Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-011 Bratoszewice, Nowości
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 719 89 28 , fax. 42 719 89 13
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
Nowości 32
95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
tel. 42 719 89 28, fax. 42 719 89 13
REGON: 43493500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pokoi noclegowych (2020-2023) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, zaplecza kuchennego, sal konferencyjnych oraz okresowe mycie okien w budynkach zlokalizowanych w Bratoszewicach, ul. Nowości 32, gm. Stryków; w Kościerzynie, gm. Wróblew; w Piotrkowie Tryb., ul. Kasztelańska 7, a także sprzątanie, pranie wykładzin cztery razy w roku i utrzymanie czystości wraz ze zmianą bielizny pościelowej w pokojach noclegowych w Ośrodku Szkolenia w Bratoszewicach i Oddziale w Kościerzynie. W okresie organizacji imprez targowych pomoc przy sprzątaniu pomieszczeń na terenach wystawowych w Bratoszewicach, Kościerzynie i Piotrkowie Trybunalskim. Dostarczenie raz w miesiącu środków czystości; a) w Bratoszewicach do kuchni zlokalizowanej na parterze, I piętrze i II piętrze Ośrodka Szkolenia (8 l płynu do mycia naczyń, 10 szt. gąbek do mycia naczyń, 2 szt. płynu do mycia szyb, 1 szt., 2 szt. preparatu do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, 4 szt. środka do dezynfekcji rąk) i kuchni na II piętrze oraz do sekretariatu w budynku Dyrekcji (5 l płynu no mycia naczyń, 10 szt. gąbek do mycia naczyń) b) w Kościerzynie do kuchni i sekretariatu w Ośrodku Szkolenia (5 l płynu do mycia naczyń, 10 szt. gąbek do mycia naczyń), c) w Piotrkowie Trybunalskim do sekretariatu. (3 l płynu no mycia naczyń, 10 szt. gąbek do mycia naczyń) Wykonawca świadczy usługę zapewniając na własny koszt materiały i środki czystości niezbędne do należytego wykonania zamówienia. 2. Zamawiający wymaga , by wszystkie osoby wykonujące czynności objęte zakresem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu przez Wykonawcę obowiązku o którym mowa w pkt 2, ma prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymagania, w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. W przypadku gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości dotyczące nie dopełnienia w/w obowiązku Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w istotnych postanowienia umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach) do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę do dokumentowania i przedkładania dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców. 4. Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w poniedziałek 25 maja 2020 r o godzinie 10:00 w budynku Ośrodka Szkolenia w Bratoszewicach, sala konferencyjna. Zgłoszenie udziału w wizji należy przesłać do 22 maja do godziny 14:00 na adres g.sadowska@lodr-bratoszewice.pl. 5. Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w poniedziałek 26 maja 2020 r o godzinie 10:00 w budynku Ośrodka Szkolenia w Kościerzynie, sala konferencyjna. Zgłoszenie udziału w wizji należy przesłać do 22 maja do godziny 14:00 na adres g.sadowska@lodr-bratoszewice.pl. 6. Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w poniedziałek 27 maja 2020 r o godzinie 10:00 w budynku Ośrodka Szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim, sala konferencyjna. Zgłoszenie udziału w wizji należy przesłać do 22 maja do godziny 14:00 na adres g.sadowska@lodr-bratoszewice.pl. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Zgierz w roku 2024
Dodano: 2023-12-29 - Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
Dodano: 2023-11-28 - Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2023-02-02 - Oczyszczanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Łowiczu- usuwanie i utylizacja z pasów drogowych padłej zwierzyny.
Dodano: 2022-12-29 - Letnie i zimowe, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg wewnętrznych oraz terenów gminnych niezabudowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.10.2022 r. - 31.03.2023 r. w Rejonie XIII A
Dodano: 2022-11-13 - Obsługa szaletów miejskich w Piotrkowie Trybunalskim i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych.
Dodano: 2022-11-09 - Obsługa i utrzymanie 8 szaletów publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2022 roku
Dodano: 2022-09-20 - Letnie, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg publicznych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.07.2022 r. - 30.09.2022 r. w Rejonie V
Dodano: 2022-08-01 - Letnie, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg publicznych, na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.07.2022 r. – 30.09.2022 r. w Rejonie XII.
Dodano: 2022-08-01 - ZP/130/2020 Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu „CZMP” z wyłączeniem budynków.
Dodano: 2021-04-29