Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4613291-5 , fax. 077 4612763
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Opolska 36a 36a
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4613291-5, fax. 077 4612763
    REGON: 00031158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykaz pomieszczeń 1.Pomieszczenia budynku głównego Szpitala w Strzelcach Op.- bez strychu i pomieszczeń technicznych. 2.Pomieszczenia budynku Pogotowia- bez pomieszczeń technicznych na Ip. oraz pomieszczeń w piwnicy. 3.Pomieszczenia budynku Administracji- bez pomieszczenia strychowego oraz piwnic. 4.Pomieszczenia w budynku w Zawadzkiem zajmowane przez Zespół Wyjazdowy Pogotowia (pomieszczenia przebywania zespołu, 2 pomieszczenia magazynowe, WC). 5.Wykaz wszystkich pomieszczeń objętych usługą sprzątania oraz ich metraże uwzględniające podział na kondygnacje zawarto w zał. nr 4 do SIWZ. ZAKRES SPRZĄTANIA 1.Sprzątanie oddziałów szpitalnych oraz zabiegowych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. wg Planu Higieny stanowiący zał. nr 7 do SIWZ 2. Sprzątanie następujących komórek organizacyjnych ZOZ-u (ujęte w zał. nr 7 do SIWZ): -pomieszczenie po Pralni Szpitala (obecnie pełni funkcję pomieszczenia przyjmowania i wydawania prania firmie zewnętrznej); -Centralnej Sterylizatorni; -Kuchni; -RTG,USG; -Laboratorium; -Apteki; -poradni specjalistycznych i gabinetów fizykoterapii w Budynku Szpitala oraz w Budynku Administracji; -pomieszczeń biurowych; 3.Sprzątanie pomieszczeń Zespołu Wyjazdowego w Zawadzkiem- wg Planu Higieny - zał. nr 7 do SIWZ. 4. Mycie balkonów, tarasów, wind oraz podjazdu dla karetek (ujęte w zał. nr 7 do SIWZ). 5.Mycie i dezynfekcja basenów, kaczek, misek do mycia pacjentów. 6.Wykonywanie dodatkowych czynności na Salach Operacyjnych, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. 8.Wykonywanie dodatkowych czynności na Sali Cięć i Trakcie Porodowym, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. 9.Akrylowanie podłóg. UWAGA! Usługa nie dotyczy dostarczania środków dezynfekcyjnych i detergentów oraz papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz worków na odpady medyczne, komunalne i specjalne. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:. Nie dopuszcza się. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)A. O udzielenie zamówienia, zgodnie z Art. 22.1 ustawy, mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający odnośnie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga: a) wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem, w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, trzech usług o wielkości i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (usług sprzątania szpitali), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, usługodawców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. b) Zamawiający uzna, że poziom wartościowy usługi jest zbliżony do przedmiotu zamówienia, gdy wykazane dokumenty dotyczyć będą usługi sprzątania w szpitalach: - o co najmniej 160 łóżkach, posiadających następujące oddziały: wewnętrzny, ginekologiczny, położniczy, dziecięcy, noworodkowy, trakt porodowy, chirurgiczny, - lub poziom wartościowy usługi kształtuje się w wysokości min. 36 000,00 zł brutto na miesiąc. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-niespełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2)A. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1.Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru, stwierdzający status prawny Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w oryginale albo kopia potwierdzona notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.III.2)B. ppkt 1. 3.W celu potwierdzenia warunku, opisanego w pkt III.2)A.ppkt 2, Wykonawca winien przedłożyć wykaz trzech wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o wielkości i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (usługi sprzątania szpitali), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, usługodawców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 4.Odnośnie warunku, o którym mowa w pkt III.2)A. ppkt.3 warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca powinien przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdzie suma ubezpieczenia wynosi, co najmniej 500 000 zł. 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)B. ppkt 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7.W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b)jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt III.2)B. składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni: www.szpital.strzelce-op.pl/przetargi.htm)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach