploatacji podłóg, pomieszczeń oraz wyposażenia, 3) podjęcie przez Wykonawcę prac interwencyjnych na wyraźne zgłoszenie Zamawiającego (ustne, telefoniczne, pisemne). Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na obsługę związaną z organizowanymi na obiekcie uroczystościami, konferencjami, zjazdami naukowymi, festiwalami oraz innymi imprezami o czym poinformuje Wykonawcę z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem. Okoliczność taka nie spowoduje po stronie Wykonawcy roszczenia o zwiększenie wynagrodzenia. Prace wykonywane raz w tygodniu - 136,06 m? 1) kompleksowe czyszczenie i sprzątanie pomieszczeń garderób, toalet, i klatek schodowych wraz z korytarzem, które znajdują się w piwnicy pod dużą aulą oraz pomieszczeń technicznych Auli na I piętrze. Prace wykonywane raz na miesiąc: 1) ścieranie kurzu z górnych powierzchni mebli, 2) mycie wszystkich wyłączników i punktów świetlnych dostępnych z podłogi, 3) mycie kaloryferów, 4) czyszczenie lamp i innych elementów wyposażenia pomieszczeń; (rolety, żaluzje), 5) czyszczenie parapetów zewnętrznych, 6) czyszczenie kratek wentylacyjnych, 7) odkurzanie mebli tapicerskich. ZAKRES II Utrzymywanie i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego (w okresie od początku października do końca maja). 1) obsługa szatni w budynku w okresie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 21.00, 2) obsługa szatni w budynku przez sobotę i niedzielę w godz. od 8.00 do 16:00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usługi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku oraz przyległym terenie zewnętrznym siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 w Gdyni.
Dodano: 2016-06-16 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystosci budynku Administracyjnego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-16 - sprzątanie siedzib Zarządu Dróg i Zieleni przy ul. 10 Lutego 24 i Białostockiej 3 w Gdyni
Dodano: 2016-03-24 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
Dodano: 2015-12-10 - Utrzymanie czystości w budynku oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego Leśnik w Sopocie przy ul. 23 Marca 105-II
Dodano: 2015-11-23 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Wejherowie
Dodano: 2015-09-09 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Wejherowie
Dodano: 2015-08-19 - Usługa sprzątania i obsługa szatni w budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-08-12 - Wykonanie usługi utrzymania porządku tj. sprzątanie pomieszczeń w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4220 Ustka Lędowo - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Ustce oraz budynku 39 w Słupsku - Sekcja Obsługi Infrastruktury w Słupsku.
Dodano: 2015-03-13 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 m-cy.
Dodano: 2015-02-05