Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4575010 w. 257 , fax. 077 4575461
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Wrocławska 170 170
    45-836 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4575010 w. 257, fax. 077 4575461
    REGON: 00009313100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa przyrządów, aparatury nastawczej i kontrolnej do zakładu higieny weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu: 1. Wytrząsarka laboratoryjna uniwersalna - 1 szt Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. -ruch orbitalny lub posuwisto-zwrotny (regulowane za pomocą przełącznika), -ustawienie czasu pracy od 0 min - 120 min, -częstotliwość wytrząsania 15-300 obrotów/min, -obciążenie do 30 kg, -powierzchnia wytrząsania 560x400 mm ze standardową platformą o powierzchni gumowej, -platforma ze statywem na rozdzielacze i kolby z 8 rolkami pokrytymi gumą, -termin dostawy do 15 grudnia 2009 r, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady minimum 1 rok, -szkolenie pracowników - nie, -instrukcja w języku polskim Do składanych ofert należy dołączyć foldery z opisem i wyglądem wytrząsarki. 2. Chłodnia przysekcyjna - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. -komora chłodnicza o wymiarach 2,5x3,5x2,5 m, -temperatura w komorze 00C, -rejestrator temperatury, -drzwi o szerokości min. 120 cm, -agregat zewnętrzny, -wodoodporna podłoga chłodni, zdolna wytrzymać nacisk koszy z odpadami o wadze 100 kg, -wzorcowanie rejestratora w temperaturze 50C, -instrukcja obsługi w języku polskim, -termin realizacji do 15 grudnia 2009 r, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady minimum 1 rok, -szkolenie pracowników, -instrukcja w języku polskim. 3. Termometr wzorcowany - 1 szt Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Termometr musi składać się z I. Panelu odczytywanego bez czujnika - zakres pomiarowy od - 2000C do 5500C, pamięć minimum 2600 pomiarów, interfejs PC II. Rezystancyjnego czujnika termometrycznego Pt 1000 zakres od - 1000 do 2500C, długość 100 mm, średnica 6 mm, kabel teflonowy 2 m długości III. Pojemnościowego czujnika wilgotności względnej z rezystancyjnym czujnikiem temperatury Pt 1000, długość kabla 1m. Zakres pomiaru temperatury od -400C do 850C Zakres pomiaru wilgotności od 10-95% dla temperatury do 400C -wzorcowanie termometru w temperaturach: -200C, 50C, 220C, 300C, 350C, 400C, 450C, 500c, 550C, 800C, -standardowe wzorcowanie termo higrometru - wzorcowanie w akredytowanych laboratoriach wzorcujących posiadających akredytację PCA w podanym wyżej zakresie temperatur i wilgotności, -termin dostawy 15 grudnia 2009 r -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady minimum 1 rok, -szkolenie pracowników - nie, -instrukcja w języku polskim Do składanych ofert należy dołączyć foldery z opisem technicznym i wyglądem termometru. 4. Waga laboratoryjna AXIS AD510 - 1 szt Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. -dokładność 0,01g, -z cechą legalizacyjną, -wzorcowanie w laboratorium akredytowanym w 6 punktach: 20g, 25g, 100g, 366g, 386g, 391g, -termin realizacji do 15 grudnia 2009 r, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady, -szkolenie pracowników - nie, -instrukcja w języku polskim. 5. Cieplarka z wymuszonym obiegiem powietrza CLW 53 ECO standard + stolik na kółkach - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. -pojemność komory 56 litrów, -zakres temperatury do + 700C, -sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem, -podwójne drzwi, -wymiary zewnętrzne: szerokość 590xwysokość 690x głębokość 560 mm, -stabilność temperatury 0,20C, -wzorcowanie w laboratorium akredytowanym (rozkład temperatury) + świadectwo wzorcowania, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady, -instrukcja w języku polskim. 6. Chłodziarko-zamrażarka farmaceutyczna SANYO MPR-414F - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. -pojemność chłodziarki 340 litrów, -pojemność zamrażarki 82 litry, -wnętrze chłodziarki ze stali nierdzewnej, wnętrze zamrażarki powlekane tworzywem, -zakres temp. w chłodziarce od +20C do +140C, -zakres temp. w zamrażarce -200C do -300C, -termo stabilność ? 1C, -wymiary zewnętrzne 800x600x1805 mm, -sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem temperatury oraz sygnalizacją alarmową o błędach pracy, -drzwi chłodziarki z oknem szklanym, -drzwi zamrażarki pełne, -zamykana na klucz, -termin dostawy do 15 grudnia 2009 r, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady, -szkolenie pracowników, -instrukcja w języku polskim 7. Laboratoryjna waga elektroniczna (klasa dokładności II). Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. -brak wymagań odnośnie pracy w określonej wilgotności, -obciążenie maksymalne min. 250 gram, -obciążenie minimalne 0,2 grama, -działka odczytowa (d) 0,01 grama, -wzorcowanie w punktach (1gr, 2gr, 5gr, 10gr, 50gr, 100gr), -instrukcja obsługi w języku polskim, -termin realizacji do 15 grudnia 2009 r, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi, -szkolenie pracowników, -instrukcja w języku polskim, 8. Mieszadło magnetyczne z pomiarem temperatury. Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. -pomiar temperatury poprzez sondę zewnętrzną, -wymagany termostat, -cyfrowy wyświetlacz nastawionej temperatury, -pokrywa mieszadła wykonana ze stali kwasoodpornej, -urządzenie powinno podgrzewać płyn do temperatury min 500C, -instrukcja w języku polskim, -termin dostawy do 15 grudnia 2009 r, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady, -szkolenie pracowników, -instrukcja w języku polskim 9. System do oczyszczania wody. Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. - urządzenie do oczyszczania wody dostarczające dwie klasy czystości wody, wraz ze zbiornikiem 60 l Wymagania jakościowe - Urządzenie dostarcza wody laboratoryjnej (pierwszy etap oczyszczania) oraz wody ultraczystej (drugi etap oczyszczania) - oba stopnie oczyszczania w jednym urządzeniu -Woda zasilająca urządzenie wodociągowa; woda ultraczysta jest produkowana w oparciu o wodę laboratoryjną pochodzącą z pierwszego etapu oczyszczania -Stopnie oczyszczania wody Pierwszy etap prefiltracja 0,5um, oczyszczanie wstępne, odwrócona osmoza, elektrodejonizacja, lampa UV, filtr końcowy 0,22um Drugi etap lampa UV, wkład doczyszczający usuwający zanieczyszczenia jonowe i organiczne, filtr końcowy 0,22um -Jakość wody po pierwszym etapie oczyszczania Oporność > 5 Momegacm w 25oC Przewodnictwo < 0,2 uS/cm w 25oC Poziom TOC < 30 ppb Liczba bakterii < 1cfu/ml Cząstki stałe o wielkości powyżej 0,22um <1/ml -Jakość wody po drugim etapie oczyszczania Oporność 18,2 Momegacm w 25oC Przewodnictwo 0,055 uS/cm w 25oC Poziom TOC < 5 ppb Liczba bakterii < 1cfu/ml Cząstki stałe o wielkości powyżej 0,22um <1/ml -Wydajność produkcji wody laboratoryjnej 10 l/h -Urządzenie składa się z dwóch autonomicznych elementów- jednostki oczyszczającej wodę oraz z jednego ramienia dozującego połączonych przewodem doprowadzającym wodę o max. dł. 3m (ramię służy do poboru wody ultraczystej) -W miejscu poboru wody z ramienia umieszczony jest filtr końcowy 0,22um -Automatyczna recyrkulacja wody pomiędzy okresami poboru wody obejmująca także ramię dozujące -Możliwość regulacji szybkości poboru wody z ramienia dozującego (przepływ w zakresie 0,05 l/min - 2 l/min) -Możliwość poboru zaprogramowanych objętości wody z ramienia dozującego (pobór wolumetryczny w zakresie niż 0,25ml- 60L) -Regulacja wysokości ramienia dozującego (możliwość napełniania różnej wysokości naczyń) -Kolorowy wyświetlacz umieszczony na podstawie ramienia dozującego- na wyświetlaczu możliwość odczytu parametrów jakości wody (przewodnictwo/oporność; temperatura) dla wody wejściowej (wstępnie oczyszczonej), oraz wody finalnej-ultraczystej, także odczyt wartości TOC Możliwość odczytu parametrów przewodnictwa/oporności jako wartości skompensowanych i nie skompensowanych temperaturowo -Możliwość odczytu poziomu wypełnienia zbiornika na monitorze ramienia dozującego -Automatyczna sygnalizacja konieczności wymiany elementów eksploatacyjnych, alarmów i awarii -Urządzenie posiada wbudowany monitor pomiaru poziomu węgla organicznego (TOC) skalibrowany zgodnie z międzynarodowymi normami (certyfikat kalibracji dostarczony razem ze sprzętem) zakres pomiaru od 1 do 999ppb -Urządzenie posiada dwie lampy UV działające w dwóch zakresach 185nm i 254nm -Urządzenie posiada wbudowaną pompę dystrybucyjną jako wyposażenie standardowe, wyposażenie w port RS 232 do transmisji danych -Wkłady eksploatacyjne wyposażone w nadajniki RFID z zapisaną informacją o serii, numerze katalogowym, nazwie producenta -Głośność pracy systemu 50 decybeli z odległości 1m Zbiornik do przechowywania wody laboratoryjnej o pojemności 60 l -Materiał wykonania zbiornika- polietylen -Poziom napełnienia zbiornika monitorowany na wyświetlaczach ramion dozujących wodę -Automatyczne napełnianie zbiornika (czujnik poziomu wody w zbiorniku) -Wyposażony w filtr oddechowy chroniący przechowywaną wodę przed wtórną kontaminacją oraz w przelew zabezpieczający przed ewentualną awarią czujnika poziomu wody -Zbiornik wyposażony w manualny zawór do dozowania wody, oraz w zawory umożliwiające bezpośrednie podłączenie zbiornika do zmywarki -Możliwość całkowitego opróżnienia zbiornika (stożkowate dno) -Gładkie wewnętrzne powierzchnie zapobiegające rozwojowi biofilmu na ściankach zbiornika -termin dostawy do 15 grudnia 2009 r, -w ramach instalacji zostanie przeprowadzone szkolenie z zakresu obsługi sprzętu, a przed upływem gwarancji przeprowadzona zostanie kontrolna wizyta serwisowa Wszystkie wkłady oczyszczania oraz filtry niezbędne do pracy obu urządzeń zostaną dostarczone wraz ze świadectwami jakości i specyfikacją materiałów wchodzących w kontakt z wodą. Ponadto urządzenie ma posiadać znak jakości CE, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady minimum 1 rok, -szkolenie pracowników, -instrukcja w języku polskim, Do składanych ofert należy dołączyć foldery z opisem i wyglądem aparatury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385700001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający nie może określić warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.1) Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary, 10)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2, 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów je potwierdzających.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru (zał.2). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa w pkt 1 i 2 oraz w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykaz dokumentów składających się na ofertę 1.Formularz cenowy stanowiący (zał. nr 1) do siwz. 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru (zał. 2). 4.Wzór umowy - zał. nr 3. 5.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, wyszczególnione w rozdziale IX niniejszej siwz. Dokumenty składane przez Wykonawcę są jawne, z wyjątkiem dokumentów czy informacji zastrzeżonych, które należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. zastrzeżone dokumenty. Dokumenty niejawne, zastrzeżone, składane w ofercie Wykonawca może wydzielić lub złożyć w odrębnej części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach