Przetargi.pl
Usługa sprzątania obiektów KW PSP przy ul. Domaniewskiej 40 w Warszawie oraz Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Traugutta 57 w Radomiu.

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210 , fax. 22 5595 203
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
    ul. Domaniewska 40
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210, fax. 22 5595 203
    REGON: 00017351600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania obiektów KW PSP przy ul. Domaniewskiej 40 w Warszawie oraz Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Traugutta 57 w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów KW PSP przy ul. Domaniewskiej 40 w Warszawie oraz Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Traugutta 57 w Radomiu, zgodnie z wymaganiami załącznika nr 1a i 1b do SIWZ – szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia. Część nr 1 – usługa sprzątania obiektu KW PSP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 40 zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ – szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia. Część nr 2 – usługa sprzątania obiektu Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Traugutta 57 w Radomiu zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ – szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część zamówienia do której przystępuje, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: Część 1 – 2 500 zł, słownie: „dwa tysiące pięćset złotych 00/100”. Część 2 – 2 000 zł, słownie: „dwa tysiące złotych 00/100”. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie Nr konta 45 1010 1010 0135 1813 9120 0000 z dopiskiem: wadium sprawa nr WL.2370.27.2020 dotyczy części….. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w takiej samej postaci jak oferta. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3a i/lub 3b do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 3) wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4) wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ stanowiący oświadczenie zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli jest wymagane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach